Paitsi että tota saa myös 2,5 vastuksella. Taitaa olla lähempänä ECHOja.
Paitsi että tota saa myös 2,5 vastuksella. Taitaa olla lähempänä ECHOja.
KGO & Twist
Noihin kirkkaisiin eGo Mega Dual Coil -kartoihin en ole kokeillut sen kummempia poppakonsteja, vaikka niiden akkupäähän ilmestyi pieniä halkeamia melko pian käytössä. Tässä kokoluokassa (MDCC) olen siirtynyt yksinomaan metallisiin versioihin. Sen sijaan niitä pienempiä kirkkaita Dual Coil XXXL LR -kartoja olen pitänyt akkupäästä koossa kutistesukalla, kun näitä kartoja ei näköjään saa kuin muovisena ja kapistukset ovat muuten erinomaisia. Mikä piru näissä sitten on, kun pukkaavat akkupäähän halkeamaa ja muilla tuntuu kestävän? Ihan normi eGo-akun kanssa olen näitä käyttänyt, tusinan eri nesteen kanssa(*). Olisiko kyseessä sitten jokin valmistuseräjuttu, kun kaikki nuo muoviset DCC:ni (MDDC:t ja XXXL:t) on tilattu Velholta marraskuun lopussa ja joulukuun alussa. Sittenhän meni tovi, ettei niitä ollut edes saatavilla.
-----
(*) PSV:n Black Mamba, Jamaican Me Crazy, Blueberry Mojito, Kiss in the Dark, P.S. I Luv U, Wild Blueberry, Honey Cured Tobacco; FSUSA:n Gummy Bears, JagerBomb; ENjuicen Blackcurrant; DV:n Absinthe sekä LF:n Menthol Blend. Yhdenkään kanssa ei siis ole tullut sellaista "salmiakkia tankissa" -efektiä, ainoastaan pieniä halkeamia muoviputken akkupäässä.
Ilmeisesti tuo muovilaatu on turhan "kovaa", eikä tarpeeksi "sitkeää"..
Itse laitoin varmuuden vuoksi noihin läpinäkyviin MDCC:ihin läpinäkyvää kutistesukkaa tuohon akkupäähän. Saa nähdä auttaako.
Ja väreissä O0
http://www.e-savuke.com/forum/index....59468#msg59468
Long time no see!
Milloinkas riemunkirjava kokoelma on FV:n valikoimissa?
Onko tuo #9 eli musta myöskin putkeltaan muovia - vai kenties metallia? (Näyttäisi muovilta...?)
E: Entäpä resistanssi? And just one more question: tulevatko sitten tutilla vai lituskalla päällä?
Hankala sanoa varmuudella, mutta Velhon kuvassa karto näyttäisi kyllä olevan metallia (matte black, vrt. akun väriin). Itselläni on roppakaupalla vastaavia mustia matte black -värisiä ECHO-kartoja (sekä SC että DC). Sen sijaan FinnVapen laittamassa kuvassa musta(kin) näyttää kiiltävältä, ja melko selvästi muoviselta. Arvaukseni voi mennä pieleen, mutta veikkaan, että SmokTech tekee MDCC:n tavoin tätä uutuusmalliaan muovisena ja metallisena.
Laita mailia Velholle, niin eiköhän asia selviä.
veikkaisin että muovi liian kovaa ja kun akkupää kuitenkin lämpiää niin laajeneminen halkaisee. itse otin näitten kanssa conen käyttöön joka tukee mukavasti kartoa niin ei ainakaan rintataskussa pääse enempää heiluessaa halkeamaan. tosin conea joutui hitusen avartamaan ja slottaamaan että mahtuu karto reiästä läpi ja ilma kiertää
Täytyy nyt vaan aloittelijoille (kuten minäkin), että nää DCCt on aivan loistavia!
Ego-t pikkutankista imettynä vermillion riverin kentucky nro 7 meinäs jäädä heti laatikkoon, mut perkule kun tuuppasin loput dual coiliin, niin tästähän tuli heti mun suosikki.
Kovin miehekkäänkin näköinen vehje toi DCC on =)
Eli tää oli vaan omaa hehkutusta ja suosittelua jokaiselle noita miettiville. suosittelen lämpimästi.
Hei yritin ehtii tältä foorumilta et miten tää näitten puhistus oikeein toimii, mut jos joku kertois vielä tarkemmin. Visssiin kattilassa uittaa 15-20min? Vai keittää veden keittimellä vedet kippoon ja sujauttaa sinne ajaako saman asian?
Halpojahan ovat mutta jos puhdistella haluaa niin mikäs siinä. Olen kyllä ittekin persaukisena ja aina liian pienellä varastolla varustautuneena pesemistä harrastanu. Kiehumaan n. 15 min., huuhtelu ja sen jälkeen puhaltelu keuhkojen täydeltä, sitte oon laittanu koko kasan kartoja maalarinteipillä nippuun ja 1/2 tunniks kiertoilmauuniin puhaltimen eteen vanupuoli puhallinta kohti. Toki mikä puhallin vaan käy, mut mieluusti kuumaa ilmaa ni aika lyhenee. Lämpöä 80-100. Puhtaita ovat olleet. En sitte tiiä onks täs järkee vai ei.
Tai sitten jostain sopivaa letkua ja siihen ruisku kiinni. Tällä kompolla sitten ruutataan vettä kartoon, niin tulee puhdasta. Yläpäästä siis ja letku sen kokoista, että mahtuu karton sisälle.
Onhan tähän olemassa puhdistuskittikin, mutta kestää suht kauan tilata jenkeistä.
Näitä voisi joku Suomikauppakin kehitellä ja pistää myyntiin, ei varmaan vaadi hirveästi tuotekehittelyä.
KGO & Twist