Huomenissa pitäs olla Salmiakit welholta perillä jos wanhat merkit paikkaansa pitää.
Ja tänään tuli VR Applewoodia! Aikas maukashta!! Ja tulii lisää LF:än XO Menthol Iceä!! Parasta everyday wapetukseen.
Huomenissa pitäs olla Salmiakit welholta perillä jos wanhat merkit paikkaansa pitää.
Ja tänään tuli VR Applewoodia! Aikas maukashta!! Ja tulii lisää LF:än XO Menthol Iceä!! Parasta everyday wapetukseen.
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Palkkapäivä!Hmm.. mitähän kivaa sitä tilailisi
![]()
työliikkeet alkais olla loppuun suoritettu, muutama tunti puhelinpäivystystä ja eikun saunaan![]()
Siitä alkoi 2vkon loma. Posti toi taas lisää VR:n nesteitä, tuopissa kylmä olut. Nyt menee hyvin![]()
Hip hei!!! Huomasin juuri, että 93 täyttä vuorokautta (+ noin puoli vuorokautta päälle) ollaan menty pelkillä höyryillä, 31 vuoden tupakoinnin jälkeen![]()
![]()
Ai niin...
??? ??? mutta eihän olemassa ole tutkittua näyttöä, toimiiko tämä keinona tupakoinnin lopettamiseksi... :P
Tuli vietettyä 56 tuntia työmaalla.. Yöt tuli nukuttua lepohuoneessa ja samalla sai ladattua VV boxin akut. MV VV toimi moitteetta koko viikonlopun :-* Nyt pari bisseä ja omaan sänkyyn nukkumaan <3 Seuraavaa palkkaa odotellessa![]()
peleonin paketissa pari maistiaslitkua![]()
Tämän sivuston käyttäjät ovat hienoa miehiä, naisia, poikia ja tyttöjä. Kiitokset ahkerasta ja OIKEAOPPISESTA raportoinnista.
Isoja käsiä ja *TSIH* yksi teille!![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
^Täysin samaa mieltä! Itse nyt tosin en älyttömästi (ainakaan älykästä) sisältöä tänne tuota, kun on höyryttelystäkin vasta viikon kokemus, mutta kiitoksia myös itseni puolesta, niin arvostelujen kirjoittajille, kyselyihin vastaajille, kokemuksiaan jakaville, kuin ylläpidollekin!
On kyllä huippusivut!
P*ska päivä, mut tää ketju saa aina hyvälle tuulelleKiitos!
Aurinko paistaa![]()
![]()
![]()
Kela tarkisti asumistuen vihdon ja viimein kolmen pyynnön jälkeen. Netto: -1700e. 8)
[19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta
luulin että postilappu meinas ecigiltä tilattua nallekarkkia ja muuta pikku tilpehööriä. jonossa katoin että onpa tutun näkönen sarjanumero oikeessa yläkulmassa mutta en keksiny miks. sain paketin käteen repisin auki ja kurkkasin sisään niin oli lavatube tilausnyt on iloinen mieli alottaa pitkä viikonloppu!