Mietinkin että onko noi NET mehut samantapaisia kuin WTA. Imo ei mitään järkeä noissa, haluaako joku oikeesti terveydelle haitallisempia nesteitä? Typerä keksintö.
Mietinkin että onko noi NET mehut samantapaisia kuin WTA. Imo ei mitään järkeä noissa, haluaako joku oikeesti terveydelle haitallisempia nesteitä? Typerä keksintö.
On mun muistin mukaa täällä forkallaki jengi uuttanu ite tupakasta nestettä, et en sit tiä. Molemmissa varmaa ainaki alottelijalle se etuna, et on niksaa saman verran ko röökissä ja 'aidompi' maku ko näissä muissa nesteissä, koska tosiaan uutetaan se nikotiini ja osa muistaki tupakan alkaloideista siihen nesteeseen.
Mun puolesta jengi saa höyrytellä vaikka lehmänlantaa jos se hyvältä tuntuu ja maistuu omaan suuhun, aika harvalle kuitenkin jää pitemmäksi aikaa käyttöön noi NET ja WTA nesteet ku vierottuu siitä röökistä ja sen polttamisen tunteesta ja rupee tutkii muitaki makuja ko kyllästyy siihen yhteen ja samaan NET tai WTA nesteeseen
Kärsiikös seuraavia kokata litran kerralla?
Tässä nyt haetaan sitä, etteivät kyseiset liemet mene huonoksi ajan kanssa esimerkiksi maun heikentyessä.
DV Absinthe, VotD/Defun spessu-RY4, TPA RY4 Double ja Red Astaire
KGO & Twist
Tupakkamauthan vaan paranee vanhetessaan eli eiköhän niitä ainakin.
No mitäs noita sitten oli, joita ei paljoa kärsinyt tehdä, muistaakseni Copsat menettivät makua suht nopsaan.
KGO & Twist
Copsat menettää maun nopeesti, kaikki missä on sitruuna(happo)a, Koolada tappaa kans maut aika pian.
Nyt loppu house of liquidin mehujen käyttö ei-rballisissa tankeissa kun tuo tappaa atot kahdessa päivässä. Kuolleita on niin PaulSaaren, mini protankin, nautiluksen että ego onen atot.
Kaikkialla puhutaan ry4:sta ja kuinka hyviä jotkut niistä on. Nyt sitten mulle listaa kenen ja mistä niitä saa ja kannattaa hankkia. Tänään tuli vapetalolta joku Collinss tms ry4 ja suoraan testattuna ilman hengittämistä saati kypsytystä se on aika kamalaa tököttiä
Tarkkaa tietoa siksi, kun tpa tai votd tai defu ei sano mulle mitään .
TPA=The perfumer's apprentice, VOTD=Vape of the dead, Defu = Defunctan special ryynänen: http://www.e-savuke.com/vb/diy-e-nes...-defuncta.html
Mun mielestä paras ryynänen on Pink Spotin Swagger.
Mun mielestä paras ryynänen on Pink Spotin Swagger.[/QUOTE]
Jee meitä on kaksi Tosin svägy ei välttis oo ees ryynäri. Se on sellane superhyvä sekasotku
Onko joku jo ehtinyt noita happyjuicen tiivareita testaamaan, onko mistään kotoisin?
Ne maistuu kuulemma ihan Inaweran tiivareilta eli pääset huomattavasti halvemmalla kun tilaat suoraan Inaweralta.
Saako mistään ihan puhtaan salmiakin makuista nestettä? Ei lakritsia eikö sekoituksia. Pelkkä salmiakki!
Black copsa tiivari pitäis olla pelkkää salmiakkia, tossa muutaman päivän maistellu ja on se ainakin sinnepäin. Pitäis kaupasta hakee oikeaa salmiakkia verrokiksi
Black Copsa | Vapokauppa
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Onkos kukaan kokeillut tehä salmiakki jauheesta nestettä? Itse ajattelin kokeilla salmiakkijauheella sekä apteekinsalmiakin mixerillä
Sekä jauheessa että mixerissä on sokeria, mixerissä lisäksi siirappia eli en todellakaan suosittele että lähdet kokeilemaan. Sokeri tappaa coilit heti.
Flavor Westin Black Licorice ja jo mainittu Black Copsa ovat hyviä salmiakkeja.
Ammoniumkloridi on haitallista hengitettynä, eli en silläkään lähtisi pelleilemään.
Inhalation of excessive concentrations of vapor, fumes and/or dust produces irritation of the upper respiratory tract, resulting in coughing, excessive spitting and choking sensation. Reactions in humans have usually been limited to mild irritation or inflammation of the nose and throat.
Oon pariin otteeseen maistanut hyvää vadelmanestettä, mutta kukaan ei ole tiennyt mistä on tilattu. Kokemuksia?