Kaiketi nyt asialle vihkiytyneet ovat huomanneet Dwarf Fortressin päivityksen? Maydaytäkin saatavilla jo uudelle versiolle.
Kaiketi nyt asialle vihkiytyneet ovat huomanneet Dwarf Fortressin päivityksen? Maydaytäkin saatavilla jo uudelle versiolle.
KGO & Twist
Steamissa liitytty ryhmään samalla nimimerkillä ku täällä =)
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
Pitithän sitä steamissa liittyä ryhmään melkein sama nick kuin täälläEnimmäkseen tulee pelailtua DOD Sourcea, Skyrim ja left 4 dead 2:sta
![]()
Putket: Poldiac, Gus G22 18500, Vamo, Smok telescope
Atot: Somnium, Did & Kayfun Mini 2.1 ES & Terminator(oddy mikä lie)
Tulossa : Caravela &
Guild Wars 2 lähestyy koko ajan...
Täällä vähän videoita betasta:
http://www.guildwars2guru.com/forum/...st-t27978.html
Näyttää kyllä nätiltä ja fiilikset on, että MMORPG genre muuttuu GW2:sen myötä.
Boxia tulee mätättyä ihan hyvää tahtia. Nyt oin tässä ollt tietty paussia kun on alkanut Bäfät ja CoDit nyppimään Ghost recon Future sotilasta tässä odotellan saapuvaksi jotta voi sitten todeta että livessä kuinkas kuraa tää kaikki olikaan. kämppääjät, glitsaajat... you name it man!!!!
Tribesiiiiiiiiiiiii (Ascend) Since Closed Beta (now it's Open)
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
terrariaa kokeiltu pelata muttei oikeen onnannu ni meni vähän mielenkiinto. Yritin jonkunmoista ohjetta siihen ettiä muttei tullu mitään vastaan ???
Tän sarjan katsominen antaa hyvää osviittaa (ja on hauskaa). Terraria Wikissä on myös aika pitkälti ihan mitä vaan. (Starter guide)
Näyttää uusi Tribes ihan kivalta. Saattaapi mennä ostoslistalle jahka ilmestyy.
Tuli joskus vuonna kivi ja miekka tribes ykköstä ja kakkosta pelattua kuin maailmanloppu olisi ovella.
Eeppisiä aikoja ja yksi parhaista online fps peleistä. Edes Battlefield BC2 ei kellottanut niin paljon tunteja.
(Komos bäfää en edes hankkinut enkä hankii)
Ehkä tuo L4D2 taitaa olla ainoa online fps jota tulee vielä pelailtua viikoittain.
Mw3 ps3 on tulluaika pal pelattu, netissä siis.. Eniten tuli aikoinaan eäiskitty mw2 netissä.. Koht kun on aikaaniin pääsis taas räiskimään..
Latailin kans ton tribesin betan ja ihan mageelta tuntuu.
Tää tais olla mun paras näytös Tribesin TDMssä tähän saakka:
Pisteitä oon vissii saanu enempiki, mut tää oli classy all the way O0
Ps. ruudussa ei näy killing spree + classic spree :![]()
Guild Wars 2:sen betakutsua odotellessa MMORPG niksejä voi käydä lievittämässä TERA:ssa
![]()