Kiitokset vinkeistä Roelly ja Teppa! Pitää laittaa muistiin... nyt ei viiti ostella enää tiivisteitä varastoon kun 5 putelia pitää kokkailla ja testailla ensin
Kiitokset vinkeistä Roelly ja Teppa! Pitää laittaa muistiin... nyt ei viiti ostella enää tiivisteitä varastoon kun 5 putelia pitää kokkailla ja testailla ensin
Itse teen 12-15 %:sta nestettä tosta TPA:n Mentholista. Taitaa olla hieman toleranssia mulla tolle mentholille Tykkään jäätävästä tunteesta kurkussa höyryteltäessä. Tosin 18 watilla ajelen 1,0 ohmin coilia Subtankissa. Ei tollaset 2-5% tunnu missään
halo: kringlers curse oli harvinaisen miellyttävä kokemus voittaa ainakin hangsein mentholin. Hinta vaan sen verran hapokas ja höyrystelyn määrä sen verta kauhea että ei pysty arki juissiks tuota kyllä käyttämää. Suosittelen kaikille mentholin ystäville ( oiskoha piparminttua kanssa ) maistuu sellaselle valko/puna minttu pastillille mitä lie ovatkaan.
Testailen nyt sekoituksia Creme de Menthe + Menthol + Vanillin (kaikki TPA). Tuo vanillin tuntuu olevan se ratkaiseva tekijä, jolla saa pientä pehmeää vivahdetta raikkaaseen makuun.
Kantsii kokeilla FWn tai MBVn Candy Canea. Hitusen makeampi ja miedommalla kurkkutuntumalla varustettu versio creme de menthestä. Must se cdm on pirun kuivaa, ainakin FWn mitä maistoin.
Osaako joku suositella alottelijasekottelijalle jotain pirteää mentholia savuteltavaksi n. 8mg niksoilla? laitteena evicin vt.
Menthol Liquid (PG) | VapeTalo.com Tuossa on paras menthol. Jos tykkäät makeasta niin ota kaveriksi Sweetener Ethyl maltol 10% | VapeTalo.com ja sitä 1-2%
Nuo siis tiivareita molemmat, käytä mentholiakin vain pari prosenttia.
Tuossa maistuu jo 1%kin aika raikkaalle, minulle ainakin subtankilla vähän liikaa.
Spoileri!
No joo 66% mentholia 34% PG:tä. Nesteen raikastamiseen riittää yksi tippa per 10ml.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Halon Mentholit on aika miellyttäviä
Alright ! Laitan ton vapetalon mentholin varmaan tilaukseen. Minkälaista pg/vg suhdetta kannattas käyttää?
Sekottuuko toi teillä hyvin? Ite tein 2,5% ja meinaa mennä puuroks ne kiteet.