Sivu 316 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 216266306312313314315316317318319320326366 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,301 - 6,320 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matula vv Näytä viesti
    PayPal unavailable due to: Authentic Aspire Nautilus Mini BVC Clearomizer Replacement Coil Head (5-Pack).

Luottokortti vaihtoehtoa ei ole kassalla, pystyy ainoastaan Bitcoineilla maksamaan ja pitäisi siksi ilmeisesti jokin ohjelma asentaa koneelle. VMP.
    Lahjakortti kelpaisi mutta ei sitäkään pysty ostamaan. Joskus ennen se olisi onnistunut vaan ei enää. Lahjakortti onnistuisi varmaan jos tilaisi jotain minkä Paypalilla pystyy maksamaan ja peruuttaisi tilauksen samantien, mutta vaatii liikaa urheilua plus ei tiedä kauanko menee milloin saa sen helvetin lahjakortin jos milloinkaan.
    Kahdeksan tilausta on tuolta tehty ilman ongelmia mutta nyt kusasee urakalla.
    Itse tein sillä lailla että ostin jotain mitä ei ole hyllyssä -> välitön peruutus -> store creditit asiakas tilillä heti. Meni toki 1min kauemmin tilaamiseen kuin suora pp maksu mutta toimii

Mikäs tuossa jos on pelimerkit heti käytössä uudelleen. Joskus on vain ollut puhetta että voi kestää pitempään.

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Samantien tulee kun peruutat tilauksen

posti.jpg

Normaalisti tullut vähän enemmän infoa paketin sijainnista. Onkohan käynyt tullissa lainkaan kun 29.pv lähtenyt lentoon? Käy tämä näinkin, toiselle paketille samanlainen kohtelu kiitos

Höyrykone eLehis's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Olen unohtanut tämän kaupan Rebant poinsit, siis miten saikaan käyttöön? Itse asiassa olen joskus käyttänytkin mutten nyt saa päähäni miten sen tein, miten ne muutamat 0.10 saa yhdistettyä? vai onko tuo menneen talven lumia?

Höyrypää solkku's Avatar

Sijainti
    Hell-sinki
    Eikös se $1000:lla pidä ostaa eka, niin saat $10 lahjakortin?

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eLehis Näytä viesti
    Olen unohtanut tämän kaupan Rebant poinsit, siis miten saikaan käyttöön? Itse asiassa olen joskus käyttänytkin mutten nyt saa päähäni miten sen tein, miten ne muutamat 0.10 saa yhdistettyä? vai onko tuo menneen talven lumia?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun niin muuntavat sulle lahjakortiksi/ koodiksi.

Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Itse tein sillä lailla että ostin jotain mitä ei ole hyllyssä -> välitön peruutus -> store creditit asiakas tilillä heti. Meni toki 1min kauemmin tilaamiseen kuin suora pp maksu mutta toimii
    Joo, ei tuo ollutkaan niin vaikeaa. Kyllä kinkit osaa.
    Kätevä systeemi, coilit tilaukseen creditillä ja sitten uusi tilaus loppuvermeille Paypalilla ja siihen loput creditit osamaksuksi mukaan ilman vaikeuksia.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Youden tuotteita alkanut valumaan tännekkin 🏼 goblin mini tuli tilattua juuri ja kerä claptonlankaa.

Höyrypää solkku's Avatar

Sijainti
    Hell-sinki
    Jep huomasin! Goblin mini ollu yli kuukauden tilauksessa Gearbestiltä ja lähti viikko sitte, eli Temosella on Goblin mini ennen mua.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Lainaus Alkuperäinen postaaja solkku Näytä viesti
    Jep huomasin! Goblin mini ollu yli kuukauden tilauksessa Gearbestiltä ja lähti viikko sitte, eli Temosella on Goblin mini ennen mua.
    Hyvinkin todennäköistä gb tunnetusti hieman hitaan puoleinen.

Hieman myöhässä tulee vastaus, mutta tulkoon..
    10 pistettä pystyy muuttamaan 10 dollarin arvoiseksi lahjakortiksi. Pisteitä saa 1% ostoksen summasta. Pisteet on voimassa vuoden eli tonnilla kun tilaat vuoden aikana, saat 10dollaria "takaisin". Itselläni on hurjat 2 pistettä ja mielestäni tilailen suht aktiivisesti

Edit: pisteillä on myös 60päivän pending time, johtuen mahd palautuksista

Höyrykone Steamy's Avatar

Sijainti
    Varkaus
    Nyt löytys joka ukolle kunnon crack piiput... crack.gif

https://www.fasttech.com/products/1/...ha-hookah-pipe

Höyrypää SakkeMO's Avatar

Sijainti
    Joensuu
    Perhanan FT Mulle on 7 atoa tulossa täältä. En edes tiedä miksi.
    + 4-pack akkuja ja modi joille ihan oikeasti on käyttöä.

Lainaus Alkuperäinen postaaja SakkeMO Näytä viesti
    Perhanan FT Mulle on 7 atoa tulossa täältä. En edes tiedä miksi.
    + 4-pack akkuja ja modi joille ihan oikeasti on käyttöä.
    Tuliko yön pikkutunteina shoppailtua?

Löinpäs rompetta tulemaan, toivottavasti ei tuu mitään verojuttuja

Höyrykone

Sijainti
    Rollo
    olikos täällä akkupuolella jotain hyviä akkuja mitkä sais ulukomailta tilattaessa edullisemmin...?
    Ego-T -> 5V Box -> VVbox -> PoorVari -> PTNBoost -> minilava 2.1t -> okr-t ->dna12 -> eVic -> EA Mod -> PROVARI -> EA mod -> laitteita laitteita -> DNA30 x 3

- EMMÄ MITÄÄ OO SÄÄSTÄNY -

Höyrykonkari

Sijainti
    Kainuu
    Ite tilasin pari samsungia, n. Kympinköhän kustansi, 18.6 tilasin saa nähä millon ilmestyy, vaikka tällä sweden postilla pitäs tulla nopiampaa. Toisella vaihtoeholla vissiin 3kk kestää.

Höyrykonkari

Sijainti
    Kainuu
    https://m.fasttech.com/products/1686801 olikin alta kymmenen dollaria nämä yksilöt

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Ovatko uudistaneet käytäntöjään taas? Honkkarin lentokentällä räjähtäneiden akkujen takia akkujen lentokuljetus silloon kiellettiin (ruumassaa/kaupallisessa määrässä siis)
    Meriteitse menee se 65-90pv että kannattaa harkita muutaman kerran missä säästää ne muutamat eurot

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •