Hyvä opastusvideo kaikkenaan. Hiukan kannattaa 'turhia' rävellyksiä leikata pois niin kokonaisuudesta tulee tiiviimpi. - Tämän avulla Zephyruksen rba:n kyllä osaa tehdä !
Kiitti palautteesta, joo tiiän et noi on pitkiä ja hitaita noi pätkät vielä, panostan seuraavassa vähän enempi editointiin ja tiivistän. Hyvä jos muuten tuli asia selväksi ja videosta vois olla jopa jollekki apua . Uutta videota tulossa varmaan jo tällä viikolla! Kiittti vielä palautteesta, edelleen kaikki otetaan vastaan!
Mitenkä on noiden Zephyruksen tiivisteiden kanssa; onko värillä väliä? - Hiukan nuo tehdasasetetut tiivisteet tuntuvat antavan nestettä ulos, kannattaisiko vaihtaa punaiset tai siniset? Toiseksi: setissä on mukana pienempi tiiviste, valkoinen halkaisijaltaan 7-8 mm. Mikä on sen paikka? En sopivaa pistettä löytänyt, arvelin jo että vuodot johtuvat tuon tiivisteen puuttumisesta
Olisko se rba-basen tai atopään tiiviste siitä juuresta...
Sen jälkeen kun sain tehtyä kunnon setupin niin ei ole vuotanut yhtään vaikka olen jopa täyttänyt tankkia ilmanotto auki. Teen sellaiset pumpulityynyt niiden reikien päälle, pistän pumpulia uriin, hatun päälle ja sitten tökin ne pumpulit urista takaisin ylös. Tehdassetupppi ei vuotanut myöskään koskaan... Mutta eroja niissä varmasti on
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Liuskallinen .3ohm atoja takana ja täytyy mainita että aika nopeesti niistä menee se puhdas maku. Maku muuttuu yhtäkkiä melko karvaiseksi nesteellä kuin nesteellä. Anybody else? RBA pohja sen sijaan toiminut pidempään.
0.3 ohmisella olen ajellut vasta reilun päivän, joten kestosta ei vielä sen kummemmin kokemusta. Maku on ainakin vielä muuttumaton.
Aivan hillittömän kokoiset on noi atopäät, pikkusormeen saisi hienon sormuksen tuommosesta.
Oli aika tiukkaan vedetty tuo värkki nippuun, kun piti pakkasen kautta kierrättää että sain purettua ensimmäisen kerran. Nuo valkeat tiivisteet jääpi mulla ainakin tuohon lasiin mielellään kiinni, mutta ei tuo ole nesteitä ainakaan vielä vuotanut.
Jessus mikä laitos tää on! Ruuvasin heti kärkeen rban paikoilleen ja kyhäilin 0,32mm kanthalista coilit 2,5mm tolpan ympärille. Ohmit meni vähän korkeaksi (0,8ohm). Sitten vaan japaninvanut perään ja tankki täyteen pirtelöä. Kyllä meinaan puskee usvaa 40 watilla ja makukin on tosi hyvä! Seuraavana tarvii alkaa lanttailemaan nesteitä miedommiksi :-D
fastechiltä tuli muuten varalasit, pelkäsin että ne on vähän sinne päin mutta eka jota testasin oli ainakin just oikean kokoinen. Joku sanoi että Subtank minin(?) tankit sopisivat myös tähän, mutta en ole testannut...
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
Höh, just käytin tankin palasina, pesin ja vaihdoin nesteitä - olis voinut siinä samalla kokeilla.
Mutta eipä kaukana ole, Minisubin lasi on 30mm korkea ja Zephyruksen 29mm, jos vahvuudessa ei isompia eroja ole (minisub 1,4mm), niin pitäis kyllä käydä. Pitänee kokeilla seuraavalla putsauskerralla.
Siis siinähän tuli mukana (ainakin mulla) ne punaiset ja siniset lasin tiivisteet, musta o-rengas ilmansäätörinkulalle ja se valkea "kaksiosainen" driptippiin.
Ite oon käyttäny punasia ja valkosia tiivisteitä eikä mitään vuotoa ole ollu koko aikana...ei OCC eikä RBA kans. Tosin sinne alas kondensoituu kosteutta joskus mut ei se mitään vuotoa todellakaan ole. En tiiä kuinka paljon vaikka noitten tiivisteitten laatu vaihtelee tjsp...
Saako tähän vihreitä tiivisteitä?
Asiantuntija (kaikki alat)
Väänsin just 32/28 claptonit tähän, reijistä mahtuu helposti mut pikkasen tiukka oli saada kasaan, ei tosin mahdotonta kun näillä nakeillakin onnistu.
Höyryä tulee ja pystyy tulittamaan 50W vielä ihan mukavasti, lämpöäkin piisaa. Roiskii vain hieman, pitää kokeilla pidempää tippiä.
Ei mene aivan ku Stromsössä tämän kanssa. Kun kasaa dual coil-setupin, ohmit on ihan normaalin rajoissa. 6 kiekkaa 0.4 kanthalia 3mm tangon ympäri×2, ohmit näyttää noin 0.5 joten kaikki hyvin. Mujit sisään, kaikki ok. Mutta kun kammion ruuvaa paikoilleen ja itse aton pohjaan ja modiin kiinni, romahtaa ohmit johonkin 0.1:n paikkeille jota Evic VT ei enää pysty wattitilassa tulittamaan.
Pikkuhiljaa alkaa jo turhauttaa koko laitos, vai olisiko jollain vinkkiä millä tästä "ominaisuudesta" pääsisi eroon?