Onhan sinulla kokemusta, toisille jakaa. Sen verran pitkä on sinun luettelo.
Sääli tietysti tämä muovi allergia.
Onhan sinulla kokemusta, toisille jakaa. Sen verran pitkä on sinun luettelo.
Sääli tietysti tämä muovi allergia.
Viimeksi muokannut Avot; 08.08.15 kello 02:01.
arskaxx. Jos menet testaamaan tätä 2043-clearoa. Niin kiinnittää huomiota pienelle virran tarpeelle, siitä johtuen akun kestoon ja myös nesteen pienemmälle kulutukselle. Kaiken kruunuksi edullinen hinta ja halvat atot, verrattuna Nautilus!
Mielenkiinoilla odotan sinun mielipidettä ja tietysti kaikkien “kosketusta”kyseiseen clearon.
Viimeksi muokannut Avot; 08.08.15 kello 11:14.
OT: Onko minulla laitteet sekaisin vai miksi Avot kirjoitat tekstit noin pienellä? Menee pää kipeäksi niitä lukiessa.![]()
Olen kirjoittanut eri koneilta ja nykyisessä näyttä teksti todella isolta ja tämän takia olen pienentänyt, että olisi normi näköinen. Jätän tämän tekstin alkuperäiseksi.
Tuossa ketjussa on juttua Justfogin tankeista: http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...learoista.html
Pidetään tämä ketju Nautilusta koskeville jutuille![]()
arskaxx, olen sama mieltä, että tämä ketju koske Nautilusta, kysymys olikin vertailusta, mikä koske suoraa Nautilusta. Mihin pistät oman vertailun?
Tycho, vaikka olen reilu 2 vuotta höyryttänyt, olen omasta mielestä amatööri, koska en ole sen kummempaa kokeillut eri laitteita ja tutkinut niiden ominaisuuksia. Täältä kyllä saa hyvä tietoja ja on todella hyvä kuulla toisten kokemuksia, myös mielipiteitä.
Tämä ketju on juuri sitä varteen, että voi kysyä kaikesta mistä tietoja tarvitaan. Kysy vaan rohkeasti kaikesta mitä kiinnosta.
Morjens.
Veikkaisinpa että kaikilla meillä alussa helvetin hankalaa kunnei laitteista oo vielä mitään tietoo ja siihen vielä vialliset härpättimet niin pistäähän se v.....s käyrän korkialle.Aika, tiedon karttuminen, turha stressi pois ja vielä tieto siitä että tupakointi voipi olla taakse jäänyttä elämää niin kyllä se siitä lähtee.Tsemppiä
.
Mitä tohon Nautilukseen tulee niin mielestäni parhainpia (suusta keuhkoihin) tankkeja mitä markkinoilla tällähetkellä on.
Ota atopäästä paperilla kiinni ja tiputa sinne pikkuhiljaa reunoja pitkin nestettä.
odota että neste on imeytynyt punpuliin.
Voit myös niitä reikien kohtaa kostuttaa ja vaikka varovasti esim.nuppineulalla sorkkia sitä punpulii.
Toista tämä parin, kolmen atopään kanssa.
Kierrä atopää pohjaan(ei tankkiin)kiinni.
Sitten vaan tankki täyteen ja pohja kiinni jonka jälkeen(ilman virtaa) parit kuivaimut ja tovin odottelua jotta Nautilus pääsee vauhtiin.
Watteja varovasti (10w)tai voltteja (4v)alussa ja siitä ylöspäin johki 14wattiin tai inan yli 5volttiin ainakin noi 1.8ohmiset atot kestää.
1.6ohmisille hiukan vähempi.
Ilmansäätö suurimmalle ja testaus.Voit myös kuunnella lähteekö Nautilus "pöhisemään", eli saako virtaa nappia painattaessa.
Sulla ei vissiin oo mitään modia missä ois näyttö että voisit seurata pomppiiko atopään ohmit pahasti tulittaessa.
Noissa aloituspakkauksissa noi atopäät voi olla vanhempia BVC päitä jotka kestävät enemmän virtaa.
Jos ne reijät atopäässä on nuppineulan kärjen kokosia niin ovat niitä vanhempia ja siitä reilusti isommat uudempia.
Toivottavasti saat tästä sepustuksesta jota krapulapäissäni söhellän jotai apuja ja vielä kerran tsemppiä sinne.kyllä se siitä lähtee
PS.vanhoissa 1.8ohmin atopäissä tais kyljessä olla merkintä että 6v kestää ja uusissa 5v.
Jees, vaihdoin atopään ja laite alkoi toimiaKurkkutuntuma on tosin melko vaatimaton. Johtuneeko nesteestä(6mg)?
Itselläni Nautilus ja Aerotankit on päivittäisessä käytössä. Muitakin tulee testailtua lähinnä mielenkiinnosta, mutta ei ne vakikäyttöön jää.
Aerotankit menee noiden SX-Minien nokilla sekä muiden "kakskakkosia" haluavien laitteiden kanssa. Istickissä ja Smokissa sitten Nautilus Mini ja pienempi Aerotank.
Höyryntuotto on Nautiluksen BVC-päillä hiukan parempaa kuin Kangerin Dual Coileilla. Aerotankissa nuo coilit taas kestävät kauemmin ja höyryntuotto säilyy tasaisena pidempään. Kummassakin siis omat hyvät puolensa.
Parit kuvat "Fallos-tankilla":
![]()
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
MM81, Millä Watti, tai Voltti määrillä höyryttelet? Miten kauan kestä kyseinen akku, Nautilus mini käytössä? Hienot kuvat!
Nyt käytössä olevalla päällä iStick näyttää 1,7ohm ja höyryttelen 12 Watilla. Akku kestää mulla 1,5 päivää.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Sama homma täällä. Nykyään vähän tiukemmalla ranteella kiristän aton pohjaan kiinni. Vaikka eipä tuo nyt mikään katastrofi ole, sormet vaan tahmaantuu kun pitää atoon koskea.
No nyt on testattu 2043
En tiedä mitä sanois ???
+Helppo täyttää ja halpa käytössä
-Hieman liian lämmintä höyryä mun makuun jo pienillä tehoilla 7w, johtuu varmaan siitä kun vastus on ylhäällä
-Samasta syystä pukkaa aika nopeaan palaneen makua, pitäis useammin käännellä sitä tankkia
-Maku ei ole yhtä hyvä kuin sama neste Nautiluksella, kokeilin molempia vuorotellen
-muovitankki ei kestä kaikkia nesteitä eli multa jäis melkein kaikki nykyiset litkut pois
-tuo suukappale ei oikein sovi mulle kun olen pyöreään tottunut (aina oikeassa asennossa)
Mut vaikea sanoa miten olis käynyt, jos olisin sattunut ostamaan Justfogin ennen Nautilusta, voi olla et olis vieläkin käytössä
Nyt olen vaan niin tottunut Nautilukseen et näissä pysytään![]()