Noniimpä tietty! Ilmankos näytti tutulle sitten. Täytyy jatkaa metsästystäpuusta ei moisia sorvata prkl.
Ilimankos on niin vaaleeta!kovaa tavaraa.
Ettei ihan ot
Jottain rävellyksiä pahasti vaiheessa.
Metallisten etulevyen tekkoon ruvettava kun ei kesätöitäkään löytyny!
En haluis arvostella sun taitoja mutta tuo on aivan törkeän upea. Vielä kun puussa olisi vähän tummempia sävyjä niin ah...
Ja että on siro, itse en arvosta yhtään niitä ylisuuria kasetteja mitä on näkyny. Munkin se eka tekemä dna oli ihan kamala halko, missä lie menee jos on enää edes olemassa.
Asiantuntija (kaikki alat)
Toinen boxi ikinä...Ensimmäinen oli sellainen Hammondin purkki, joka piti tehdä, että tajusin prosessin. Kutsun tuota nimellä Black Hole Sun, meinaan tehdä lisää samanmoisia. Mukavaa hommaa
2x18650 Sx350 60w.
Kiitos Akulle kurssista sähköhommiin. Jassolle kiitos pleksistä...
BHS2.jpg
Noista vois jo ison maailman ukotkin kiinnostua. Hieno boxi kaiken kaikkiaan![]()
Aivan saatanan hieno!!! Miten on pinta saatu aikaan?
Purkki itse on irokoa ja tammea. Pinnotus on paria eri lehtimetallia, paljon erilaisia maaleja ja lopuksi vähän erikoisempaa epoxia. Allahan periaatteessa voisi olla vaikka peltipurkki, mutta puu on vaan siistimpi materiaali![]()
Piiitkästä aikaa drippaillen. On muuten ässä-kurko tuo tipin sleeve
![]()
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Oon normi duunari en kurko kiitos silti
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Tunnen itseni hyvin pieneksi teidän ammattilaisten seurassa
![]()
Jos on täysmittanen vamo niin on jo täysmittanen ammattilainen. Onhan vamo aina voittajan valinta.
Köyhän hyvin toimiva budjetticompo.
11391255_990387627638000_2416810781967276995_n.jpg