Juu ja voit laittaa vielä pari kuvaa lisää kun entiset on jo niin kuluneita![]()
Onko kukaan tilannut tuolta Mujin omilta sivuilta pumpulia?
olen samaa mieltä moiskin kanssa,että parooni on kyllä mahtituote!!!!!
Ymmärrän kyl skeptisyyden, mutta paronia parempaa pumpulia ei ole tullu vastaan. Jotain saatanan loitsuja se näille tekee, kun saa imailtua todella kuivaks isoillakin tehoilla ja ei pala niin herkästi kuin Muji. Kestää myöskin käyttöä enemmän, ja on niin halpaa että köyhiäki naurattaa. Makukin on puhtaampi, koska itse wikkimatsku on puhdasta.
Oliko tää autoklaavattua pumpulia ? Siihen käsitykseen oon jäänyt...
Millos se Paronin kesäloma loppuu? Pitää kait tuota itsekkin testata ja toivottavasti yllättyä positiivisesti.
Hmm, varmaan setupista kiinni mutta ensimmäisen paronin pimpula setupin jälkeen väittäisin että muji wikkaa paremmin. Subtankkilla pukkaa dryhittiä helpommin pimpulalla
Mujilla ei ekan kahden tankin aikana ikinä pukkaa dryhittiä, nyt eka tankki menossa paronilla ja kuivaa lyö
Heitätkö kuvan siitä pimpulista?
KGO & Twist
Kuuleman mukaan Paroniahan saa sit laittaa aika reilusti verrattuna vaikkapa mujiin. Ite en oo paronia hirveesti ehtiny viä testaileen. Kaks setuppia oon tehny subtank miniin sillä. Ensimmäinen wickas liikaa, mulla viilatut nesteurat tossa ja tuli pumpuliin vissiin jätettyä ihan liian isot aukot nesteurien kohalle. Maku oli kylläkin loistava, ei sivumakuja. Toiseen setuppiin tungin pumpulit sit ihan nesteurien eteen, tästä seuras jonkun ajan kuluttua ihan rehellinen dryhit. Eli tuli pieni user error tossa. Sen mitä huomasin niin dryhitin jälkeen ei pumpulissa näkyny jälkeekään mistään kuivista imuista ja pienen uudelleen asettelun jälkeen pysty höyryttelyä jatkaan eikä vieläkään mitään sivumakuja löytynyt. Eiköhän toikin pumpuli jossai vaihees pala niiku kaikki muutki, mut erona tossa oli että tommosen dryhitin jälkeen mujiin olis jääny selkee palaneen maku. Outo tota on käsitellä kun ite tottunu pelkästään mujiin enkä tommoseen "höttöön". Täytyy jatkaa harjotuksia jossain vaihees tosta paronin käytöstä, täl hetkel vaan starre käytös ni ei oo tultuu ny hirveesti minkään pumpuleiden kans pelattua.
Joo reilu määrä vaan paronia. Jos on edes aavistuksen väljä ei wickaa kyl yhtään
Alkaa pikkuhiljaa toimimaan, lisää pimpulia auttoi. Saattaapi olla tuo uusi rba dekki subtankissa mikä tuotti ongelmia, kun mujilla toimi paremmin vähemmällä kuin enemmällä.
ps. Sain ekan kerran subtankin tulvimaan kun unohdin äsken rba:n top cäpin![]()
Aattelin tänne laittaa tän kyssärin:
Kuullu et osa nesteistä paskoo pumpulin ja coilin nopeemmin ku toiset.
Itellä ny hedelmämakuja vedelly yleensä viikon samoilla pumpuleilla ja itse coili on monta kuukautta jo vanha. Ain kuivapoltto ja vesihana pari kertaa ku pumpulit vaihdan.
Nyt vedelly diy hangsenin ryynästä silloi tällöi ja tankillisen jälkeen on coili aika paskanen ja pumpuli ihan kuiva...
En ymmärrä yhtälöä että jos coili sotkeentuu ni minkä takia pumpuli ei pysy märkänä? Pumpuli ei kumminkaan ole mitenkään palaneen näköinen.
Vai meneekö se noin aina että coili ku on paskanen ni pumpuliki jotenki menettää imukykynsä?
Vai onko se niin että se litku sotkee jotenki sen pumpulin ja se palaa sitte siihe coiliin kiinni?
Vehkeet: Subtank mini 30w 0.6ohm 0.4mm kanthali 2.5mm reikä.
Hei, itsellä kanssa jatkokysymys tuohon. Nyt vasta foorumia lukiessa aloin ihmettelemään, että eikö se olekaan normaalia että coilit on aivan karstassa jo muutamassa päivässä? Mihin suuntaan tässä kannattaisi mennä että ei tarvitse montaa setuppia tehdä viikossa? Tällä hetkellä 0.2 kanthal josta oon väännelly 1.5ohm settejä. Tehoja ei kestä 50/50 nesteellä yli 10wattia.