Pol:lle kiitokset puutteen poistosta, nimittäin nestepuutteen :-*
Pol:lle kiitokset puutteen poistosta, nimittäin nestepuutteen :-*
Haluan kiittää tän ketjun ekan pyynnön toeuttamisesta.
Oon käyttänyt siitä saakka ja tulen käyttämään hamaan tappiin :-*
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
Kiitos koko foorumille. Nyt lähemmäs 2 kk ilman analogisia, ja nyt jo 8 päivää ilman höyryä/nikotiinia missään muodossa. Hyvää työtä teette
Kiitos Universumille.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits-
Kai se täytyy nöyrtyä.... tätä en sitten yleensä tee...kiitti sib77, tutkin sun videoita ja tykkään katsoa niitä. Ehkä teen omia makutestejäni. Tuntuu hassulta kiittää,koska itse vetänyt röökiä 26v enkä kyllä kiittele ketään, mutta totta on, olenhan neitsyt nyt jossain asiassa. Miten muuten sib77, jos saan kysyä, tykkäät sen britin igetcha69n videoista/karaktääristä?
Itse en pysty katsomaan kuin sib77 ja sitä huvittavaa brittiä. Makuasioita
Kiitän minäkin.
Ensin kiitän e-savuke.com foorumia ja sen käyttäjiä siitä että te pelastitte minut analogisilta, jos en olisi tätä foorumia löytänyt, olisin varmaan kiduttanut itseäni eräällä "vihreällä" 510 kloonilla ja lopulta palannut takaisin punaiseen norttiin.
Tietty kiitän myös Googlea sitä että se näytti tien tänne!
Kiitokset myös Finnvapelle ja Nikotiiniton.fi:lle.
Kiitokset myös naapurille joka kerran pelasti minut nestehukalta!
Suurin kiitos sille kiinalaisele nerolle joka tämän höyrykkeen keksi!
Teille kaikille SUURET KIITOKSET, jotka olivat osallisena MAHTAVAAN SYNTÄRI YLLÄRIIN, jonka olitte minulle järjestäneet.
Voin sanoa vain, että olin todella otettu siittä etten sanois . Pari tippaa linsiinkin tais siinä ilmaantua korttia tavatessani ja huomatessa kuin moni oli kantanut kortensa siihen MAHTAVAAN YLLÄTYKSEEN, josta minulle on iloa ja hyötyä pitkäksi aikaa eteenkin päin.
Olen aina niin yllättynyt tämän foorumin yhteishengestä ja pyyteettömästä auttamisen halusta muita kohtaan. Moista en ole missään muissa vastaavissa yhteyksissä netissä törmännyt. Olen todella iloinen että, löysin tänne aikoinani tieni ja liityin höyryttelijöiden joukkoon, että saan olla osana tätä hienoa yhteisöä, jolle saa todella etsiä vertaistaan kaltaistensa joukosta.
HOLKKI KUMARTAA JA POKKAA TEILLE KAIKILLE KITOOOOOOOOOOSS
Kiitos sisäministeri Päivi Räsänen!
17.7.13 jo yli 6500 kirkosta eronnutta.
Iso kiitos Thyroidille, joka heitti tulemaan kustannuksitta ylimääräisiä meshejä
Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping