No juu kovin köyhä valikoima ja vaan 10ml. Uskon ja toivon että saadaan isommat putelit ja valikoimaa lähitulevaisuudessa.
No juu kovin köyhä valikoima ja vaan 10ml. Uskon ja toivon että saadaan isommat putelit ja valikoimaa lähitulevaisuudessa.
eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
30.10.2011
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Mehut: Vermillion River Kentucky Vanilla Blend / FSUSA Coffee Espresso
Mottoni: Luottamus hyvä, mutta kontrolli paras.
Nyt on pakko tilata kamaa velholta.
Saa nähdä mitä tuleman pitää. Paskat on aikasemmat kokemukset.
Itselle tuli ensimmänen sähkötupakka ja nesteet Velholta; toimitusaika 4 vrk, vastailivat suomeksi ja opastivat myös tarvittavien osien hankinnassa. Ainoa miten tuota olisi omalta kohdalta mitenkään kyennyt parantamaan, olisi ollut lykätä jotain freebietä mukaan (vaikka makumaistiaisia tms.).
Todella ensiluokkainen vaikutelma jäi ja heti kun olin saanut ensimmäisen paketin, lähti tilaukseen lisää tavaraa samasta paikasta.![]()
Eipä siellä omakohtasesti ole muuta huonoa kuin että nesteitä on saman verran kuin leffoja huoltoasemalla ja tavaroita jää lähettämättä.
Tähän päivitystä erittäin positiivisella mielellä! Hain tänään paketin postista (oli lojunut siellä jo reilu viikon) ja yllätyksekseni huomasin että olivat ilmeisesti hyvityksenä lykänneet mukaan 10ml pullon Jägerbombia sekä testerin jotain Coconut makua. Mieleni on hyvitelty!
ompahan tuolta tullut tilailtua 380€ edestä tavaraa 4kk aikana eikä oo ensimmäistäkään "freebeetä" vielä sattunut mukaan![]()
![]()
- Jyrki
4 kpl eGo MDCC:tä kolahti juuri postiluukista.
Tilattu 22.2.
Lähetetty 22.2.
Saapunut 28.2
Ei puutteita.![]()
^En tiennytkään, että noista koodeista tulee "mainosrahaa", mutta tuota esavuke-koodia olen itsekin käyttänyt niissä parissa tilauksessa jotka olen tehnyt.![]()
Pidetäänpä ne muut koodit kuin tämän (e-savuke.com) sivun omat poissa tästä ketjusta. Kiitos.![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Pahoittelen. En tosiaan tiennyt tuota provikkajärjestelmää, vaikka olisihan sen tietysti voinut itsekin järkeillä. :-[
taitaa olla welholla hiljaista
15:45 tilaus sisään (30ml salmiakkia)
17:15 shipped
jee![]()
http://www.ecigwizard.com/shop/fi/at...esistance.html
Tuolla pitäs heilahtaa 6V asti. Kuumaa höyryä kun ensin pari imaisua hehkuttaa.
Saisivat velholla ja muutkin kauppiaat pakata nesteet niin, että ne myös kestäisi kuljetuksen eikä joka kolmas puteli ole rutussa. Olisi hyvä, jos pulloille olisi suuniteltu kestävä kotelo(vaikka pahvista). Putelit pakataan kuplakirjekuoreen, ja ne / se tulee ehjänä jos tulee. Noh..Ite olen laittanut reklamaatiota vaurioituneesta lähetyksestä(oli vuotanut puolet kuoren sisään), niin sain uuden tilalle. Tosin joka kerta olen joutunut lähettää kuvia tuotteesta. Kaikki pitää olla niin helskutin vaikeeta. Noh... Periaatteestani en tingi. Sen minkä maksan, niin priimana sen myös haluan. (Suomalainen on vaativa)
Eikä se 'kotelo' tarvi ylisuuri olla, että mahtuu myös postiluukusta. Postipaketit vaan tuppaavat joutumaan melkoiseen 'rasitukseen' kuljetuksissa. Tulipa vaan mieleen, niin rustasin ajatuksiani...
Laitteet: 510 / 510-T / 2 x eGo / BOLT / 2 x Lavatube / SD KeyRing / Golden 9mm Bullet
Kokemusta Welholle reklamoinnista? Ihan vastaisuuden varalle kysyn. Esim. jokin laite ei toimi odotetulla tavalla tms.?