Menee hankintaan. Jos se hinta tosiaan tuohon 80een hujakoille laskeutuu niin välitön ostos.
Mutta minusta 50 watin lunghitissä ei ole mitään järjetöntä :C
Edullinen pikku modi olisi mielessä tännekkin. Sigelei miniä olen tässä vähän harkinnut, mutta nyt alan kallistumaan tämän uutuuden suuntaan.
Valkosta aloin itekki odottelemaan, mukavat storm trooper vibat
Kangeri on keksinyt kivan tavan lisätä atopäiden kauppaa. Ei ole kyllä hinnan kiroissa tuo combo.
Mäkin jouduin hypen valtaan vaikka tänään tuli jo Subtank ja viikon sisään 50W iTikku. En hitto nyt tätäkin viel tilaa, loppuu kädet kesken. En tilaa siis ainakaan tänään..
Lisäkuvia suboxista, kuvia myös subox nanosta (pinkkiä ja lilaa)
New Kanger? - Album on Imgur
Nythän mä hokasin, tuohon saa näköjään 1.5 ohmin atoja, taidankin odottaa minin myynnin kanssa vielä, jos nuo 1.5 olis mun makuun
Viimeksi muokannut arskaxx; 19.05.15 kello 20:44.
Hemmetin hypettäjät
Olihan se sit pistettävä tilaukseen. Valkoisena tietty, mustan punaiset napit vaan näyttää jotenkin lelumaiselle
"FEAR stands for fuck everything and run."
Piru, pitäisköhän sitä itsekkin laittaa tilaukseen, tosin mustana. Valkoinen likaantuu niin herkästi
Jos ois tuo violetti ollu vähän tummemman violetti niin semmosen ois voinu hommataki
Miten on pinkistä ja violetista saatukin noin kamalan näköisiä Näyttää aivan kuin kohteena olisi kahdeksanvuotiaat tytöt.
Kangerilla on hyvä suunnittelija tiimi, toi värimaailma on tyylikäs. Ja pyöreet reunat. Temp controllinki osannu jättää pois ettei sada lokaa niskaan. Ton sais tukkurilta aika halvalla, en tarvii... Mut kait se on heitettävä rahaa kiinaan lisää. just kun tilasin ip kameroita...
Jahas jahas. Ihan näppärän näkönen kombo. Taitaa mennä hankintalistalle
Itelläni tuo normi subtankki jo hyllystä löytyykin mutta pitää kyllä kangerille propsit antaa kun noi hemmetin hyvännäköinsen kombon saanu aikaseksi. Ennemmi itteeni kylläki kiinnostaa tuo pelkkä modi mikä tuossa on. Se nano modikin näytti hienolta mutta ne värit ovat aivan värin menneet :/
Harkintalistalle kuitenkin menossa
Hyvin vetoaa vanhempiinkin "tyttöihin" Tosi 80-lukuiset sävytykset.
Hopeinenkin versio näkyy Cigabuylta ennakkomyynnistä löytyvän $56.99 - Authentic Kanger Subox Mini Silver Starter Kit - Cigabuy.