24 ökyy????????? :O
Jasso, kerros vähän mielipiteitä tuosta dna40 lämpösäädöstä että mites se toimii noin peruskäytössä. Ajattelin tupakat tumpata jahöyryttelyn aloittaa taas tauon jälkeen ja pitäisi joku toimintavarma rele saada.
Hommaas sx-piirillä oleva, dena40 on niiiin joulukuu -14![]()
Yihi sx mini esim...
Itse en lämmönsäätöjä tarvi. äSSähän tuloksellisesti tota äsäksää käyttää lämmönsäädöllä.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pitää kai kattella jos joku sopuhintanen sx vehjes löytyisi, onkos toi dena40 muuten ihan pätevä värkki? Sullahan niitä on muistaakseni ollut jonkinmoinen määrä
Mitäs noita sx piirillisiä modeja sitten on? Sx mini oli ainakin, onko muita?
Mites jasso tuon vaporiumin toimituskulut ja -ajat? Ärsyttää kun sivuilta ei löydy moisia tietoja.
Uskaltaisinko tilata pluidia? Haetko parempiin suihin jos se ei maistukaan? Tai entäs jos siitä tulee kerralla riippuvaiseksi?
Hups, pikkulinnut laulo et WVS:n vihireetä linjaa on tulon päällä
Ongelmatiivarin tilanne ratkennut positiiviseen suuntaan![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
On kyllä tuo Pluid erikoisin neste mitä olen maistanut. En pysty vielä sanomaan, onko hyvää vai pahaa. Hyvin moniulotteinen. Kokeeksi lantrasin itse lopulta 1 osa 10 mg Pluidia ja 2 osaa niksatonta laimennetta, ja makua on silti perhanasti.
Hyytyy vanhat "hyvät" ketjut![]()
Pari kolme hyvää reseptiä väännetty, katellaan jos tulevat myyntiin jossain vaiheessa. Raikkaita puhtaita Hetelmäliemiä, jätetään kermaliemet kokkaamatta, niille jotka sen taitaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Täällä yks pari testikeuhkoja ilman mitään makuaistia, jos tarviit puolueettoman paskan mielipiteen?![]()