Kiitos. Kattava vastaus kysymykseen löytyi toisesta ketjusta.
Viimeksi muokannut Smoked_Vaping; 16.08.15 kello 11:33. Syy: on se parempi
Uusi isompi 6ml versio tulossa lähipäivinä Olen ollut kyllä todella tyytyväinen tuohon pienempään tobecon klooniin. Onneksi tässä uudessa on lasitankki niin voi kaikkia litkuja vetää. Pitäisiköhän kokeilla pumpulisetuppia, vai oisko se parempi siihen pienempään versioon? Tähän asti meshillä menty pelkästään.
Onkos porukalla tietoa mistä metsästää vaihtotankkia tähän tobecon 6ml malliin? Mieluiten lasia. FT:ltä löysin vain tohon 4ml malliin sopivia.
Evic vt - ipv d2 - origen genenis klooni - gs tank - isub - freakshow mini
Svapobar.it Tuolta ainakin omaan tilasin, tosin aitoon meni mutta kai ne sopii molempiin. Joku mainitsi että näihin menisi kf4sen lasikin, totuutta en tiedä
Edit. Ahe222 sanoi päiväkirjassaan että sopinee, oma lasi ainakin on hieman turhan väljä mutta tiivistyy o-renkailla kyllä sopivaksi. Puffilla ainakin noita kf4n laseja löytyy
FT:n klasit sopii nimenomaan 6ml MkII:een, vaikka kuvauksessa toisin väitetäänkin.
https://www.fasttech.com/products/2793600
https://www.fasttech.com/products/3023/10015214/2793500
Mites muuten tankin vaihto? Se vaikuttaisi olevan kohtuu tiukassa ainakin tuossa Tobecon kloonissa.
Onko muilla ollut ongelmaa Mk2 6ml version kanssa että tankki vuotaa tiivisteen ja lasin välistä? Tobecon versio siis kyseessä..
Hitto, mä roikuin tämän lahkeessa eilen tuntitolkulla ja totesin, että tämä on mulle liian "hyvä", lähinnä mahtavien höyryominaisuuksiensa takia. Ja toiseksi mulle riittää nykyisen kaluston (+Lemo Drop tulossa) tuottamat maut ja höyryt. En metsästä mitään mahtavia höyrypilviä, ainoastaan riittävää makua, höyryä ja lämpöä, tällä laitteella vois mamma pian ohjata partsin puolelle, jolloin myös höyryttelyn mukavuus kärsisi.
ps. anteeksi osittainen ot.
Sieltä lasin alareunan ja tiivisteen välistä hikoilee/vuotaa. Tosin nyt vaihdoin ne ohkaset lasin tiivisteet paksumpiin tankin cäppiin tarkoitettuihin tiivisteisiin ja ei einakaan vielä ole ongelmia ollut.
Aitokin teki tämän kerran, ajatella! Huomasin kasatessani ko. kohtaa kasaessa, että tankin "painaminen" just eikä melkein kohdalleen ja pohjaan, omaan uraansa tiivisteen päällä ennen tankin päällä olevaa kiristysrenkaan kiristämistä auttoi. Se ikäänkuin napsahti paikalleen riittävän syvälle. Vuotoja ei ole sen kummemmin enää esiintynyt.
Toki linkki www.Intaste.de toimii myös aina tämänkaltaisissa haasteissa. Miksei myös läpinäkyvä teippi sauman päälle...klooni