Saiko joku tälläisen?
Ajelin win8/b4 bit käyttisellä admin modessa, kun muuten jäi kanittamaan tuota error reporttia. Tuo firmispaketti oli samassa kansiossa Yihin softan kanssa... Ajelin kanssa tuon 64 bit ajurisoftan läpi ja sitten tunnusti laitteen omalla nimellään. Muuten oli undefined siellä information osiossa.
Index=0,Code=1,Comment=Sys_Init().
Index=1,Code=2,Comment=Dfu_IterateDevices().
Index=2,Code=2,Comment=Dfu_IterateDevices().
Index=3,Code=82,Comment=Dfu_SubProc_DfuSe_Do_Downl oad_Elements() is fail,check point-1.
Index=4,Code=56,Comment=DfuSe_MemLayout_SegmentFin d() is fail.
Index=5,Code=62,Comment=Dfu_SubProc_DfuSe_Do_DFU_D ownload() is fail,in Dfu_Download_Proc_MainThread().
Send this file to YiHiEcigar,please.
<End>
Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136
^
Thanks. Nyt homma toimi. Eli uudelleen asennus pelasti.
Tossa vielä Yihi:n vastaus tuohon erroriin. Eli jos on ladannut ohjelmiston/ajurit jo aiemmin, tulee versio poistaa ja asentaa uusin versio.
Hi
You used the old SXi driver to upgrade, pls download the V3.0 version SXi driver.
Please make sure you uninstall the old SXi driver and install the newest Driver. We uploaded the newest on May 25 in our website
^
SXmini M Class manufacturers,SXmini M Class exporters,SXmini M Class suppliers,SXmini M Class OEM service.
Sivun alalaidasta download osiosta löytyy. Valitse se 120W.
Mää runttasin 150w softan sisälle![]()
Olen muutenkin erillainen![]()
Mä en uskaltanut, kun en ole muuta laitetta enää käyttänyt tämän saavuttua. Jos mun mini olisi lauennut, olisin surun murtama
mikä on muuten dry hit vai mikä se olikaan?
Vapers.fi artikkelissa tuo oli mielestäni aika hyvin selitetty. Myös jotain löytyy asiasta höyrywikistä kohdasta wick
"atomisaattorin ylikuumentamisen seurauksena nestettä vastukselle kuljettavan materiaalin nesteensiirtokyky ylittyy käytettyyn tehoon nähden. Tällöin vastus kuumentaa ainoastaan nestettä siirtävää materiaalia, jolloin syntyy haitallisia yhdisteitä. Ilmiötä kutsutaan ns. dry puff:iksi. Tähän puolestaan liittyy voimakas ja vastenmieliseksi koettu maku, minkä käyttäjät huomaavat herkästi ja korjaavat asiantilan lisäämällä laitteeseen nestettä, muuttamalla imaisutiheyttä tai alentamalla laitteen lämpötilaa."
^^ kumpi teistä nyt perseilee?![]()
Asiantuntija (kaikki alat)
Lisäähän dryhit myös kurkkutuntumaa kivasti, vaikka jättää niksat pois... Varsinkin meshillä 😆
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kiitos selvennyksestä. SX Mini:llä lämmönsäädöllä en ole kyllä moista huomannut
Jatketaan harjoituksia.
Juu mä taisin vähän perseillä. Pahoittelut.
Kyl se sx:n lämpösäätö oli ihan ykkönen näissä hommissa. Joulet vähä sotkee ajatuksiani, jos vertaa wattisäätöön niin paljonko esim. 30J ja 200C olis?
Asiantuntija (kaikki alat)
No mutta suuhans en kertoo mikä on kohallaan. Kuten Busardo sanoi" elämme epätäydellisesä maailmassa".
Tein eilen kayfun liteen setupin 0.15 ohm ja lämmöt piti nostaa 300C ennenkuin usvaa aikoi pukkamaan halutulla tavalla.
Eli pitää vaan säätä setupin ja aton ehdoilla. Vielä kun olisi manuaalinen vastuksen asetus, niin kaikkea mahdollista voisi säätää.
Mulle on loppujen lopuksi ihan sa vaikka siellä lukisi 1000C rajana, jos usvat on kunnossa ja pjumpuli ei pala.
Itse kuvittelin että olis ollut tämä 150w versio olin väärässä
Olisko seuraava päivitys sitten ? Tiedä häntä kyllä se 60w yhdellä 650 akulla alkaa olemaan aika max
E : tässä ne parannukset
http://www.yihisxmini.com/news/Yihi-...news-n213.html
Viimeksi muokannut _S_; 27.05.15 kello 21:09.
Ei viddu!!!
Vaihdoin ekan akun firmis päivityksen jälkeen ja Check battery!!!!!!
Ei toimi kunmeksu moodissa. Pelottaa!!! Tarvitsen vertaistukea!!!
Ihan sama minkä akun laittaa sisään niin check battery. En ole vielä kerenut googleta tai mitään, mutta pelottaa
Apua!!!
Edit: no nyt se toimii kun vaihdoin akun meksumoodissa. palasi wattimodeen vaihdon jälkeen ja lämmönsäätökin toimii.
Onkohan tämä nyt rikki vai mitä helvataa?
Vähän kyllä ihmetyttä nämä sekoilut...
Viimeksi muokannut UNDERBERG; 27.05.15 kello 23:02.
Minkä firmiksen ajoit ?
Minulla nyt 4 akkua takana 150w firmis sisällä kaikki toimii kuten pitääkin
Ei sulla eco päällä ole ?
120 firmis. Oli eco päällä, mutta vaihtelin myös noita modeja ja mikään ei auttanut. Olin kentällä pelaamassa, enkä sen kummemmin kerennyt tutkimaan. Meksuna toimi, mutta muuten check battery. Näyttö toimi, mutta tulitusta painaessa check battery. oli sitten watti tai joule mode.
kummallista... Meinasin tossa jo ajaa firmiksen uusiksi, mutta katellaan nyt. vois tietty raportoida Yihi:lle...