Nyt alkaa revikoitakin jo ilmestymään. Ihmiset tuppaavat vaan keskittymään siihen kuinka hyvin tuottaa höyryä ja kuinka wickaa suurilla tehoilla. Kun itseäni lähinnä kiinnostaa kuinka tämä voisi korvata Nautiluksen.
Nyt alkaa revikoitakin jo ilmestymään. Ihmiset tuppaavat vaan keskittymään siihen kuinka hyvin tuottaa höyryä ja kuinka wickaa suurilla tehoilla. Kun itseäni lähinnä kiinnostaa kuinka tämä voisi korvata Nautiluksen.
Ilmeisesti voi.
http://youtu.be/IAPDg1opURk
Tai ainakin videon perusteella.
Toi "RBA" taasen...No eipä tarvi ostaa valmiita, joten kai se on hyvä, mutta RTA:ta tästä tuskin tekee.
Imo RTA ostetaan erikseen jos moista tarvii.
KGO & Twist
Pitihän tuo laittaa tilaus vetämään FT:ltä. Tuo päältätäyttö kiinnostaa kovasti.
Tämä kiinnostaisi kovasti. Mutta tuo smz:n raportoima vuoto ilmarei'istä...eiiih. Jään odottamaan lisää arvioita. Nautiluksen rinnalle toista käyttövarmaa tankkia etsimässä.
Tähän vielä Mad Hatterin tapainen saranatsydeemi niin olishan ihan helvetin kätevä ja tuon ylemmän ilmansäädön voi heivata sen tieltä pois.
Kunhan laitos saapuu pitää kokeilla käykö nuo pohjanastat yksiin,luulis et käy.. josko vaan vaihtaisi isompiröörisen tilalle..?
Tokihan siinä on itse atonkin keskireikä pienempi, sama kuin nautiluksessa noin suurinpiirtein. Nautiluksen baseen porasin hieman isomman reiän niin nyt omaan imuun just sopiva. Täytyy tutkailla tuota, tulis jo..
Viimeksi muokannut M.Kane; 08.07.15 kello 10:19.
Tein virheen ja kävin kurkkaamassa parit revikat. Se on nyt loppuvuosi elettävä herran nuhteessa ja pidettävä vara ikkunoista kurkkivien tonttujen varalta. Ajattelin asettaa toiveeni joulupukin varaan, jos oikein kiltisti olen ja heiluttelen siivouspäivinä imurin letkua vauhdikkaasti, niin saattais tällainen löytyä sieltä kontista.
Tuossapa yksi revikka, jossa kehutaan kovasti juuri Tritonin käyttöä 1.8 ohmin atopäällä Nautiluksen korvaajana
Aspire Triton Review - Top Filling Sub Ohm Tank
Samoilla sivuilla on vertailtu kaikkia subohm-tankkeja, ja Triton on top 3:ssa.
Onko tälle annettu minkaanlaista jälleenmyynti päivää? Suomikauppiaat ei oo ainakaan tainnut sanoa mitään...
Kiva ois tietää tuleeko nyt heinäkuussa vai elokuussa vai syksyllä...
Fasttechilta vois muuten laittaa preorderin, mutta ei ole mitään hajua millon saa sen RBA-setin kasiinsä sitten.
FT:llä näyttäs olevan itse tankin postituspäivä 24.7.
Oliko niin että tähän kävi atlantiksen atopäät myös...?
Eniten kiinnostaa päältätäytön lisäksi nuo ~1,8 atopäät.
kohta tätäkin saa Aspire Triton clearomisattori 0,4ohm/1,8ohm ylätäytöllä Pyrex 22mm
Toivottavasti tulee sen verran Tritonia, ettei lopu heti kättelyssä...
Jos tuo puffin laskuri pitää paikkansa, niin vähän alta 100kpl näyttäis olevan.
Sain itse tänää ( klo 12:00) laitteen käyttöön. 0.4 ato kiinni ja tykitin tankin täyteen pirtelöä että olisi tuttu litku. Jotenki laite räkii suuhun tota nestettä ja en saa höyryä tulemaan (25-40W kokeillu). Nyt ( klo 15:00) kattoo tankkia ni nesteet on kadonnu jonnekki ja tankki tyhjä... (on kyllä kaikki kiristetty eikä vuoda) vissii pumpuleissa kun en housuistakaan niitä löydä paha sanoo tällee parin tunnin kokemuksella mikä mättää.. pitää testailla tai palata IsubG että pääsee taas höyryämään.
Vehjehän oli laitettu takaisin höyryttelyasentoon?
KGO & Twist
Tottakai kaiken olen kyllä kiristäny ja kattonu. Täyttänyt oikein ja kääntänyt höyryttely asentoon. no pitää tutkia lisää. kun ei tuo ole vuotanu mihinkään. mut kai noi pumpulit sit imasee 3ml räkii vaan suuhun ku koittaa höyrytellä 0.4 lla ja 25W. makua ei oikeen irtoo. pitää tossa kohta katella tarkemmin, kun töissä just. Lueskelin että 30W ois jees, mut tuntuu että kuumenee nopeasti.
Aika erikoisesti tuo vastus tehty (mun mielestä)
Tossa videolla n. 22 min kohdalla:
https://www.youtube.com/watch?v=pbmrdUfYrQY
Taitaa olla tuo 25 liian vähän tehoja?
Kokeilkaas onko sillä 1.8 päällä samoja ongelmia.
KGO & Twist