Jos kurlaa > lisää tehoja
Jos vuotaa > vaihda tiivisteet & lasi
Jos maistuu paskalta > heitä Liqua ikkunasta ja hommaa laadukasta nestettä![]()
Jos kurlaa > lisää tehoja
Jos vuotaa > vaihda tiivisteet & lasi
Jos maistuu paskalta > heitä Liqua ikkunasta ja hommaa laadukasta nestettä![]()
Bumppaan omaa viestiäni vastauksen toivossa: uskaltaako tuohon mini subin pohjaosaan laittaa tipan taikka pari ruuvilukitetta? Alkaa oikeesti jo ottaan kaaliin kun joka kerta joutuu sen ilmansäätörinkulan yläpuolisen osan ja rba-pään irrottamaan pihdeillä itse tankista![]()
Mä tykkään että o mielipide eroja!!
Ite voisin sanoa samaa Eleaf Lemosta. Ei toiminu sitte mihinkään suuntaan niin kuin halusin. Silti kaikki hypetti ja hehkuttaa.että nyt löyty vehje mikä o paras ikinä.
Ite ei o mitää pahaa sanottavaa tästä subtank ministä ja o paras liero ja rba mitä oon ikinä käyttäny!![]()
Minä sitten tein tuon virheentai oikeastaan tuplavirheen, kun ostin vielä toisenki ko. laitoksen. Tosin en ole vielä huomannut tehneeni sitä...
Olen kyllä ollut tyytyväinen tuohon rba päähän, joskus mutta erittäin harvoin menee vanutus pieleen. Uudemman subin tehdaspäätkin vielä kokeilematta kun tuo rba+ toimii niin hyvin.
Spoileri!
Naamiksen jutut on muutenkin paskaa. Paitsi silloin kun se puhuu kusesta. Hyvä tankki.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
McAnus on varmasti hyvä jos lunghiteistä tykkää, mutta mouth-to-lungiin sitten Subtank.
Mouth-to-lung, 25 mm versio + rba-pää (<-- isompi kuin plussan/minin rba-päät). Kuka tykkää mistäkin, minä tykkään tästä yhdistelmästä.
Onko Naamiksen kokemus tuosta vanhemmasta rba:sta, missä on ne kärpäsen pillun kokoset nesteurat.
IMGP5154.JPG
Tuo plus malli on aivan eri maailmasta, toimii ilman rälläköintiäkin.
Spoileri!
Itsellehän kävi samalla tavalla, lähti ilmansäätörinkula irti ja samalla katosi jonnekin lattian syövereihin se pienen pieni kuula, sekä ilmeisesti siellä oli vielä joku pieni jousi (?), joka sekin katosi. Tämän takia ilmansäätö sitten pyöri kuin hullun vehkeet ja tosiaan siitä tankin avaamisesta ei tullut yhtään mitään ilman pihtejä.
Hoidin asian sitten vanhalla kunnon "NO MORE NAILS" -aineella, joka ilmeisesti jotain pikaliiman tyylistä on ja sain kuin sainkin viimeinkin sen liimattua kun annoin sen kunnolla kuivua. Ilmansäädön jätin täysin auki, nythän sitä ei luonnollisestikaan pysty enää millään tavalla säätämään.
Lopputulos oli erittäin siisti, eikä mitään ylimääräisiä makuja ilmennyt.
Mitä tuohon keskusteluun Subtank Minin loistavuudesta tulee, olen myös sitä mieltä, että ehdottomasti parempia clearoja on markkinoilla tällä hetkellä, varsinkin jos sub-ohm laitosta etsii. Eilen saapui postitse itselle Youden Zephyrus ja Subtank Ministä siihen siirryttyäni voin kertoa olevani täysin yllättynyt siitä, miten toisesta laitteesta voi irrota enemmän makua sekä höyryä toiseen verrattuna.