Mites, osaako kauppias sanoo yhtään minkä kuun puolella tulee myyntiin ja paljonko on kaupan ekassa erässä? Lanseeraus hoidetaan tunnetusti huolella mutta olis kiva tietää suuntaa antavaa infoa kun sitä moni muukin on kysellyt ja että joutuuko tässä F5 kisaan vai riittääkö ekasta erästä tod.näk kaikille ensimmäisille ostajille?
Oon saanu sellaisen käsityksen että kauppias ilmoittelee sit lähempänä milloin on saatavilla. Niksojenkin piti tulla seuraavalla viikolla mut kas kummaa, mies päivitää yhtä äkkiä että nyt sitä saa. Ettei vaan olisi sellaista yllättäjän vikaa kauppiaassa vaikeaahan noita asioita on etukäteen ennustaa milloin osat tulee koneistuksesta ja muut tarvikkeet saapuvat. Kyllä se sieltä tulee että ei muuta kun jäitä hattuun. Ei ne tahallaan viivyttele.
Hyvin pöhisöö!
+ makua löytyy
+ helppo täyttö
+ mitoitus ja laatu ok
- ilmansäätöä ei oikeastaan taida olla, kohtuullisen löysä imu kuitenkin.
- piippu voisi olla pidempikin
Setupin vaikeudesta ei vielä osaa sanoa kun itselle tuli valmiina.
Täytyy vielä tsekata, meneekö MISTerin piippu tähän suoraan. On vaan niin kiire kokeilla että ei oikein ehi...
Avan yhtä huoleton tämä ei ole esim. Misteriin verrattuna. Laite on kasassa O-renkailla ja ei oikein sovellu taskussa kuljetettavaksi. Makua antaa kuitenkin mukavasti, joten toimii parhaiten kotoisissa makusteluhetkissä.
Suosittelen ehdottomasti hommaamaan sleeven samalla. Sleeven kanssa pysyy paremmin kasassa.
Ihan viimeisempään tuotantomalliinhan tulee se ylempi tiiviste vähän tiukempana joten ei huolta
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Tuota ongelmaahan oli jo kartotankkien aikaan, silläpä minä itkin siitä jo ensimmäisellä sivulla
Täytyy kyllä tähän sanoa, että meikäläisen taskussa kuljettelu tarkoittaa prätkäpuvun taskua, lasketteluasua jne. Lasitankkikaan ei tahdo kestää siinä kyydissä. Eli on kyllä aika lailla eri asia kuin shortsin taskussa kuljettaminen. Niillä vaatimuksilla Diablo One ja Mister ovat omaa luokkaansa.
Voi olla että luotto paranee metallitankin myötä. Proton mukana tuli vain lasitankki tässä vaiheessa.
Yläcappi on minun mielestäni tiukkuudeltaan aika hyvä. Vielä jos tiukkenee, tarvitsisi capissa olla karhennukset että saa täyttöä varten auki.
Oonko sokee..ei osunu vaan silmään..oliko tankin tilavuus mikä??