uploadfromtaptalk1437227110851.jpg
Tonne ensviikolla![]()
uploadfromtaptalk1437227110851.jpg
Tonne ensviikolla![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tuli näköjään tykättyä, vaikka piti vaan sanoa että alkaa olemaan viime hetket käsillä.
Itellä ei kyllä ole ollut sellaista vuosia kestävää fanitussuhdetta mihinkään bändiin. Toki tulee aina vanhoihinkin välillä palattua, mutta vaihtuvuus on ollut aika kovaa. Borknagar on nyt ollut pinnalla ehkä pisimpään, mutta se on teille papoille jo liian raakaa.
-Gerstensaft über alles!
Offspringiä on tullut kuunneltua jo yli 20 vuotta... Ja kohta Mikkeliin katsomaan![]()
Onko kukaan muu menossa Jurassic Rockiin?
Juu en mäkään mee ku lauantaina, 18.20 on bussi Mikkelissä ja 02.20 pitää olla jo bussissa matkalla Kuopioon![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Kaikki näköjään seuraa keikkaa kännykän näytöltä.![]()
-Gerstensaft über alles!
Sitä se tämä nykyaika on. Aina kun jotain erilaista tapahtuu, välittömästi nousee tuhat kännyä kuvaamaan. Minä muiden mukana!
Tuosta AC/DC:n keikasta pitää kyllä lainata: Music was good and the music was loud! Jaksaa papat vielä hienosti vetää! Ainoastaan tauot on pidentyneet...
Vintage Trouble oli hyvä lämppäri. Yksi parhaita lämppärivetoja mitä on tullut nähtyä IMO.![]()
ktdd laita viestiä ens viikolla ni otetaan kontakti Jurassicis. Offspring toki jo nähty (Messilä), mut oon siel hengaamas.
taikurikin on varmaan siellä taas.
btw. ketään PuruvesiPoppaamas?
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
joo, kyllä tuo AC/DC kova oli.. anto kyllä sen mitä odottikin.. ja vintage trouble oli ihan mieletön!