MiniLava tilattu. Saas nähdä millon tulee Pakko testata tuo volteilla leikkiminen ku niin kovasti sitä kehuttu.
MiniLava tilattu. Saas nähdä millon tulee Pakko testata tuo volteilla leikkiminen ku niin kovasti sitä kehuttu.
Tupakatta 1.1.11
ite tilannu normaali lavan 3.2 eikä ole vielä kuulunut eikä näkynyt, mikähän siellä nyt sitten oikein maksaa?
Jos tilasit Pre-Order Lavan, niin sivuilla lukee isolla fontilla, et tavara on lähtenyt Kiinasta tulemaan 26.2. Ja Kiinasta menee se pari viikkoa tavaran saapumiseen - ja siihen vielä pari päivää käsittelyä ja postia.ite tilannu normaali lavan 3.2 eikä ole vielä kuulunut eikä näkynyt, mikähän siellä nyt sitten oikein maksaa?
Hi Juho,
I am waiting as much as everybody…but it has been released from the custom friday so I do expect them today…or tomorrow.
I am really sorry for the delay, but it seems as the whole whorl wants lava tubes. In the minute they are here I do send.
Näin meidän Marianne vastaili mun kysymykseen pre-order lavasta. Tilattu 1.2 ja vähän malttamattomat fiilikset. Mutta eiköhän odotus pian palkita.
Upeeta :P - itse myöhäistyn päivän verran Tammikuun Pre-Orderista ja Marianne laittelikin pahoitteluviestiä aiheesta (ei ollut ilmoa muokannut). Onneksi on muita härpättimiä, niin eipä tässä kiire ole ollut saada. Toivottavasti saapuisi ennen perjantaitaI am waiting as much as everybody…but it has been released from the custom friday so I do expect them today…or tomorrow.
Tänään aiko postittaa hopeisen preorder minilavatuben, Onko mitään mahdollisuuksia että ois perjantaina perillä?
Tupakatta 1.1.11
Jei! Komppaan edellistä. Minulle tuli vielä erikseen viestiä, että kelpaako hopeinen mini-tuubi. Todella ilo asioida kyseisen liikkeen kanssa! ++
Nii onkos teille nyt siis tullut jo jotain postitusilmotuksia vai?
Mulle tuli ainakin aamulla minilavasta että tänään lähtee. mitään seurantakoodia en saanu. Onko muilla pitäny erikseen pyytää se, vai onko tullu automaattisesti?
Tupakatta 1.1.11
edellisessä preorderissa ei ainakaan tullut mitään seurantakoodia vaan paketti tipahti postilootaan 2 päivän päästä lähettämisestä.
"Siis mitä saavutetaan 4,4 Voltin jälkeen? Ei yhtään mitään." - hulluhöyrypää
jaahas, s-postissa minilava shipped viesti. vkonloppuna mietintämyssy höyryämään mitähän sitä virittäis wanhasta lavasta
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Ei kolahtanu tänää postia..
voi hellanlettas kun toinen on niin pieni :-[
edit. jahas. mitäs arvon sähköoppineet sanoo tosta toisesta patterista. varausta näytti olevan 1.23v.
laturiin vaan ja silleen vaiko paskana?
toisessa sentään 3.56v nii pääs pikasesti testaan että laite toimii.
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Mulla oli yhdessä piraattiakussa jännite vain 0,8V. Ei länteny laturit lataamaan ennenkuin anto sille hieman tasasähköö powerilla.
Hieman kipinöi kun anto 4V jännitettä
Poweri ei kyllä notkunnu, kun max. virta on jossakin 20A:n paikkeilla. Pakkamuuntaja siis kyseessä.
Toinen on hakkurilla tehty, max virta semmoset 40A.
On noista radioamatööri kamoista joskus hyötyäkin...
Sori, tuli hieman offtopikkia vahinkoos...
Tännekkin kotiutui mini tuubi tänään. Ensivaikutelmat ovat erittäin hyvät. Ainut miinus taitaa olla, että en saanut millään 2x Aw imr akkuja mahtumaan laturiin. Löytykös mini tuubista näppäinlukkoa(haulla olisin luultavasti vastauksen löytänyt, mutta töihin on lähdettävä)?