Edit: eipä mitään.
Viimeksi muokannut trost; 14.06.15 kello 02:57.
Package open. Sadepäivän ratoksi Trio-kioskilta paketin haku. Kiitos taas Puffille loistavasta palvelusta!
Paketti oli raskas. Onneksi olin ottanut nokkakärryt mukaan, niin sain siirrettyä paketin auton takaboxsiin.
Auton keula pystyssä kohti kotia. Paketti auki.... ja tuo appelsiinin raikkaus mikä iski silmiin!! ... "Racing yellow"! ... kuin pilvet olisivat väistyneet taivaalta ja aurinko heloitti täydeltä terältä! Modi toiminee myös näkövammaisella, tämän voi aistia!
Siis jumalaton Ivon varavoimalaitos, jumalaton! Selvä mökkimodi, ei ihmistenilmoille. Virta ei varmasti ihan heti lopu ja tarvittaessa toimii vaikka vasarana - moskana!
Genesis nokalle, toimiiko? - toimii - hyvä!
Vaikuttaa todella hyvältä laitteelta, tässä laite josta löytyy kaikki mitä höyryttelijä tarvitsee. Toimiva lämmönsäätö, wattisäätö, akkukapasiteetti loistava. 5000mAh saatu mukavaan kokoon, voi todella suositella laitetta sekä on nätin näköinen. Hinta/laatu suhde kohdillaan mielestäni setissä
Mun mielestä tää on yks siisteimmän näkösistä komboista. Joku Subox näyttää todella pilipalivehkeeltä tähän verrattuna. Ostaisin jos mulla ei olisi jo kaikki mitä tarvitsen.
Ei se auta kuin pukea ostohousut jalkaan ja ostaa tämä laitos.. Loppukuusta.
Pari kertaa jäänyt tulitus nappi pohjaan... Onneksi on 10s aikakatkaisu mutta onhan toi vähän rasittava. Toisella kerralla alkoi vuotamaan nesteitä ulos atosta tämän jälkeen.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
kestääkö muuten toi MEGA kaikkia tankintapponesteitä myös?
Mites porukal on toi ni-200 pää toiminu megassa? Pari päivää ajellu sillä 70/30 lientä joku 30ml @280-290C mut ei toi oikeen tunnu hyvältä. Nyt sit menin ottaa aton irti ja rämplää vastuksen lukitusta nii tuntuis välil pukkaavan dryhittii tai ainakin polttaa kurkus ja lämmötkin joutu tiputtaa 260-280C ettei kurkku kärvenny. Eipä kyl aikasemmin noi ns. 290C höyryt nii ihmeellisiä ollu en sit tiedä onko tää mun atonpää joku maanantai kappale.
mulla on 480F, kolmatta päivää höyryttelen 80/20 nestettä eikä ainuttakaan dryhittiä tai muutakaan ongelmaa ole ollut tuon autotulituksen lisäksi.
Postissa odottelee jo tämä.. Kello kun lyö 16.00 niin kasujalka painaa kohti postia.
Kävin juuri postilaatikosta noukkimassa omani. Ensituntuma on lupaava tosin tuo valikko vaatii varmasti totuttelua. Luulin että laite olisi ollut huomattavasti isompi. Vaikka ostin tämän lähinnä kännimodiksi, tulee tästä äkkiä käyttömodi ainakin siihen asti että saan seuraavan modin tehtyä.
Modit: DIY SX350, Riva King, Evic VT, Cuboid
Atot: Mister 510, Billow, Infinite CLT, Smok Caterpillar, Serpent
Hybridit: Mister V2, Diablo One
Saako lämpötilaa muutettua celciuksiksi? Ja sitten, kun tankki vuotaa ilmarei'istä, niin johtuuko tankin tiivisteistä (perjantaista ollu käytössä, eikai vielä?!) vai nesteistä (70/30vpg) vaiko onko muita syitä vielä?