No nyt alkoi jo kyrsimään, kun ei 5.3 tilattua eGo Visionia näy vieläkään missään. Malttamaton kun olen, niin UK-Eliquidilta pistin jo samaa tulemaan. Katotaan kumman se posti jaksaa/viitsii/kehtaa tuoda ensin, jos ollenkaan...
No nyt alkoi jo kyrsimään, kun ei 5.3 tilattua eGo Visionia näy vieläkään missään. Malttamaton kun olen, niin UK-Eliquidilta pistin jo samaa tulemaan. Katotaan kumman se posti jaksaa/viitsii/kehtaa tuoda ensin, jos ollenkaan...
Ne on yksi ja sama kauppa molemmat...![]()
Mullekin tänään vastaili sama kaveri uk-liquidin ja ecigwizardin sähköposteista. Aiemmin mainittuun lähetin tuotteen saatavuuskyselyä ja jälkimmäiseen reklamaatiota. Paypal maksut menevät myös samalle vastaanottajalle.
Uutuustuote eGo dual coil oli DOA. Karton pohjasta puuttui ura, jolloin pohjan koskettaessa akun napaan ilma ei liiku mihinkään. Tilasin näitä kaksi kappaletta ja toinen meni työkaverille joka kertoi hänen kappaleensa toimivan. Noissa Smokin eGo kartoissa ei ole karton varressa kierteen yläpuolella ilmareikää ollenkaan, eli kaikki ilma tulee pohjan kautta. Pyysivät lähettämään viallisen takaisin vaihtoa varten ja lupasivat hyvittää postimaksun. Olisivat vaan prkl lähettäneet uuden, mutta ymmärrän kyllä että niitä halutaan ehkä lähettää takaisin tehtaalle ja onhan kaiken maailman kusettajiakin aina liikkeellä. Vähän harmittaa että en nyt pääsekään testaamaan sitä vielä ainakaan viikkoon kun pitää odottaa että posti vie sen britteihin ja sitten he käsittelevät palautuksen ja postittavat uuden. E-nestettä meni myös pari ml hukkaan.Jos tulee joku ekstrahyvä hyvitys, niin kiitän heitä tekemällä ISON tilauksen. Pääasia kuitenkin että saan uuden karton DOA:n tilalle.
1. luokan kirje Britanniaan maksaa muuten 1,05 euroa. 50 grammaa painoraja. Alle 20 grammaa maksaa 85 senttiä. Jos palautatte jotain huvikseen niin postithan pitää maksaa itse. Ilmainen asiakaspalautus on Suomalaisen kuluttajalainsäädännön luksusta. Muistakaa AINA vaatia myyjää maksamaan postikulut jos kyseessä on viallisen tuotteen palautus.![]()
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Yritystoiminta on ihmeellistä, tosin ne ihmeellisyydet perustuu kaikkeen muuhun kuin kuluttajaan
Molemmista kaupoista olen saanut hyvää palvelua, yhtä poikkeusta lukuunottamatta ja sekin oli ajattelemattomuutta ylläpitäjän osalta! Molemmilta muuten tasaisen varmaa suorittamista(jaa mutta tuli mieleen vielä yksi virhelähetys, mutta sillä kertaa ei vastaanottajalla ollut asiassa valittamista!)
Saan muuten parhaat toimitusajat RM:ltä jatkuvasti, tosin maksan sen 5poundia niistä![]()
2012-03-12 17:26:18 Delivered
2012-03-12 08:45:08 Preparation in progress
2012-03-10 06:47:26 Payment accepted
Katsotaan millä aikataululla omat jekut kilahtaa postilaatikkoon. Toivottavasti pian koska nesteet rupee oleen loppu ja analogiisin en halua enää koskea :-\
Noniin, saapuihan se 5.3 tehty tilaus sieltä vihdoin. Ei tarvitse viikonlopun yli enää odotella. Paketissa oli Deutsche Postin leima? En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, mutta onko tämä ihan normaalia Wizardin tilauksille?
Tuntuu nyt vähän tilauksessa kestävän. Tilattu pe 2.3. Samana päivänä tuli Shipped-viesti sähköpostiin. Ei vaan tilausta näy vieläkään. Näitä kyllä aina välillä sattuu. Tulee varmaan paketti ens viikolla.
Jos ei ala kuulumaan ensviikolla, niin kannattaa laittaa sinne viestiä 8)
- JJ
Pitää varmaan. Mulla on joskus kestäny kuukauden että on tullu tilaus briteistä (ei siis velholta). Leimassa on sillon näkyny että on ihan lähteny niinkuin on pitänyt. Royal mail oli varmaankin leikkiny sen kanssa reilut kolme viikkoa.
Mut jos ei ens viikolla kuulu niin pistän niille mailia. Velholla ainakin asiakaspalvelu on nopeeta.
Täytyy sanoa, että ennen sähkötupakointia on ollut ihan hyvä mielikuva Euroopan sisäisestä postiliikenteestä... Nyt tuntuu enemmän siltä, että postit ovat enemmän tai vähemmän herran kädessä. Onneksi sähkötupakkakauppojen, niiden brittiliikkeiden mitä olen käyttänyt, Wizard erinomaisena esimerkkinä näistä, asiakaspalvelu on vertaansa vailla.
Itselläni kaikki euroopasta tilatut paketit (varmaan 12) joista 4 velholta ovat tulleet perille 3-7 päivässä ilman sekaannuksia/viivästyksiä... Liekö sitten onnekas =)
Kerran kokeilin velhon "next day deliveryä" joka vissiin maksoi 12£ tai jotain sinnepäin, mutta kyllä vähääkään hätähousumman kannattaa siihen investoida, jos yhtään isompaa satsia tilaamassa. Tuli perille luvatusti seuraavana päivänä =)
Täytyy nyt antaa palautetta Wizardin myymistä eGo-akuista. Itse olen ostanut kaksi mustaa eGo 650 mAh -akkua täältä ja kiiltävän maalipinnan repeileminen ja nappulan pohjaan jumiutuminen alkaa ärsyttää. Nämä ovat nyt kuukauden päivät ollut käytössä, toinen pari viikkoa pidempään ja maalipinnan naarmuilu alkoi jo viikon jälkeen. Ei ole tapana pitää akkuja taskuissa avainten tjms. kanssa. Harvemmin ovat edes kulkeneet mukana. Nappulan pohjaan jumiutuminen on ollut ongelma alusta saakka. Olivat muuten viimeiset eGo-akut mitä täältä tulen tilaamaan, ellei tämä kyseinen tuote korvata laadukkaammalla. Muuten olen ollut erittäin tyytyväinen Wizardiin.