Ilmoittivat tänään Yihiltä, että mun SXmini-kuorma oli jo käynyt Suomessa mutta lähetyksestä oli puuttunut mun puhelinnumero, joten rahtiyhtiö palautti lähetyksen Yihille...
Huomenna lähtee sitten uudestaan.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Ei ainakaan vielä. Katsotaan kun lähetys joskus tänne löytää.
Tulee olemaan varmaan mielenkiintoista asioida tullissa kun noista ei mitään kuittia/laskua ole, koska en niistä mitään maksa.
Ymmärtääköhän tulli-ihmiset jos tyttö nimelta Cari vain jostain kumman syystä haluaa lähettää mulle tavaraa Shenzenistä?Gift? Commercial sample? $4?
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
No mistä noita skinejä nyt pitäisi alkaa metsästään? Omasta harmaasta on pinnoite lähtenyt ja himottaa helvetisti maalata tuo mutta jos/kun se tulee menemään päin vittuja, niin silloin viimestään tarvitsee sen skinin![]()
http://www.yihisxmini.com/
Alhaalta pikkupräntillä Downloads: upgrade firmware
New SX Mini M Class Silicone Case Yihi Sxmini Temp Control Box Mod Skin Sleeve | eBay
Tuolta tilasin black/green koska aivan vitun päheän näkönen.
Asiantuntija (kaikki alat)
tullu cloud9vaping sivustolle LE silver/silver sxmini m class![]()
SXmini M-Class Mod by YiHi - Silver/Silver LE - Cloud 9 Vaping
Millanen vastusarvo titaanilla on? Tilasin muistaakseni kaiken väliltä 0.3-0.5mm, ehkä niillä pääsis alkuun.
Ei hajuakaan. Vape mesh companylta tilasin ja saat vaik metrin molempia kuhan saapuvat joskus.
Onkos toi titaani jotenkin "parempaa" kuin nikkeli - ja jos on, niin miksi?
Ok. Yhteensä 795m lankaa sieltä on tulossa ja 20m titaania, grade 1 mitä ikinä se nyt tarkottaakaan. Otin kaikkea muuta vähintään sen sata metriä![]()
Onks ässällä minkälaista titaania? 0.32 puuttu omasta, voisin siihe vaihtaa tota paksumpaa. Sais kaiffariin siitä lankaa.