Juu ja kyllä tuo mukanakin kulkee tankin kanssa, kunhan on vaan vähän jotain suurempaa taskua, kuin mitä farkuissa on.
jos on jollain innostusta päästä styxistä eroon niin voisin vaihtaa yihi sx mini m-class ja väri on miehekäs rose
Itse hankin äskettäin Smok XPro M80 plussan ja omalta osalta voin kehua. Jämäkkä, tehokas laite. Olen aloitellut vasta uudelleen höyryttelemään ja edellisiin modeihin verrattuna laatuvaikutelma parempi. Akunkestosta plussaa, kolme päivää mennyt ilman latausta. Tosin hönkäilen harvakseltaan. Tankkina on Sensen Herakles, joka tykkää mehusta vähän liiankin hyvin. Päivittäinen tankkaus tarpeen, mutta on ainakin makua ja höyryä kun modista irtoaa riittävästi watteja.
Innokin Coolfire 4 yllätti positiivisesti. Ihan hemmetin jämäkkä laitos, kaikki skulaa hyvin ja istuu käteen mainiosti. Niinkin mukava, että hommaan toisenkin.. Niinkuin PBusardo sanoi, niin Vaporsharkin logolla tätä myytäs ihan hulluja määriä..
Akunkesto on mun mielestä ok, tosin mulla kestää myös istick30w:n akku kaks päivää 23w tehoilla
Onkos kellään mitään suositusia ihan oikesti toimivasta purkista seuraavin vaatimuksin?
- vähintään 60w
- 2* 18650
- jousitettu 510 johon atot oikesti istuvat tasalle
Ite tarttisin jonkun subtank minin kaveriksi päivittäiseen käyttöön. Tällä hetkellä smok xpro m65 ja vittuilee minkä kerkee.
Pitäis olla tyyliin "säällä ku säällä" toimiva pomminvarma boximodi.
Mahdollisimman pieni, tää nykyinen on justiinsa hyvän kokonen.
Aatellu kyllä dualboksiakin..
Tehot riittää 30w-40w . Nii paljon on monista modeista kuullu haukkuja että on vaikee lähtee sijottamaan rahaa vaan testimielessä. Siksi aattelin josko täältä löytyis jeesiä.
Myös irroitettava akku on aikas MUST olla.
Tämmösiä oon pyöritelly mielessä:
Yihi Sx Mini M Class
Sigelei Mini 30w
Ipv 2 70w
Ipv 4
Yihi ja Dna piirit kiinnostais kovasti. Dna30 tai 40 modin jos saisi polkuhintaan jostain niin olisi helmi. Myös Rdna vehjettä on tullu kateltua ja luettua ja vaikuttaa sekin toimivalta ja luotettavalta.
Prioriteetit= Luotettavuus->Hinta->Koko->Tehot
Joo pitää pällistellä sirkkeli ketju kunhan ennättää.
Jep, ja jopa Magma hiton pitkällä liittimellä istu 150 siggeen ilman rakoja.
nät tarttis alottelija nopeaa apua. eLeaf iStick 20w tuli eilen postissa. Ihan hyvin pelittänyt tähän asti. Nyt ilmottaa atomizer short hälytystä, eri atoilla toiminut. Tankkina siis Aspire K1, eGo adapterilla. Veljen Aspire Nautilus mini toimi täydellisesti. Mitä sain luettua, niin tuo 510 pinnin ympärillä oleva ns. kumirinksu o nhuonosti. Noh, olen sitä painellut, mutta näyttää ihankuin se rinkula ns "ei olisi pinnin toisen puolella", tai no ei ole kierteitä vasten siltä puolelta. Nyt sen muutaman tunnin tullut sörkittyä, ei toimi. Saisko pikaisesti apua, maanantaiaamuna mökkireissulle lähössä ja ei oo nettiä siellä. Kiitos
Te joilla smokit valittaa "power reduce".
Kirjottakaas juutuuppiin tuo hakusana niin löytyy ohjeet että mistä kohti pohjakantta pitää santapaperilla hioa niin loppuu v#ttuilu. Tein ite ohjeen mukaan ja nyt on menty viikko ilman power reducea.
Modina m65.
varovasti neulalla tai pienellä ruuvarilla nitkuttelee sitä keskipinniä vähän ylöspäin.
#teamStarre
Lähetetty
minunvaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.
Onkos muita boximodeja olemas kuin tuo Styx, josta löytyy toi 20x1-liitin
Käyttökombot:
G-tube Titaani/510Mister
Noisy Cricket II-25/Troll 25 Rda
Odin Mini DNA75C/Dvarw FL DL
Odin Mini 100/Kumo Rdta
Ehpro 101/Dvarw 16 Mtl Rta
Päivittyy vähän väliä