Itellä kyseinen kloonilaitos toimii kuin unelma. Ainoo miinus tulee tuosta nesteen kulutuksesta...tosin kyllä sen maussa huomaa
Itellä kyseinen kloonilaitos toimii kuin unelma. Ainoo miinus tulee tuosta nesteen kulutuksesta...tosin kyllä sen maussa huomaa
Tobecon klooni pitäs ilmestyy lähipäivinä. Toivottavasti on maineensa veroinen laitos
On kyllä mahtava laitos parin päivän testailun jälkeen, kyykyttää maussa kaikki tähän astiset dripperit mitä oon käyttäny, neatettähän tällä palaa mutta väliäkösen 0,5 kanthal 7 kieppii 3 mm tapille dualina oon ajellu ja ei tietoo vuodoista
Parin epäonnistuneen kokeilun jälkeen sain setupin pöhisemään ilman dry hitteja. Maku tolla sinkulla (0,7ohm) ei nyt mitenkään erinomaisen ainutlaatuinen ole ja häviää vielä ainakin subtankille (0,6ohm). Pumpuloinnissa kait edelleen parantamisen varaa. No, jatketaan harjoittelua.
Mun miestä tää pesee maussa ja höyryssä subtankin kirkkaasti,paras ato mihin törmänny ehdottomasti
Muutaman päivän ollut tobecon versio tästä käytössä ja täytyy sanoa että olen erittäin tyytyväinen. Olen vasta aloittelija rebuildablejen kanssa, mutta tähän sain laakista hyvän setupin.
Laitos pöhisee mainiosti, höyryn määrä vähintäänkin riittävä, mutta maku vaan on pirun köyhä. Wick-materiaali vaihtoon? Laboa käytössä nyt.
Ootko kokeillu samaa nestettä jollain muulla atolla? Makua tästä vehkeestä meinaan lähtee
Kokeile yllämainittu duali setuppi
kannattaa myös kattoa että coilit lämpee tasasesti. jos on kuumia jalkoja ja ei lämpöee keskeltä nätisti niin makukin on hukassa.
Oisko jollaki ylimääräsenä laseja?
Pistin tilluukseen viiden kappaleen paketin mutta toimitus taitaa olla pitkässä kuusessa.
Jos jollakulla ois myydä tai "lainata" lasi niin sais laitoksen käyttöön.
Paiskaa yv mikäli tunnet myötätuntoa.
Ei mennyt vaakamallinen sinkkucoili ihan niin kuin olin mielessä pyöritellyt. Wickaa nimittäin ihan saatanasti ja joutuu 40 wattia melkeinpä työntämään. Ei se silti huono ole, mutta idea oli käyttää siinä 20 watin tuntumassa. Ehkä pitää enempi survoa reikiin tota vanua.
Mä oon ainakin rakennullu tähän pystyyn, on huomattavasti helpompi
0,5 kanthal, 7 1/2 kieppii, dualina, vertical ja ohmit 0.33, rokkaa! Miksei claptonikin toimis, ei vaan kauheen jytky mahu plussa postiin
Noin kolme kuukautta tobecon klooni palvellut ilman mitään ongelmaa. Isompana 6ml sekä pienempänä versiona. Huippu tankki kyllä kaikenkaikkiaan. Halvalla hyvää Kloonilla kulkee ja vihaajat vihaa