höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ihan rda:ta käytän mekaanisella![]()
Sitä suuremmalla syyllä max vg.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kyllä se dripperille on jo ihan kustannustehokasta ostaa pullo 100 mg PG-niksaa ja kannu VG:tä.
KGO & Twist
Ensimmäisen kuukauden höyryttelin nautiluksella ja tilasin finnvapelta valmisnesteitä. Valmisnesteissä pysyn jatkossakin, koska olen laiska. Olen ollut noihin nesteisiin ihan tyytyväinen, mutta hintaa on vähän liikaa. Olen höyrytellyt liquaa, mr goodvapea, cosmig fogia, haloa, ja space jamia.
Nyt muutaman päivän höyrytellyt kangerin suboxilla ja nestettä menee joku 3-4ml päivässä. Olen aivan hukassa näiden ulkomaisten sivujen nestetarjonnasta, enkä tiedä mikä on kuraa ja mikä höyryteltävää.
Kertokaa hyvä valmisnestesivusto ja kenties sieltä nestemerkit, jotka on pg/vg 30/70 luokkaa. En tahdo vaan löytää noilla kriteereillä mitään hyvää sivustoa. Olen mieltynyt lähinnä hedelmän makuisiin nesteisiin.
Plussaa, jos ei tarvitse alkaa väkertään paypal tiliä ja jos kuukausiannokseni 90 ml saisi noin 30 euron hintaan, olisin tuohon tosi tyytyväinen. Huomattavasti vähemmän menisi rahaa kuukaudessa, kuin röökeihin (30 eur nesteet vs 150 röökit per kk) Finnvapen kautta tilaamissani hinta ollut noin 60 eur/90 ml, joka ei tuokaan paha röökiin verrattuna. Reilu kuukausi polttamatta, eikä ole tehnyt mieli yhtään!
Jos haluat todella säästää nesteissä, kannattaa nyt sen verran nähdä vaivaa että sekoittaa itse. Esim. Pinkmulelta saa valmista nikotiinillistä pohjanestettä ja siihen parit tiivisteet. Menee reilusti alle budjettisi. Tuohon sekoitteluun kuluu aikaa about 5 min eli ei voi edes laiskuuden piikkiin laittaa
E: joudut tosin vielä sen paypal tilin vääntää![]()
Itsellä ei noista valmisnesteistä kokemuksii mutta nopeesti forkalta lainattuja ehdotuksii. Esmokeireland,Diabloliquid, UKEcig tai Vaporium.Hinnoista/maksu tavoista ja vg/pg suhteista ei tietoo mutta tsekkaamalla selviää.Ajalla kun tätä foorumia selailee niin helposti löytyy vinkkejä![]()
Kannattaakos tuota itse sekoittelua varten tilata pullot ja mitat jne. myös esim. tuolta Pink Mulelta vai ostaa ihan Suomesta jostain? Meinasin tilata 500ml 50/50 VPG ja 70/30 VG/PG pullot 12mg niksoilla niin tarviikohan olla kusi sukassa tullin kanssa?
Tossapa ihan virallisen kauppiaan harvest berry sekoitus joka poistui valikoimista. löytyykö joltain boysenberryä ni vois sekottaa ja sanoa mielipiteensä.
https://www.reddit.com/r/DIY_eJuice/...hberry_recipe/
No minäpä tilaan tuolta pinkmulelta tiivisteet ja nikotiinillisen pohjanesteen, kun kerran tuommoistakin valmispohjaa on olemassa. Mikä ero vpg ja vpgx pohjanesteellä? Vpg:tä löytyy vain 50/50 suhteella ( Green Label VPG 50% PG 50% VG Base 250ml 0-100mg ), mutta vpgx:ää löytyy myös 70/30 suhteella. ( Purple Label VPGX 70% VG 30% PG Base 250ml 0-100mg )
Ajattelin tilata noita pinkspotin tiivisteitä samasta paikasta ja näyttäisi olevan 10-15 prosenttia sekoitussuhde. Eli äkkiseltään voisi kuvitella, että neljällä 10 ml:n tiivistepullolla pärjään ja pitäisi mennä aika tasan.
Tilasin ego2.pl sivustolta 200ml VG bio 6mg ja 100ml pg bio 6mg, ja makuainetta. Siitä tulee sitten 75vg 25pg, Onko se hyvä dripperille? käytössä 2x 18650 mekaaninen box mod
Ja tuli maksamaan 300ml nestettä vain vähän yli 21 euroa![]()
Juu laskin päässä niin meni vähän väärinja paljon se nikotiinin määrä vähentyy siitä 6mg ku lisään makuainetta 2.5% laimennus suhteella?
Viimeksi muokannut vammanenhöyryttelijä; 03.10.15 kello 00:34.
vastatkaa![]()
Päissäni laskien sanoisin et niksat on sen jälkeen 5,85mg...
Mut tosiaan päissään laskettu![]()
Joo, en ehkä ajatellut, että tulee näin paljon halvemmaksi nämä tiivarit. Finnvapelta tilasin viimeks 90 ml valmiita litkuja, hinta n. 60 eur. Pink mulelta pink spotin tiivareita 6kpl ja 250 vg/pg nikotiinillista pohjaa. Valmista nestettä siis 300 ml ja alta viidenkympin. Onneksi en ehtinyt kuin pari kertaa tilata valmisnesteitä.Ei tarvinut paypaliakaan värkätä, maksoin pankkisiirrolla. Tässähän lisääntyy nesteenkulutus, kun ei tää maksa "mitään"
![]()
Nyt tuli kaverilta tiukka kysymys.
Oli mennyt tilaamaan One Hit Wonderin Muffin Mania 120ml pullon mutta tilauksen jälkeen oli huomannut, että litku oli 3mg. Maku oli sen verran maistuva ettei lähtenyt palauttelemaan vaan haaveili nostaa nikotiinipitoisuutta itse. Siispä tilasi 72mg 20PG/80VG nikotiininestettä, jotta saisi Muffin Manin niksat nostettua kohdilleen.
Eli kysymys kuuluu: Minkä verran 72mg 20PG/80VG -pohjanestettä täytyy laittaa 100ml:aan valmista nestettä, joka on 3mg, PG20/VG80 jotta lopputuloksena olisi 20/80 12mg neste? Itseltäni löytyy 0mg VG- ja 0mg PG -pohjia mikäli niitä seokseen tarvitaan. PG/VG -suhde saa kuulemma hieman kärsiä, jos muu ei auta. Makuhan siinä väkisinkin kärsii mutta kuulemma 100ml on liian paljon pois heitettäväksi.
Kiitos jo etukäteen mahdollisesta avusta.
E: sicki ehti ensin
Viimeksi muokannut Beenari; 09.10.15 kello 17:50.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.