itsehhän tein vaan näin :
itsehhän tein vaan näin :
Onkoos tuosa lemo kakkoesessa reilummat nesteurat tms muuta makua parantavaa kuin vissiin ilmavampi kuin lemo 1? ..tuosa justiin kattelin lemo ykköstä ja tuumailin että jos niitä näkyviä ilmareikiä suurestaisi niin sitten ilma kulkisi vapaammin. Pannukaakut on nyt väsättynä mut en oo oikeen päässy viä testaileen kun tuli väärä liemi valinta,kuivakka tuo on aina ollut mun makuun mutta joskus se on ollut riittävä![]()
Taitaa olla saman kokoiset urat kummassakin. Hyvin vähän ilmavampi, kuin ykkönen. Ja vaikka poraisit ykkösen kaikki ilmareijät suuremmiksi, niin lopputulos tuskin tyydyttäisi. Ei meinaan auta kovin paljoa...
Tämän videon mukaan laitoin mujit niin kaksi tankillista mennyt 85vg mehua läpi ilman mitään ongelmia. Ohmit tais olla 0.8 tai 0.9 ja mekaanisella ajelen. Imo maku hakkaa subtankin 6-0..
Edit. Punpulin laitto alkaa 17 min paikkeilla
Eipä mittään. Tuli mieleeni vielä mainita että 3mm halkasijalla on coili ja tuntu että varmasti tuli liikaa mujia, mutta hyvin se rokkaa. Tässä vehkeessä ilmeisesti enempi on parempi. Ihmetyttää vähän itseäkin että miten voi toimia noin hyvin kun ilmakupliakaan ei näytä tulevan kuin toiselta puolelta..
3mm coil + iha normi pumpuli. 80% Vg ja 25w. Ei ongelmia.
Juu parempi kokemus nyt eli mitä enempi VGtä sitä enempi pumpulia, hiukan tässä vieläkin joutuu normi imuttelu tahtia hillitä. Lirummalla litkulla voin luputella omaan tahtiin lämmintä hyöryä isomilla tehoilla.. Palaan toistaiseksi Lemon kohdalla noihin PG-voittoisempiin sekoituksiin, kun niitä vielä kaapistakin löytyy.
FLAVOUR VAPERS 1% FINLAND
Onkos kukaan tuota Lemo 2:sta avarrellut ilmavammaksi? Ois muuten bueno vehje mutta kovin tukkoisen tuntuinen pitkille lunghiteille...
Sain sit vissiin korjattua tuon topcapin tiukkuuden... Vähän PG:tä filliporttiin, sit vaan vensklaamaan edestakaisin kunnes löystyy tarpeeksi. Mulla oli myös o-renkaat väärin - topcappiin tulee pienempi o-rengas kuin alaosaan, mulla oli kummassakin se isompi o-rengas.Luulen että ainakin tuo jälkimmäinen kohta oli aika kriittinen, topcappi ei lähde enää ruuvautumaan irti niin helposti.
Oliko Lemo 3 jo tuloillaan? Pikaisella googletuksella ei mitään löytynyt.
Mietin vaan kun FT:lle ilmestynyt siitä jo kloonikin: https://www.fasttech.com/products/1/...-tank-atomizer![]()