Joo nyt taisi tulla itsellekkin tuolta finnvapelta viallinen satsi, ku jokainen maistuu palaneelle vaikka nestettä riittävästi
Joo nyt taisi tulla itsellekkin tuolta finnvapelta viallinen satsi, ku jokainen maistuu palaneelle vaikka nestettä riittävästi
Juuri tänään hain HC:ltä tulleen paketin, jossa oli mm. 25 Bogen NR XXL-cartoa. Ainakin ensimmäinen toimii todella mainiosti. Imuvastus, imeytys, hyöryntuotto ja maku aivan mahtavat! Taitaa nesteenkulutus nousta jälleen uudelle tasolle.. :-[
Mulle tuli kanssa satsi xxl bogeja ja hyvin toimii![]()
Nyt tuli vastaan ensimmäiset paskat Boget.
Health Cabinista tilatuista yksi LR ei suostu antamaan kuin palaneen makua. Nesteen annettu imeytyä yön yli ja otin aamulla käyttöön. Ydistelmä siis DCT + Boge LR + Joyetech 18500 + PSV French Vanilla.
FinnVapelta tilattu Boge XL NR suostui toimimaan pari päivää. Alkoi yllättäen maistumaan palaneelle, vaikka on aivan kostea. Yhdistelmänä DCT + Boge XL NR + LavaTube + Halo Tribeca. Eikä ole liian suurilla volteilla yritetty höyrytellä...
Aikaisemmat HC:n XL (se vanha) & normi Boget normaalilla vastuksella ja LR:llä toimineet tähän asti oikein hyvin.
Onpas pitkiä nuo uudet XXL Boget
Eipä tarvitse enää DC tankkeja pätkiä...lähinnä kartosta pitää jyystää muutama milli, jotta istuu. Onneks yks pätkimätön vielä varastossa, mutta tarttee näemmä metsästää nyt sen 3-4mm DCT:tä pidempiä tankkeja jostain. On se kumma kun ne ei koskaan ole oikean mittaisia :'(
Pidempi tankki kun löytyis, niin taitaa pärjätä pidemmänkin illanistujaisen (ohuemmankin) tankin vetoisuudella, joten se nyt sitten ainakin positiivista :![]()
Vaihdoin juuri normikokoisen kolmen ohmin Bogen, iskin J-tankiin ja tyyppasin. Jotenkin tuntuvat toimivan paljon paremmin kuin nuo xxl -boget, niin lr:na kuin std:kin. Ennen oli se xxl kiinni lavatubessa, eivätkä ensihöyrytkään olleet lähelläkään tämän vastaavia.
Sainkohan paskan erän, vai onko noissa oikeasti laatueroja?
On niissä ja näissä laatueroja. Kun on hyvä normiohmiBoge kiinni vv-ruuvissa ja sisällä tankissa, niin semmoset höyryt/maut/hajut on ilmassa, jotta paremmista väliä. Voittaa kyllä XL-bogen. Varmasti myös XL-satsissa löytyy bogemaisia eroja. Joskus toimii kaikki, joskus joka toinen tai sitte laatikosta vain yks soi matkan höyrymaailmaan. Itellä hyvät kokemukset vielä bogeista...mutta tosi huonot saa olla, jotta siirryn takas smokin maailmaan, joilla aloitin tankkimaailman ja luulin sitä jopa toimivaksi -hetken. Kiitos SiB77.
Tilasinpa HC:lta näitä uusia XXL LR-cartoja ja ensimmäinen paketti on käsitelty. Viidestä kolme on suoraan maistunut palaneelle ja kahdesta muusta sai ehkä 15 blossia ennenkuin rupesivat maistumaan paskalta. Nestehukkaa, sanoisinko. Onko muille sattunut vastaavia yksilöitä suuremmassakin mittakaavassa ? Vielä olisi vajaa kymmenen laatikkoa jäljellä, eli kyllähän vituttaa jos ovat samanlaisia. Se valitusrumbakin olisi enemmän kuin turhauttavaa, kokemuksesta tiedän. Nyt tilasin näitä Visioneita, jospa toimisivat vähän kauemmin. Jos eivät, alkaa sormi menemään suuhun, kun kaikki vastaavat on sitten kokeiltu. Mitä ihmettä uutta sitä keksisi, vannoutunut eGomies kun olen ?
Mulla oli normibogejen kanssa juuri samaa ongelmaa aiemmin muutamassa paketissa.
En tiiä johtuiko nesteestä kun silloiset suosikit VR kentucky applewood ja vanilla blend aiheuttivat em oireet cartolle, samasta paketista otettu eri nesteellä täytetty carto toimi ok.
Sitten kun kyllästyin noihin Vermillionin litkuihin ja nyttemmin höyrytellyt kaikkea muuta niin mitään ongelmaa bogejen kanssa ei ole ollut.
Liekö sitten vaan sattumaa, paha mennä sanomaan...
Mistäköhän johtuu kun mulla aina aikasemmin boget toiminut hyvin. Nyt slottasin pari uutta bogea ja laitoin nesteet sisään ja tankkiin. Höyryä ei tunnu tulevan läheskään niin paljoa kuin ennen ja pitää vain pientä sihinää kun aikaisemmin on rätissyt niin että naapurit herää![]()
Tuota mietoa sihinää ne suurimmaksi osin ovat pitäneet. Entinen kunnon rakettimeininki puuttuu. Tuota nestepuolta olen kyllä itsekin ajatellut. Joku vähän lisämaustettukin JamaicanMC menee pitemmän ajan ja eniten tykkäämäni, pääosin VG-pohjaiset omat paksut kahvisotkuni, eivät kai sitten ole noille parasta höyryteltävää. Sekään ei kyllä sitä selitä, että ovat kaputt jo ensi höyryllä tai muutaman imun jälkeen, luulisi että vasta ehkä kolmas täyttö olisi se lopullinen niitti näillä aineilla. En tiedä, en ole insinööri,eivätkä boget yleensä edes sinne asti ole jaksaneet.
Itse en siitä paukkeesta niin välitäkkään kun monesti antaa kuuman nesteryöpyn suuhun samalla. Itsellä bogeja mennyt noin 30-40 kpl ja ainoastaan yksi "kärtsy" näiden joukossa. Ihme että nää huonot yksilöt sattuu monesti samoille ihmisille...? ???
Mulla on HC:lta XXL (XL) -bogeja, ja suhinaa kuuluu, ei poksetta.
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Samaa nestettä vierekkäin 2 bogessa eli nallekarkkia 18mg
1: HC:n "XL" boge 45mm
2: Finnvapesin XL boge 50mm
HC:n boge rätisee ja paukkuu ja tuntuisi muutenkin antavan paremmin makua ja höyryäkin, mutta ainakin makua. Finnvapsin boget suhisee vaan ja höyryä ja makua tulee mutta ei aivan pääse samalla tasolle kuin HC:n "xl" boget.
Liekkö bogeihin tullut sit eroa vai onko vain erillaisia yksilöitä. Noi vanhat rätisevät boget muuttuu tuollaiseksi suhinakoneiksi mulla kun useita tankillisia on jo takana ja sit lähtee boge vaihtoon
Joo, itsellänikin tässä samasta, HC:sta aikanaan tulleesta pakasta on vierekkäiset kartot käynnissä. Toinen rätisee kuin uudenvuoden pata ja toinen vaan suhisee. Paukkuputki tuntuisi myös syövän hilusti enempi nestettä ja tuovan makua, mutta voi olla kyllä ihan plaseboakin.
Pakko muuten raportoida, tuo suhinapoke myös vuotaa skidisti nestettä napaan. Tuossa oli pikkuiset kondensaatiot jo drip tipissä ja ihmettelin kun räpsähteli kielenpäässä niinkuin olisi patteria kokeillut. Sitten kun navan kuivasi, niin loppui sähköttelykin. Vinhaa.