Missähän tämä kokoelma mahtaisi olla nähtävissä?
Olisko tuolla: Turun Pantti ? Panttilainaamo.net
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Miks esmoke on banned? Onko mulla menny jotain ohi?
Asiantuntija (kaikki alat)
Tarpeeksi ihmisiä kun kusettaa niin silleen siinä käy.
Mites se on kusettanu? Entinen kauppias ja kaikkee, oisko linkkiä ketjuihin joissa ois heilunut?
Olin kyllä huudeilla kun kattelin et loppuunmyynnit yms. oli päällä mut en ollut tietonen tommosesta perseilystä
Jäikö siellä moni Ebox huoltamatta tai saamatta? Mikähän mahtaa olla tilanne?
Ei sillä ollut mitään loppuunmyyntiä. Konkurssistakin se ties monta kuukautta aiemmin ja jatkoi niinku mitään ei ois tapahtunutkaan. Sitten yks päivä vaan tuli ilmoitus että sori, firma on nurin.
Ja sen jälkeen oli vielä Vapingdrop-kusetus.
Mmm... haluan tietää kaiken vapingdrop?
Pave varmaan rustaa jotain kattavampaa mutta siis uusi firma jonka konsulenttina herra esmoke toimi. Firman 2 omistajaa työntekijää olivat ilmeisesti keksittyjä nimiä kun niitä ei mistään löytynyt. Kotisivut ja firma oli esmoken nimillä.
E. Eikös esmoke vielä 2 accolla foorumille kirjoitellut kyseisen firman lankaan ja jossain kohti meni sekaisin kummalla kirjoittaa ja kieli vaihtui englannista suomeksi
Ainut mitä jäin kaipaamaan oli 100ml potut & Olympian pohjat
Harmi että hyvä idea meni vituiks ja romut hukassa
Pitää varmaan pitää edelleen varansa kun on tuolla erään toisen liikkeen palkkalistoilla tällä hetkellä. Tiedä vaikka kohta laittavat sen hoitamaan tilauksia niin tulee mystisiä tavarankatoamisia. Wait... eikös niitä ole tässä lähiaikoina ollutkin?
Teemu (ex Esmoke) on palveluksessamme sisällöntuottajana/sivustonkehityksessä ja on suoriutunut työtehtävistään erinomaisesti. Tilaustenkäsittelyssä toimivat aivan eri henkilöt ja mahdollisia postin kesähessujen töppäyksiä on aika asiatonta yrittää edes vitsillä vyöryttää Teemun kontolle...
Joo syytönhän se on myös kaikkiin ennen teitän palveluksessa olemista tapahtuneisiinkin ylläreihinkin.
Ja vielä otsikkoon liittyen, eiköhän ne ole myyty samantien kun on tullut lahjoitus.
Pääasia että riita säilyy.
Eihän tässä nyt mitään riitaa ole, mutta itse ainakin pyrin olemaan koskematta pitkällä tikullakaan mitään missä herra on osallisena ja todennäköisesti moni muukin tällä foorumilla tekee samoin.