Tämä näyttää silloin 9,9ohm jos ei ota kontaktia.Eli kontaktien tarkastus/uusi ato/rba:n tarkastus/clearo tiukemmalle...
Tämä näyttää silloin 9,9ohm jos ei ota kontaktia.Eli kontaktien tarkastus/uusi ato/rba:n tarkastus/clearo tiukemmalle...
Spoileri!
9.9 tarkoittaa ettei ota kontaktia juurikin
Yleensä vika jousittamattomassa voi olla myös eristeen painuminen jolloin plussa valahtaa sisälle
Normi atopäästä olen parille kaverille ottanut toimivan "vara" eristeen plussalle
Voin joskus kuvata projektin
Tääläkin aiheuttaa ihmetystä ko. laite.
Eilen jossakin vaiheessa alkoi tuntumaan ettei laitteen läpi kulje ilma enää entiseen malliin eikä höyry ole enää lähellekkään niin lämmintä. Ihan kuin laite olisi jollain tapaa väsähtänyt ja tehot tippuneet.
Coilia on tullut vaihdettua useampaankin otteeseen ja luonnollisesti pumpulit sen mukana.
Olen höyrynnyt 21w ja ilma-aukko kokonaan auki. Nyt saa saman tuntuiset höyryt vasta 30w.
Ilman liikehdinnän muuttumisen voinee selittää sillä että yritin kiristää tankin alaosan kahta osaa toisiinsa, siinä toivossa että ilmasäädön välistä pikkuhiljaa tihkuvan nesteen määrä vähenisi.
Onko muuten muilla rba:n ilmareiät 90 asteen kulmassa tankin alaosan ilmareikiin nähden vai osuuko ne kohdakkain?
Pikanen editti:
"Ilman"määrän pieneneminen selittynee alaosan kiristämistä todennäköisemmin sillä tehon laskemisella. Kuten sanottu, saa 10w tehon nosto aikaan aikaisemman kaltaiset höyryt. Saahan laitteesta siis samat höngät kuin ennenkin mutta mukavahan se olisi joku syy noille tuntemuksille keksiä. Oireilu alkoi niin äkisti ettei kyse voi olla tottumisesta tai mistään muustakaan pikkuhiljaa tapahtuneesta muutoksesta.
Mitä todennäköisimminhan tässä on päässyt käymään joku käyttäjäpohjainen virhe. Täysi aloittelija kun olen vielä.
Viimeksi muokannut sepi79; 08.09.15 kello 07:19.
Ompa tässä erinomainen hintalaatusuhde 40€ kapineeksi. Jopa 13 watilla 1,5 ohmisella luvassa kelpo vape![]()
No hemmetti, heti kun pääsin hehkuttamasta niin alkoi altamaan dryhittiä. Oliko noille atoille joku neulaläpikikka suotavaa? Vai sekotanko eri laitteeseen?
Ei toimi neulahommat pystycoilille, RBA tulille niin pelaa.
Spoileri!
Naa, hommasin tämän valmisatoilla käytettäväks. RTA-tankkeja jo vieressä tarpeeks. Josko tuo valmisato sitten viallinen, pitää odottaa uutta lähetystä.
Aton kyljessä hurjankuuloinen 10-26w merkintä. Damn.
Tähän ketjuun sama kuva:
Sitrusneste liuottanut maalin värjätyn Subtankin sisältä.
Pitää varmaan jatkossakin pitää sitrukset misterin sisällä. Mikäs jengillä on ns. sweetspot 0,5 ohmisella?
Itellä se on noin 33-34w. Juissit on 70/30VPG, ja tuolla teholla kestää vielä hienosti harrastaa ketjuhöyryttelyä. Kestää sen 40w ainakin, mutta en oo kun muutaman kerran koittanu.
Mulla 30-33w ollu 5050 juissilla tosi hyvä maun puolesta, välillä pumpulit menny räkimisen puolelle ni nostanu muutaman wstin ylöspäi
Täällä mennään RBAlla 0,5-0,7ohm watit 20-24, höyryt niin makeita että hammaslääkäri kiittää, lämpöä ei kitarisat siedä enempää pitkillä imuilla.
Spoileri!
Pakko sanoa, että onhan tämä huikea laitos. Itse olen käytellyt valmiskoileja joissa 0,9ohmia ja ovat sopivia. En rakasta liian lämpiä höyryjä, mutta nyt pysytään juuri rajoilla.. Ainoa miinus on tuo akun varauksen näyttö. Laite väittää parin tunnin jälkeen että on enään yksi palkki vaikka nestettäkään mennyt kuin puoli tankkia... Tämä ilmeisesti oli ominaisuus osassa laitteissa ja vika palkki kestää kauan?
Juuh. Itellä imasee vikaan palkkiin suhtkoht nopeasti mut vikalla palkilla menee 'bout saman aikaa höyryttelyä ku kesti siihe vikaan palkkiin pääseminenki. Toki jos vika palkki taulussa ja liikkeelle lähtee nii uus akku tilalle varmuuden välttämiseks.