Ai se lasitankillinenkin on niin halpa :O Perkele sehän pitää pistää tilaten
Ai se lasitankillinenkin on niin halpa :O Perkele sehän pitää pistää tilaten
Ja edelleen rokkaa
Mä kun en näistä ymmärrä niin kovin paljoa niin onko tässä jotain mullistavaa esim Subtankiin verrattuna? Just minisubin hommasin ja olen tyytyväinen ollut niin voisi toisenkin lieron hommata niin siksi kyselen.
Milla kanthalila kannatais rakenta uusi vastus et höyru vähen viileneks oman makun aika kuuma höyru,tein viimeksi 0,4 khantal viisi kiepia parani vähen, orkis oli 0,3 lanka 0,5 ohmi, 0,4 lankala tuli1,1 ohmi .Ei pysty veta yli 30watti on vaan liian kuuma ja maku kärsi vai on kyse vaan liian tiukasti asetettu pumpuli eli alavikkaus, vain olen liian tottunut meshi atoin
Kyllä tämä paras clearo on mitä olen testannut. Toimii loistavasti jo 25w tehoilla. Atopää on nyt ollu 4 päivää käytössä ja edelleen porskuttaa.
Ja tykkään myös siitä että kokoon nähden menee paljon nestettä verrattuna muihin.
Ainoa miinus on että toi suukappale on vähän turhan iso omaan makuun ja sitä kun ei voi vaihtaa.
Kyllähän tuo metallinen tippi Subtankissakin alussa ärsytti mutta nopeesti siihen tottui. Talvella niistä enemmän harmia oli ulkokäytössä.
Siksi tilasin iSub Gangstan. Vaihdettava tippi.
Vähän on asiaa tästä tankista ollu. Toi ulkomuoto oli senverran hyvännäkönen et piti laittaa puffilta tulemaan yks isubi tulemaan.
Tänään tuli isubi puffin kirjeessä originaalissa laatikossa.
Tässä nyt jonku aikaa höyrynny tällä ja tää on ihan jepa.
Subtankkiin jos vertaa ni:
I subissa saa ilman isommaksi,atopään vaihto onnistuu kivasti, eikä tää sylje spitbackin takia niinku Subi sylkee vähäsen.
Maku on oikeestaan identtinen subin kanssa.
Huonoja puolia sit joilleki voi olla muovitankki ja kiinteä 510 liitin, mua ne ei haittaa ollenkaan.