ei näy ei kuulu...
127372 Feb 16 2012 1:34AM
127881 Feb 17 2012 3:00AM
6.3 Tehty tilaus suomen aikaa yöllä kello 2.00 eikä ole tapahtunut yhtään mitään. Nyt alkaa jo vituttaa. Huippusuoritus oli aikanaan: Tilaus sisään: Samana päivänä shipattu, ja 3 arkipäivää, niin oli perillä. Nyt on alamäki alkanut, tai LF tappelee DHL:n kanssa. Steel lavatubeakin piti olla hyllyssä jo viimekuussa, mutta ei vitussa ole.
Sori kärkevät mielipteeni, mutta sanon asiat niin ku ne on piste![]()
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Mielestäni on aivan hyväksyttävää, että tilauksen käsittelyyn menee yksi kokonainen arkipäivä. Minulla edellinen tilaus 6.3 klo 1:08 PM ja postitettu 7.3 klo 3:33 PM. Tietysti mitä nopeammin tilaus käsitellään, niin sitä parempi. Useimmiten LF:n tilauksien käsittelyyn minulla on mennyt aina se 24-36 tuntia ja olen oppinut elämään sen kanssa, vaikka toiset kaupat käsittelisivät tilaukset nopeammin. Itse olen ollut Libertyyn erittäin tyytyväinen tähän mennessä. Tietysti tämä on ehdottomasti yksi parantamisen paikka Libertyllä. Noihin DHL sekoiluille nyt ei oikein voi mitään. Totta kai asiakkaalle jää paha mieli, jos paketti lojuu jossain Frankfurtin lentokentällä toista viikkoa. Tietysti sekoilujen jatkuessa Libertyn on myös syytä pohtia toisten kuriirifirmojen käyttöä, mikäli ongelmat jatkuvat.
Tällä hetkellä DHL toimittaa vain alle £25 tilaukset, joten ne tulevat kirjeinä postiluukkuun/laatikkoon Itellan toimittamana.
Seuranta päättyy tosiaan Frankfurtiin ja siitä eteenpäin paketit lentelee tutkan alapuolella. Jos ei 16. arkipäivän kuluttua lähetyksestä ole pakettia näkynyt, niin ota yhteyttä ja lähetämme sen uudestaan.
Pahoittelemme että pakettien käsittelyssä on nyt ollut viivettä, meillä on ollut muutama työntekijä poissa/lomalla. Tuon pitäisi kuitenkin helpottaa nyt ja jono on purettu ja ajantasalla tämän päivän loppuun mennessä.
Me emme käsittele nestettä ollenkaan, vain pullotamme sen gallonan pulloista 30ml pulloihin. Eli tilaamme nesteet nikotiinin kanssa valmistajalta, emmekä koske reseptiin itse. Ehkä nesteen kannattaa antaa kypsyä muutama päivä.
Nyt vähän kohtuutta vaatimuksiin. Kirjoitit tuon viestin 11.50 suomen aikaa, briteissä kello oli 9.50, eli ihmiset olivat olleet töissä kokonaiset 50min, kun kirjoitit viestin. Edes meillä ei valitettavasti ole 24/7 toimintaa.
Kiitos palautteesta! Koko postitusjärjestelmä on nyt suurennuslasin alla, emmekä vielä tiedä mitä teemme DHL:n kanssa. On vaikea saada objektiivista kuvaa palvelun toiminnasta, sillä toimitusnopeuksiin viimeisen parin viikon aikana on vaikuttanut suuresti myös Frankfurtin lakkoilut ja Suomen tulli. Ja tietenkin DHL:n omat sekoilut.. Kyllä toimiva postitus on kaiken a ja o ja tulemme varmasti miettimään myös muita vaihtoehtoja kuin DHL, vielä ei kuitenkaan ole mitään päätetty.
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
iStick TC60 - iStick 30w - eVic VT - 2xVTC Mini - Pico - AiO - Releaux 2/3 - Alien
SubtankMinix2 - Maganusx2 - Scylla - Engine - Merlin - Engine nano
...olen aina IFK !
Lauantaina laitoin tilauksen vetämään, maanantaina(5.3) shipattu ja tänään(8.3) saapunut postiin, näin tämän pitäisi aina mennä
Ja sitten hieman negatiivisempaan sävyyn 14.2 tilattu. 15.2 shipattu lähetys vieläkin jossain matkoillaan![]()
Laitoin äsken viljamillekin order id:tä sähköpostilla menemään.
Laittakaa mielumin nuo uudelleenlähetyspyynnöt suoraan tuonne support@liberty-flights.co.uk, he kuitenkin loppupeleissä hoitavat nämä lähetykset ja näin säästytään turhilta viiveiltä.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Tää oli itse asiassa sarkasmia ja pieni kevennys yritys siihen ,että jos tilaukset ei heti muutukaan
shipped-tilaan.
Olen tehnyt LibertyFlightsilta varmaan parikymmentä tilausta ja voin sanoa , että parempaa ja luotettavampaa E-kauppaa on vaikea löytää eli kiitos LibertyFlights hyvästä palvelusta.
- Jyrki
hyvä tietää tuo 25 punnan raja, tilaamani mehut saattaa siis tulla jopa perille ku tuo ylittyi helpostitämä oli siis 31 tilaus ja ainuastaa noiden dhl lähetyste kanssa ollut ongelmaa, niistä 27.2 lähetetty perillä toisaalta 16.2 ja 17.2 jossain ties missä... Tuon ois voinu kertoa kyllä asiakkaille että tilatessa alle 26 punnan osallistuu postitus kokeiluun... Ainakin itseltä menny moinen info täysin ohitse!
![]()
Ei kai mitään ihmeempiä linjanvetoja ole tehty, eikä heillä käsittääkseni ole edes perusteita toiminnalleen. Mitään pelättävää ei ole. Enemmän voi lukea tuolta aiheelle omistetusta ketjusta.
Kiitos hyvästä asiakkuudesta
Täysin ymmärrettävää ja usko pois, asiakas ei ole ainut jota tämä tilanne vituttaa. Anteeksi ranskani. Asioiden pitäisi kuitenkin normalisoitua nyt. DHL on korjannut toimintatapojaan ja käsittelyviiveet saadaan tänään kurottua kiinni. Kyllä se tästä
Maanantain seurantakoodien kanssa on ollut ongelmia, mutta uskoisin että sillä ei ole mitään tekemistä paketin kulun kanssa. Royal Maililla on ollut ennenkin jotain häikkää seurannassa, mutta paketit ovat silti kulkeneet normaalisti.
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Jeps haluaisin sanoa sen, että olen itse keskittänyt lähes kaikki tilaukseni (joita on ollut minun ja kavereideni puolesta jo yli 40 kappaletta viimeisen 3kk aikana jo pelkästään libertylle) libertylle, ja en ole vielä yhtään negatiivista asiaa kohdannut asioidessani tämän firman kanssa. DHL viivästytti viimesintä pakettia vähän, ja sen tiesinkin jo että siellä on vika vaikkakin vähän äkäsen mailin lähetinkin libertylle asiasta.
Asiakaspalvelu toimii aivan helvetin hyvin, saanut vastauksia melkein samantien kyselyihin. Ei ole oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa liberty-flightsista. Keep up the good work.
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Paras. Sähköröökikauppa.
P.S. Kohtahan tuon näkee viimestään ens viikon alusta mitenkä tuo DHL:n hommat on lutviutunu kohdalleen, toivon hartaasti jo huomiseksi ainakin toista pikku-pakettia jotka tilailin hiljattain![]()
ProVari V2 Blue, ProVari Mini V2 Blue, Arctic Tank, Boge, Arctic Ming (Arctic -tuoteperhettä löytyy http://www.nikotiiniton.fi)
Kangerin valmistamia 3.5ml, 2.0 ohmisia horizontal coil 510-cartoja tulee pieni erä (1000kpl) sivuille näillä näkymin maanantaina. Väreinä on musta ja läpinäkyvä.
Kappalehinta tulee olemaan £0.75! Ei kappalemäärärajoituksia. Ilmoitan tarkan aikataulun heti kun saan varmistuksen.
Nopeet syö hitaat!
-Viljami
Ticket-systeemi
Facebook!
Ticket-systeemi
Facebook!