Mitenkäs tämä menee, pitääkö se blandata? Esittelyssä sanotaan että voi laimentaa.
Yritin etsiä, saako lientä mistään muualta Euroopasta, enkä löytänyt kuin yhden sveitsiläisen kaupan, jossa 15 ml maksoi 19.90 CHF. Se on jo kalliimpaa kuin Ässän kahvipapu.
Tuli tässä kesän vehreyden keskellä äkillinen kiinnostus vihreään tököttiin.
Onkos tämä nyt, jasso, sitä ehtaa Cutteria!
https://www.vapor-freak.de/E-Liquid/...ks-Cutter-30ml
KGO & Twist
Se on täysmaku ilman niksaa ja väriä. Niksapohjaa joukkoon niin saa halutunvahvuista. Itse otin 20mg + 0mg josta blandailin sopivan seoksen. Eli on olemas 20mg, 10mg, 0mg ja cutter
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pluid on yhäti mystisempää!
Ja jasso on ostanut ainoan kaupan kaikki Pluidit
Eli tuo Cutter ajaa saman asian jos laittaa vihreälinssiset lasit päähän ja lisää itse niksan+mahdollisesti lisäblandausta ?
Juu juu, eikös nyt keskustella siitä aiheesta mistä ketjun otsikkokin on? Tosin luulin aluksi, että täällä saa kysyä mitä vaan ja jasso tarjoaa apua.
Minulla nyt vähän lopahti tuo Pluid-innostus, jos pitäisi ruveta ihan itse sekoittelemaan. Nooh, katson josko jostain löytyisi mautonta valmisnestettä tai pieniä määriä pohjia. Minulla jopa oli yksi flavorless-pullo 6mg/ml mutta eipä ole sitä tarjolla enää.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 20:24.
Ainakin yhden Kanadan-kaupan mukaan lähinnä "VG-boostia" Mad Murdock's "Genuine Pluid Cutter" (High-VG Non-Nicotine)
Kysy mitä vaan, mä vastaan mitä vaan
Eli edelleen, saat täydellä maulla varustettua "leikattua" nestettä. Yleisesti toi 20mg leikataan 0-pohjalla 10mg:aan mut jotkut tykkää helvetin vahavasta mausta niin niille sopii toi cutteri. Se on liian vahvaa ainaki meikäläiselle nykyajan atoilla. Suositus on meshillä mut itse testannu mc anuksessa ja toimii
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Koska tuota kolmosta ei näytä oikein löytyvän, niin sanos millä se vihree kokki maustais DV:n Jumalten Nektaria pienoisen sitruksen toivossa, ectoa fifty:fifty ja vähän lakua?
KGO & Twist
Olette oikeassa.
Pitänee ottaa tuota B-luokkaa TPA:lta, sen sotkeminen ei ole pyhäinhäväistys.
Joku spermainen sekoitus tosin aikoinaan oli, mahtoikohan olla tonicin vaiko tonzan...
Trololohan se.
KGO & Twist
http://www.vaporium.eu/mad-murdock/365-cutter.html
No niin kaikki herkkuperseet, Pluidia saldoilla 20mg, 10mg sekä cutteria. Poimikaa omanne ennekuin tilaan hyllyt täyteen
höyryä 17.1.2012 alkaen.