Sivu 89 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 397985868788899091929399139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,761 - 1,780 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Vs: ECigWizard kokemuksia

Lainaus Alkuperäinen postaaja SmokeReaper Näytä viesti
    ei näköjään noi loyalty pojot mulla ainakaan toiminu. oli n.10e edestä pojoja. Ostoskorissa laski alennuksen kyllä, mutta velotti ilman alennuksia ja alennus koodit näkyy käyttämättöminä profiilissa.
    Softa hyväksyy ne vain puntina. Jos on tullut tehtyä se "alennusseteli" euroina, se pitää muuntaa punniksi. Asiaa voi tiedustella asiakaspalvelusta cs@ecigwizard.com

Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrypää

Sijainti
    Kotka

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Softa hyväksyy ne vain puntina. Jos on tullut tehtyä se "alennusseteli" euroina, se pitää muuntaa punniksi. Asiaa voi tiedustella asiakaspalvelusta cs@ecigwizard.com
    pitää ottaa yhteyttä asaikaspalveluun

Höyrypää

Sijainti
    Kotka

Voiko wizardille laittaa asiakaspalveluun viestiä suomeksi vai pitääkö olla englanniksi? mietin vaan ku suomeksi sivutki.

e: kiitoksia jarifille neuvoista :P nyt vaan odottelemaan vastausta

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Onhan niillä kai joku suomalainen remmissä, tässä ketjussakin esiintynyt.

Sivut taasen on suomentanut foorumin Sib77
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykone MM81's Avatar

Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta

Eilen tuli maanantaina 27.2 shipped paketti.

Aaron vastasi n. 50-riviseen kyselyyni toimituksista ja nesteiden mahdollisesta laimentumisista näin:

- We will look into these issues asap

Many thanks,

Aaron Taylor
    Operations Director
    ECigWizard & UK-Eliquid
    Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

Jaahas - 25 päivää shippedistä ja virallinen reklamaatio laitettu menemään.

Ei muuta kuin vastausta odottelemaan.

Edit: Vastasivat nopeaan ja kyselivät, että haluanko rahat takaisin vai uuden paketin (ei tosin kaikkia tilattuja kamoja enää varastossa). Pyysin että tomittaisivat ainakin tilaamani Boltin härpäkkeineen.

Näköjään menee liian vaikeaksi palauttaa vain osaa rahoista, joten laittoivat kaikki rahat takaisin. Eli asia hoidettu.

Et korkoa rahoille saanut?

Höyryttelijä

Heijssan!

Itse olen tilannut 2 settiä onnistuneesti velholta (toinen pikana, ja toinen normina) molemmat tulivat todella nopeasti ja ainoan moitteen sanan voin heittää siitä ettei mega dual coil clearin tai salmiakki nesteen kuvauksissa kummissakaan ollut mainintaa siitä etteivät sovi yhteen (3 haljennutta MDCC:n tuubia myöhemmin), nyt tiedän paremmin =/

Nyt kun kurkkasin uusimman (kolmannen) tilaukseni statusta, niin siinä komeili merkintä "delivered" eilisen aamu kymmenen aikoihin kirjattuna, mutta paketti, eikä saapumisilmoitus ole todellakaan räpsähtänyt postiluukusta sisään...

Tosin shipped merkintä oli 05.03 puolelta päivin... (jopa epäilyttävän lähellä deliveryä)

Ajattelinkin kysellä kokeneemmilta josko tämä nyt sitten on merkki siitä, että mun hieno lavatube ja rojut on mennyt jollekkin pahaa-aavistamattomalle naapurille? vai voisiko tuo tarkoittaa sitä, että paketti on suomessa?

APUAAAA!!!111 mä en halua että mun tuubi on jonkun vieraan käpisteltävänä!

Lainaus Alkuperäinen postaaja Sam79 Näytä viesti
    Heijssan!

Itse olen tilannut 2 settiä onnistuneesti velholta (toinen pikana, ja toinen normina) molemmat tulivat todella nopeasti ja ainoan moitteen sanan voin heittää siitä ettei mega dual coil clearin tai salmiakki nesteen kuvauksissa kummissakaan ollut mainintaa siitä etteivät sovi yhteen (3 haljennutta MDCC:n tuubia myöhemmin), nyt tiedän paremmin =/
    Et sitten ensimmäisen tai toisen jälkeen epäilly mitään
    Lainaus Alkuperäinen postaaja author=Sam79
    Nyt kun kurkkasin uusimman (kolmannen) tilaukseni statusta, niin siinä komeili merkintä "delivered" eilisen aamu kymmenen aikoihin kirjattuna, mutta paketti, eikä saapumisilmoitus ole todellakaan räpsähtänyt postiluukusta sisään...

APUAAAA!!!111 mä en halua että mun tuubi on jonkun vieraan käpisteltävänä!
    Tuo delivered status welhon sivuilla ei merkkaa yhtään mitään.
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

Kauppias eCigWizard's Avatar

Sijainti
    UK - Peterborough

DHL have informed me that the transit delays have been resolved

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    Et sitten ensimmäisen tai toisen jälkeen epäilly mitään Tuo delivered status welhon sivuilla ei merkkaa yhtään mitään.
    No ensimmäisen jälkeen mietin että taisi olla maanantaikappale... Toisen jälkeen aajttelin että mitäs helkattia, onko postikusti mukiloinut noista tuubeista pintajännitteet rikki.. ja kolmannen jälkeen ajattelin että ei voi prkele olla totta... mutta ei kyllä oikeesti tullut mieleenkään että joku litku voisi tuhota tommosen putken niin tehokkaasti... Tiedän kyllä että vahva alkoholi sumentaa esim polykarbonaatin hyvinkin äkkiä, muuta notta salmiakki olisi pahempi akryylille (vai mistä nuo nyt sitten on tehty) etenkään kun mitään ei mainittu.... Nytpähän tiedän =)

Kiitos tiedosta, eli ei tarvitse pelätä että joku tekee mun lavatubelle jossain jotain sanoinkuvaamattomia juttuja =P

Kivi putosi sydämeltä.

Höyrykone MM81's Avatar

Sijainti
    Vantaa, Ruskeasanta

Tässä tietoa Aaronilta:

Hi Mikko,

We got in touch with DHL who confirmed problems in Frankfurt but these have now been completely resolved

The e-liquids being mild... I have tried those flavours myself and cannot notice any difference. Also the Gummy Bears and Jamaican me Crazy are from 2 completely different suppliers so I think it would be difficult for them both to be lacking flavour... It may be that people have got used to them or they are using another atomising device perhaps?

Many thanks,

Aaron Taylor
    Operations Director
    ECigWizard & UK-Eliquid
    Tel: 0845 2593169

Eli, tiivistettynä:

- DHL:n ongelmat on nyt ohi
    - Makunesteiden kohdalla ei laimentumista ole havaittavissa. Epäilevät sen olevan vain henkistä...

Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.

Höyryttelijä

Bull***t sanon minä, mutta omalta osaltani on Wizardin nesteet ostettu ja hankin nykyään muualta.

Lainaus Alkuperäinen postaaja MM81 Näytä viesti

- Makunesteiden kohdalla ei laimentumista ole havaittavissa. Epäilevät sen olevan vain henkistä...
    Hmmm....Olisi hyvä jos aina säästäisi pienet pohjat edellistä hyväksi todettua erää. Voisi sitten vertailla jos maku epäilyttää.
    Mulla alkaa olemaan Jamaica me crazy lopuillaan, mutta pitää tosiaan säästää vähän kun siinäkin taisi olla näitä maku eroja.

Gummy bearia tilasin ensimmäisen kerran pari viikoa sitten, mutta en oo vielä päässyt maistamaan. Jos ei maita, niin mistä tietää onko huono erä vai pelkkä makukysymys?
    Kyllä menee taas elämä vaikeaksi

Juu-u, kusetuksen makua ilmassa. Itse en jaksa enää riidellä. Mitään en itse pysty todistamaan, paitsi että emäntä näki saman jutun kuin minä mutta nuo tuolta kenen kanssa sähköpostia vaihtanut ovat erimieltä ja googlen välimuistista en löytänyt tarpeeksi vanhaa sivua. Yksi nestekkin oli vuotanut, mutta en siitäkään jaksa noille mainita kun ei tuo toinenkaan asia hoitunut. Tietysti jos kusettamalla että noita en käyttänyt olisi voinut palauttaa. Mutta itse pyrin hoitamaan asiat rehellisesti. No varmasti kotimaisille kaupoille rahat kelpaavat ja muille ulkomaisille nesteitä myyville kaupoille. Pitäkää tunkkinne, ei kauhean kauan halvempien/huonompien tavaroiden ja laimennettujen nesteiden myynti toimi. Kuullut muuten noista nesteiden maun laimenemisesta foorumin ulkopuolelta.
    Ei mulla muuta

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Jännä juttu. Mulla kyllä pelitti ongelmitta, ja ihan euroina vaan. En muuttanut euroja punniksi, hyvvää on...
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Nyt rupesi hommat sujumaan. Katsotaan miten tästä eteenpäin.

Höyryttelijä

Sunnuntaina tilasin ja tänään perjantaina sain 60ml Jekkupommia.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

^Onko tossa maku kohdillaan? Mulle myös tulossa tuota ja jotkut ovat valittaneet että on jotain makuongelmia.. :-\

Höyrykone

Sijainti
    Rollo

Velholta tilasin 12mg jekkua ja ainakin 5V boxilla tankista maku kohdillaan, aikaisemmin tilattu nallekarkkikin oli parempaa ku libertyn uusi erä.
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3

- EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •