Sivu 85 / 187 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 357581828384858687888995135185 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,681 - 1,700 / 3737

Aihe: ECigWizard kokemuksia

Vs: ECigWizard kokemuksia

Edit: Nyt tilauksen tila vaihtunu delivered, mutta ei oo mulla pakettia.. Olikos Rautasisulle käynyt samanlaisesti? Tuliko koskaan perille?
    Ei näy pakettia ja 24. päivä vaihtui toimitetuksi (delivered). Olen ollut Sam nimiseen henkilöön yhteydessä ja sellaiseen lopputulokseen päädyttiin, että odottelen 25 päivää tilauksen lähetyspäivästä ja sitten voin kiukutella uudelleen.

Lainaus Alkuperäinen postaaja RautaSisu Näytä viesti
    Ei näy pakettia ja 24. päivä vaihtui toimitetuksi (delivered). Olen ollut Sam nimiseen henkilöön yhteydessä ja sellaiseen lopputulokseen päädyttiin, että odottelen 25 päivää tilauksen lähetyspäivästä ja sitten voin kiukutella uudelleen.
    Kuulostaa erittäin reilulta.. Ellei oma paketti maanantaina ilmaannu niin taisi olla viimeinen tilaus itsellä. Liberty flightilta joskus tilasin ja kohta tuli ilmoitus että posti maksaakin 9€ ( puolitoista vuotta sitten). Genesis ainoa jolta tullut ilman moitteita se mitä olen tilannut

Kuulostaa erittäin reilulta.
    Eipä paljon mun mietteitä aiheesta kysynyt. Lupasi kuitenkin jotain hyvitystä, jos ei siunaannu ennen tuota. Ottaisin kuitenkin paketin ennemmin, kun siinä kiinni 90 punnan edestä valuuttaa.

Höyryttelijä

2012-02-24 17:41:22 Delivered
    2012-02-14 16:25:03 Shipped
    2012-02-14 08:43:50 Preparation in progress
    2012-02-14 00:29:34 Payment accepted

...eikä oo vieläkään näkynyt, ja samat 25 päivää neuvottiin odottamaan. Tämä nyt hieman vituttaa odotella kolmatta viikkoa sitä vakkarinestettään, vaikkei tuossa rahaa paljon kiinni olekaan.

Näköjään siellä on jo toinenkin mun saapumaton tilaus &quotelivered", mutta tuo on postitettu vasta tänä maanantaina.
    -_-

Höyrykone jarif's Avatar

Sijainti
    Espoo

EcigWizardin kauppasofta merkkaa automaattisesti kaikki tilaukset Delivered viimeistään seuraavana perjantaina tilauksesta. Se on ihan turha tietonippeli.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

HöyryGuru

Sijainti
    Tampere

Ja edelleenkin Saksassa oli kait parikin eri lakkoa päällä männäviikolla + edellisellä.

Höyryttelijä

Ja muutenkin pitää muistaa että postitettujen pakujen viivästykset johtuu postifirmojen kommervenkeistä, eikä postittajasta.

Suosittelen Welhon kavereille ton delivered-ilmoituksen poistamista, ainakin sieltä asiakkaan sivulta. Se on siellä ihan turhaan, ja saa pahimmillaan nuo aikaisemmat Shippedit ym. vaikuttamaan kyseenalaisilta.
    -_-

Tilaukset sisään Libertylle sekä welholle 23.2.
    Libertyn paketti kolahti postiluukusta 28.2.
    Welhon paketista ei mitään tietoa.

Ilmeisesti siis saksan postin lakoista kyse. Piiitkä miinus ecigwizardille(jälleen kerran). Jos/kun tiedossa on että saksassa posti tökkii, mikseivät käytä royal mailia? Niin, noh, sehän oliskin sitä asiakaspalvelua, mikä kyllä ecigwizardin heikko lenkki ollut aina.

Itse tilasin nyt muualta sd keyringin, (kun turun sauhuttomassa ei ollut kuin ego-t 650 akuilla ja itselle tulossa ego-t 900 akuilla) sekä pari purkkia nestettä. Itseäni ihmetyttää se että torstaina asiakaspalvelukin sanoi että pitäisi huomenna (perjantaina) tulla. Pitääpi tsekata onko paketissa sama shipped pvm kuin sivuilla. Kun se joskus saapuu. Kummastuttaa myös tuo 25 pvä, jos niin kauan kestää niin joku kusee muuallakin kuin postilla (oli se sitten itella tai ulkomaan posti). Joutuu parhaimmillaan odottamaan kuukauden jotain pakettia? Ei se varmaan niin kauheasti haittaa jos siellä on pari pulloa tulossa, mutta sitten kun on laitteita yms ja jos kotona ei muita toimivia laitteita ole. Pienoinen paskanmaku tästä jäi itsellä suuhun vaikka en vielä tiedä onko paketti hukassa vai tuleeko vaan hitaasti. Tulevaisuudessa tilaan ehkä vielä kerran kyseisestä paikasta jotta näen onko toimitus aina samanlaista

mikseivät käytä royal mailia?
    Siinähän se vitsi onkin, kun Royal mailia käyttävät ja paketit matkaavat viikkoja - en voinut olla mainitsematta Samille aiheesta, että muualta Isosta-Britanniasta paketit saapuvat viikossa vaikka postimiehet lakkoilevatkin Saksassa.

Siinähän se vitsi onkin, kun Royal mailia käyttävät ja paketit matkaavat viikkoja - en voinut olla mainitsematta Samille aiheesta, että muualta Isosta-Britanniasta paketit saapuvat viikossa vaikka postimiehet lakkoilevatkin Saksassa.
    Mä kun olin siinä ymmärryksessä että vaihtoivat dhl:ään jonka jälkeen paketit kullkee deutsche postin kanssa nopeemmin perille kuin ennen muinoin, jollon käyttivät royal mailia...
    Vai siis häh? Enkö nyt vaan tajunnu jotain sarkasmia tosta sun viestistäs?

Mä kun olin siinä ymmärryksessä että vaihtoivat dhl:ään
    Molemmat toimitukset käytössä. Oma lähti Royal maililla tulemaan - Varmistin asian Sam:ilta, kun olen yhteydessä ollut aiheen tiimoilta - Ja Lentopostina vielä. Taitaa tulla paperiliidokin kyydissä paketti Suomeen, kunhan joku vaivautuu viskaamaan liidokkia eteenpäin.

Itselläkin pdf:n mukaan royal maililla. On se kumma jos Saksan lakkoilun takia royal
    mail kusee. Yhden tilauksen jälkeen paska maku suussa, pitää testata kesällä uudestaan. Tällä hetkellä en kyllä suosittelisi

Höyrykonkari

Sijainti
    Joensuu

Re: ECigWizard kokemuksia

eli ei hätää minilava tilauksen kanssa. Royal mailin kautta tulee jos pdf:ää on uskominen. Tiistaina shipped

Vs: Re: ECigWizard kokemuksia

Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosquito Näytä viesti
    eli ei hätää minilava tilauksen kanssa. Royal mailin kautta tulee jos pdf:ää on uskominen. Tiistaina shipped
    Itsellä ennen 12.00 englannin aikaa shipped royal maililla eikä ole näkynyt. Eli voi olla että menee pitkälle ensi viikkoon. Sitähän tarkoitin että miksi royal mail kusee jos saksassa lakkoillaan.

Höyrykonkari

Sijainti
    Joensuu

Re: Vs: Re: ECigWizard kokemuksia

Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Itsellä ennen 12.00 englannin aikaa shipped royal maililla eikä ole näkynyt. Eli voi olla että menee pitkälle ensi viikkoon. Sitähän tarkoitin että miksi royal mail kusee jos saksassa lakkoillaan.
    Miepä tilasin vaihtoehdolla mielenkiintoinen toisinsanoen kirjeenä ilman seurantakoodeja.. Eipä ylikuormitu postin lähetyksenseuranta sivut

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa

Vs: Re: Vs: Re: ECigWizard kokemuksia

Lainaus Alkuperäinen postaaja Mosquito Näytä viesti
    Miepä tilasin vaihtoehdolla mielenkiintoinen toisinsanoen kirjeenä ilman seurantakoodeja..
    Samalla toimituksella itse tilannut nyt kaksi pakettia, tulleet perille 4-5:ssä arkipäivässä, eikä ole tarvinnu jonotella Itellassa, kun ovat kilahtaneet suoraa postiluukkuun.

Kirje on kaikinpuolin kätevämpi

Höyrykonkari

Sijainti
    Lappeenranta

Royal maililla tulossa tännekin postipakettina. Viime maanantaina shipped. Tulisko huomenna? Jännä nähdä

Onneks on loyalty pointseilla ostettuja tavaroita niin ei haittaa vaikka menis Honoluluun.

Höyryttelijä

1.3 tuli ite paketti tilattuu, oiskohan tuota mahollista saaha tälle viikolle?

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •