Sivu 28 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1824252627282930313238 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541 - 560 / 1475

Aihe: bogen cartot

Höyrypää TrippyG's Avatar

Sijainti
    Helsinki

Vs: bogen cartot

Harmittaa kun tuli tilattua juuri tuota susisarjaa bogeja 50kpl... noh kuitenkin tänään sain yhden susisarjalaisen pelittämään hienosti "möyhentämällä" täytettä. Tökin siis neulalla täytettettä useita kertoja ja sehän rupes perkele imemään nestettä paremmin. Saas nähdä kuinka pitkään tämä auttaa. Palaan asiaan, kun tuo pistelty testikarto on ollut pidempään käytössä.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Kyllä nyt kelpaa! Mrs. Wong lähetti Bogen LR XXL-kartoja, ja eikun puncherilla kolme reikää ja tunkemaan FinnVapelta saapuneeseen tankkiin!

Olipas tiukka! Ei sitten millään meinannut mennä karto sisään. Papukaijapihdeillä puristin täytettyyn tankkiin kartoa, ja POKS. Lensi kansi irti tankista, ja nesteet pitkin seiniä Hevletti.

Mutta ainakin se karto nyt menee paikalleen. Uusi täyttö, ja valmista on.

Nyt tuntuu kovin väljältä ja heppoisalta tuo tankki. Karto liikkuu aika herkästi siinä. Meniköhän tiivisteet? Drip tip pitää tankin paikallaan, ettei karto yläpäästä pääse lipsahtamaan. eGo shorty cone toivottavasti tekee saman akkupäässä, mutta ne on vielä jossain postissa, MadVapesista tilasin...

Mutta höyryt! Nesteen maku parempi kuin eGo Mega Dual Coilissa. Enemmän makua, vähemmän kitkeryyttä.

Oikein hyvä. Boge+tankki taitaa olla mun juttu jatkossa. Pitää vain saada tukevampia tankkeja, tulis nyt se Arctic myyntiin...

Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Höyrykonkari

Onkos jossain ketjussa kenties keskustelua/vertailua Boge vs. Smok kartoista? Bogeja yleisesti ottaen kehutaan ja taitaa ne olla kovin suosittujakin. Smokin kartoista ei ole niin paljoa juttua. Vai onko kaikki oleellinen tässä ketjussa? Jos on, niin pitää aloittaa alusta (22 sivua...)

Itseä kiinnostaa lähinnä tankkeihin sopivat kutakuinkin XL-kokoiset kartot, ehkäpä laipalla kuten ainakin smokin kartoissa.

Niin ja yhteenveto Boge vs. Smok olisi ihan kiva.

Lainaus Alkuperäinen postaaja apweb Näytä viesti
    Onkos jossain ketjussa kenties keskustelua/vertailua Boge vs. Smok kartoista? Bogeja yleisesti ottaen kehutaan ja taitaa ne olla kovin suosittujakin. Smokin kartoista ei ole niin paljoa juttua. Vai onko kaikki oleellinen tässä ketjussa? Jos on, niin pitää aloittaa alusta (22 sivua...)

Itseä kiinnostaa lähinnä tankkeihin sopivat kutakuinkin XL-kokoiset kartot, ehkäpä laipalla kuten ainakin smokin kartoissa.

http://www.youtube.com/watch?v=FbPM0ZDppQ4

HöyryGuru

Sijainti
    Tampere

Lainaus Alkuperäinen postaaja apweb Näytä viesti

Smokin kartot ovat enimmäkseen noita dual coileja joista löytyy tarinaa 24 sivullista...

Mitä nesteitä te käryttelette kun teette noin kamalasti reikiä? Boge rupesi kurlaamaan niin perkeleesti kun tein puncherilla 2 reikää ja höyryttelin dekangin PG:tä.

Höyrykone jasseri's Avatar

Sijainti
    Hollola

Lainaus Alkuperäinen postaaja kalavaras Näytä viesti
    Mitä nesteitä te käryttelette kun teette noin kamalasti reikiä? Boge rupesi kurlaamaan niin perkeleesti kun tein puncherilla 2 reikää ja höyryttelin dekangin PG:tä.
    Se riippuu niin paljon siitä mitä bogen erää sattuu saamaan, toisissa vanu niin tiukkaa että 2 reikää tuntuu liian vähältä, ja jos sattuu huippuyksilö niin yksi reikä riittää, ainakin näin on käynyt monasti omalle kohdalle. Ja olen huomannut sen että noi mustat tuntuis olevan parempia kuin steel, vaikkakin joutuu noita teippejä repimään.

-mikään työ ei ole tehty ennenkuin, lihava mies on poistunut rakennuksesta-

HöyryGuru

Sijainti
    Seinäjoki

Kuivaa akkuliitin ja puhalla ilmareikä tyhjäksi. Loppuu se kurlaus.

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

Reikien tarkoitus on täyttää fylli nesteellä. Ei sitä liian paljon voi sinne mennä, vaikka olisi kuinka reikiä (eri juttu, jos on puhkaissut keskellä kulkevan ilmaputken rei-ittäessään!).

Kyllähän kartot täyteen laitetaan silloinkin kun ilman tankkia höyrytellään. Tankissa vanu imee minkä imee, ei sinne liikaa pääse.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

Yksi viidestä toimi.. Vaikka pistelen neulalla ei auta. Palaa niinku "kuivana". Eli tomii periaatteessa, mutta neste ei höyrysty. Järkyttävä maku..

Laitoin FinnVapelle meiliä ja lupasivat lähtettää uuden paketin. FinnVapelta myös todettiin, että näissä ei ole vikoja ollut, kuin parissa kappaleessa tuhannesta, joten laita Lotto vetämään..

Lainaus Alkuperäinen postaaja kytkinlevy Näytä viesti
    Yksi viidestä toimi.. Vaikka pistelen neulalla ei auta. Palaa niinku "kuivana". Eli tomii periaatteessa, mutta neste ei höyrysty. Järkyttävä maku..

Laitoin FinnVapelle meiliä ja lupasivat lähtettää uuden paketin. FinnVapelta myös todettiin, että näissä ei ole vikoja ollut, kuin parissa kappaleessa tuhannesta, joten laita Lotto vetämään..
    Ei ollut tarkoitus kettuilla, vaan keventää, sorry O0

Tosiaan melkein 8000 Bogea pistetty postiin ja meille on tullut reklamaatioita reilusti alle 20 kappaleesta. Voihan olla, että rikkinäisiä on enemmänkin, mutta asiakkaat eivät jaksa valittaa. Omia kokemuksia ei ole kuin viidestä kappaleesta ja ne toimi hyvin O0

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

ohhoh, jopa 0,25% viallisia ??? huikeeta, mikäs se oli se todennäköisyys että lentokone tippuu maahan?

Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Ei ollut tarkoitus kettuilla, vaan keventää, sorry O0

Tosiaan melkein 8000 Bogea pistetty postiin ja meille on tullut reklamaatioita reilusti alle 20 kappaleesta. Voihan olla, että rikkinäisiä on enemmänkin, mutta asiakkaat eivät jaksa valittaa. Omia kokemuksia ei ole kuin viidestä kappaleesta ja ne toimi hyvin O0
    Not taken. Harmitti vain, kun on viikonloppu edessä, eikä ainuttakaan toimivaa cartoa. Asiallista palvelua, ei siinä mitään.

Ja saivathan makunystyrät uuden hirvitysmaun repertuaariin. En kyllä heti muista mikä noin hirveälle maistuisi..

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuusankoski

Lainaus Alkuperäinen postaaja jarif Näytä viesti
    Boge+tankki taitaa olla mun juttu jatkossa. Pitää vain saada tukevampia tankkeja, tulis nyt se Arctic myyntiin...
    Articcia ootellessa hommat toimii kuin unelma tällasella http://www.electronicstix.com/CARTOM...TANK-p536.html. Mulla on noita useita ja voin suositella. Täyttökin on ihan helvetin helppoa ja nopeaa.

eGo PT 900 mAh x4 / LavaTube VV black x2 / VV Boxmode x2

Höyrypää

Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja

Ei kaikki viitsi alkaa edes valittaan sillä hyväksyttävä Bogen hävikki on 40% normaali.Itsellä oli 60% Kiinasta tilatuissa ja en tilaa ikinä enään.Ei auta muiden selittely huono erä sillä minä haluan laatua ja Bogen kartoissa ei ole sitä eli tasalaatuinen tuote ei ole vaikka aika halpa.Helmallisia "Smoken"tankki cartoja saa 23 taalaa 10kpl ja laatu on parempaa minun mielestä tankiin laitettuna.

Höyrykonkari

Sijainti
    Helsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja Ketjupolttaja Näytä viesti
    Ei kaikki viitsi alkaa edes valittaan sillä hyväksyttävä Bogen hävikki on 40% normaali.Itsellä oli 60% Kiinasta tilatuissa ja en tilaa ikinä enään.Ei auta muiden selittely huono erä sillä minä haluan laatua ja Bogen kartoissa ei ole sitä eli tasalaatuinen tuote ei ole vaikka aika halpa.Helmallisia "Smoken"tankki cartoja saa 23 taalaa 10kpl ja laatu on parempaa minun mielestä tankiin laitettuna.
    onhan se totta, ärsyttäähän se reijittää karto(vasaralla ja ruuvilla), kastella karto ja täyttää tankki ihan vaan huomatakseen että nesteet valuu käsille, itsellä toki vasta näin tehnyt 1/8 muuten ihan ok kamaa, lyhyemmissä lr bogeissa toimivuus tasan 100% tähän mennessä tankissa ei ole käynyt yksikään.

ja kyllä, smok dct on käsittämättömän kestävä, tiputin boldin miljoona kertaa driptip edellä lattialle, ja putki irtosi liitoksesta monesti, silti se ei suostunu lopettaa toimimista eikä nesteet tullu värästä paikasta ulos

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasahamies Näytä viesti
    ohhoh, jopa 0,25% viallisia ??? huikeeta, mikäs se oli se todennäköisyys että lentokone tippuu maahan?
    Kyllä ne toistaseks on kaikki alas tulleet sieltä, ykskään kone ei oo jääny ilmaan Heh heh.

Mutta tosiaan itselläkin 100% toiminut, niin XL boget kuin normitkin, niin reijitettynä tankissa kuin ilman reikiä neste täytöllä.

Sama homma oli mullakin. Jouduitko lähettää FinnVapelle risat kartot takas?
    Itse en saanut risoista kartoista mitään hyvitystä, koska olin nakannut ne roskiin. Täytin kaikki kartot oikeaoppisesti, mutta eivät toimineet. Karmea palanut maku vain tuli. Ei tullut myyjä minua ainakaan mitenkään asiassa vastaan. Laitoin myyjälle asiasta y-viestinkin, mutta tää nyt meni sitte mun piikkiin, koska olin nakannut risat roskiin :'( Onhan se ymmärrettävää, että myyjä haluaa näyttöä eikä vain mun sana riitä...harmittaa aivan vietävästi... :'(
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Lainaus Alkuperäinen postaaja tupakoitsija69 Näytä viesti
    Sama homma oli mullakin. Jouduitko lähettää FinnVapelle risat kartot takas?
    Itse en saanut risoista kartoista mitään hyvitystä, koska olin nakannut ne roskiin. Täytin kaikki kartot oikeaoppisesti, mutta eivät toimineet. Karmea palanut maku vain tuli. Ei tullut myyjä minua ainakaan mitenkään asiassa vastaan. Laitoin myyjälle asiasta y-viestinkin, mutta tää nyt meni sitte mun piikkiin, koska olin nakannut risat roskiin :'( Onhan se ymmärrettävää, että myyjä haluaa näyttöä eikä vain mun sana riitä...harmittaa aivan vietävästi... :'(
    En joutunut, vaikka tuossa ne vielä olisivat. Vastaus reklamaatiooni tuli viidessä minuutissa. Pinnat siitä.

Aivan sama juttu, aivan hirveä maku tuli noista kartoista. Tilasitko FinnVapelta?

En joutunut, vaikka tuossa ne vielä olisivat. Vastaus reklamaatiooni tuli viidessä minuutissa. Pinnat siitä.

Aivan sama juttu, aivan hirveä maku tuli noista kartoista. Tilasitko FinnVapelta?
    Juu. FinnVapelta tuli tilattua.
    Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
    Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
    Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.

Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •