Millastakohan lirua tulee jos mixaa 40ml pink mulen Purple Labelia jossa 12mg nikotiinia (70%VG ja 30%PG) ja 10ml Jalipposin milk tiivistettä?
Millastakohan lirua tulee jos mixaa 40ml pink mulen Purple Labelia jossa 12mg nikotiinia (70%VG ja 30%PG) ja 10ml Jalipposin milk tiivistettä?
Hyvää tulee, samalla suhteella teen nykyään minäkin ja maku on paras mahdollinen.
Olen ensimmäisiä DIY nesteitä tilailemassa niin mitä suosittelette? Valmiista nesteestä pitäisi tulla n. 10-15mg nikotiinipitoista. Moni on kehuhut pink mulen nesteitä ja ajattelin aloitella niillä. Kannattaako tilata vg,pg ja nikotiini erikseen? Vai Black labelia ja blue labelia 12mg vahvuisena? Vai suoraan Green label 12mg? Höyryttelen aspiren nautiluksella, mikä olisi paras pgvg suhde sille? Kertokaa erivaihtoehtojen plussia ja miinuksia ennenkaikkea maun ja höyryntuoton, mutta myös hinnan kannalta.
Eli olenko ymmärtänyt oikein, että helpoiten diy nestettä saan esimerkiksi sekoittamalla: 20% Heal Potion of kuhanzzi ja 80% Pink Mulen Green label 12mg?
Joku 50-50 VG/PG suhde on käypä nautilukselle (itsellä sama clearo). Tässä kans odotellaan ensimmäisiä DIY-nestevärkkejä postista. Saas nähdä mitä tulee!
Tilasin myös itse 200ml 50-50 VPG nikotiinitonta pohjaa ja 100ml VG-pohjaa 72mg niksoilla. Olet ymmärtänyt oikein eli mainitsemallasi tavalla se juurikin toimii. Sama kun mehukattia lantrais.
Tuo 20% tiivistettä kuulostaa suht hurjalta määrältä. Koita alotella jostain 10-15% ja lisää tiivaria tarpeen tullen? Tuolla 20-80 suhteella saat 12mg niksoilla 9,6mg lopputulemaan. Eli tosiaan erillisellä, vahvalla nikotiinilla saisit säädettyä laskurin mukaan tarkemmin 10-15mg alueelle niksat. Toinen pohja voi sitten olla esim. 50-50 VPG:tä. Ei haittaa vaikka VG:tä on valmiissa satsissa hieman enemmän, makuasioita. Kokeilemalla löytää omat preferenssit.
Onkos kukaan täältä tilaillut? Laaja kirjo tiivisteitä tarjolla. Leisure Liquids - Ecigs and Vaping supplies - Eliquid - Flavour Concentrates
tota paikkaa kattelin kanssa flavor west tuotteista
Hyvä kauppa, silloin tällöin tullu tilailtua
Karkeesti viikon toimitusaika.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tein muutaman pullon testitilauksen. Netistä vielä alennuskoodilla posteista siivu pois
Mistähän pohjista olisi helpoin aloittaa litkujen teko? Joku valmis nikotiinipitoinen pohja? VPG?
Mulla oli jotain FlavorX Wanilja nestettä edellisestä sähkötupakka kokeilusta jääneenä ja ei ole vielä yhtä hyvää valmisnestettä löytynyt.
Jos oikein ymmärsin niin tuota FlavorX:ää ei ole valmiina koskaan saanut? Tuli silloisen ostamani setin mukana joltain harrastajalta.
Nikotiinipohjat | VapeTalo.com
Makutiivisteet | VapeTalo.com
Noista voi lähtee liikkeelle, esimerkiks Saahan noita muualtakin toki, mutta tosta kätevästi samasta kaupasta.
Jes, kiitokset nopeasta vastauksesta. Kävin jo aamupäivän ajan lueskelemassa arvosteluja valmisnesteistä, hyvästä joutuu näköjään maksamaan...
Täytyy siis harjoitella lotraamaan itse nesteet.
Hyvää saa toki halvalla, mutta se vaatii tosiaan lotraamista ja vähän vaivaa.
Kannattaa katsella ELR:stä suosituimpia reseptejä, ja ostaa niitä varten tiivisteet. Kurkkaa myös käytetyimpien tiivisteiden lista ja hommaa niitä myös. Jos perustiivisteistä (TPA, FA, Capella jne.) asti sekoittelu ei nappaa, niin suomitiivisteitä sitten.
Kaveriksi nikotiini- ja nollapohjia, liuta tyhjiä pulloja, tarkkuusvaaka ja pipettejä. Tarkkuusvaaka saattaa kuulostaa hifistelyltä, mutta sen kanssa nesteiden sekoittelu on oikeasti vaivattomampaa kuin ruiskujen kanssa sählääminen.
Alkuinvestointi voi kirpaista, mutta DIY-kokkailulla säästää pitkässä juoksussa pitkän pennin premikoihin verrattuna.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Mul meni aluks joku 60e ku ostin pohjat,tiivisteet, ruiskut sekä pullot. Tein yhden maun nesteitä aluks ja sit rupesin itse sekottelemaan kahta jne. Aluksi kun tekee noita ELR;stä kopsattuja reseptejä niin siinä samalla oppii kyl todella paljon itse kokkailusta
Ja näitä ilmeisesti vielä lisäksi?
http://www.vapetalo.com/category/20/pohjanesteet
Jees, tulikin jo lueskeltua noita ohjeita ELR:stä ja myös vape-reseptit.fi näytti olevan joitain mistä aloittaa harjoittelu.
Mistähän löytyis tiivaria isompina pulloina 10-15ml sijaan? Ajattelin kerralla vähän isomman erän niin ei tartteis yksitellen pyöritellä
I see my vision burn, I feel my memories fade with time
But I'm too young to worry
These streets we travel on will undergo our same lost past
Tuntuuko muista, että noissa Nicbasen niksapohjissa on jotain vikaa? Itsellä tuntuu, että itsellä ne ottavat pahasti kurkkuun vai kuvittelenko vain?
Tai jäänyt ravistelut väliin ja niksa on kerrostunut?