Moro kaikille, oon juuri aloittanut tämän mukavan harrastuksen..Voisiko joku viisaampi kertoa millä suhteilla kannattaisi tehdä vg/pg - Vanilla Cream sekä Milk. Haluisin kunnolla makua! - tarkoitus olisi tehdä 30ml kummastakin. Kiitos vinkeistä!
Moro kaikille, oon juuri aloittanut tämän mukavan harrastuksen..Voisiko joku viisaampi kertoa millä suhteilla kannattaisi tehdä vg/pg - Vanilla Cream sekä Milk. Haluisin kunnolla makua! - tarkoitus olisi tehdä 30ml kummastakin. Kiitos vinkeistä!
Katsotko vapetalolta löytyvät ohjeistukset niin varmaan sillä saat parhaat.
Juu siellä oli 20% / 30% mutta tarkoitin niiden vg/pg suhteita. Tuossa ylempänä joku oli laittanut 50/50 mutta ymmärsin ettei ole välttämättä se paras vaihtoehto.. Mene ja tiedä kun en näistä vielä niin hirveästi ymmärrä :|
fateful kiitos mahdottomasti! - Meikäläisellä on niksa vgtä.
Eijukra, oon ihan rakastunu näihin nesteisiin
Vanilla cream on lempparina näistä nyt ja Vanilla Berry ja Milk molemmat hyvänä kakkosena mut nallukka jää sit näistä jälkeen, hyvää sekin mut ei niin paljoo nappaacreamii, berryy ja milkkii tulee kyl kaikkii tilattuu muutamat lisää varastoo ja kattelee sit joskus et tuleeks nallee tilattuu mut tuskin
top 4 muodostunu noitten kolmen ansiost!
![]()
Tilatkaa aito Jalippo, joka äidin vävymieskokelas (g, on muuten aitoa tavaraa. Jalippo milk on kyllä kunkku. Olen saanut kunnian tavata gyntherin. Pelottavan vapauttava kokemus lol!!!
Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136
Muille tullut Bearsista driptipin sisäosa punaiseksi? Kondensoi jotain punaiseksi jäävää töhnää tai tulee höyryn mukana?
Mitään väriaineita näissä nesteissä ei ole käytetty.
Tosin etenkin Bearsissa on melko paljon orgaanista (luomu) tiivistettä, joten väriäkin ehkä voi muodostua(?), vaikken kyllä itse ole havainnut moista ilmiötä.
Käytän oikeastaan vain lasisia drip tippejä ja kondenssi on enemmän siihen perus ruskeaan viittaavaa, mitä nyt yleensä kaikissa nikotiinipitoisissa nesteissä.
Kyllä munkin pumpulit on bearssin jäljiltä monesti semmosta tummaa punaruskeaa. Ihan normaali ilmiö kun netse kuumenee että vaihtaa väriä.
Mikä elämys toi Vanilla Berry!!! Annoin kypsyä 4 päivää ja toimii itellä erittäin hyvin. Ensiksi maistuu kirpeä marjan maku ja jälkikäteen vanilliakastike. Suosittelen. Vielä kun olis pullo Vanilla Creamille.
Ensimmäinen erä milkkiä kuumavesihauteessa. Tuoksu on herkullinen!!!ei kyllä malta tuntia pidempää odottaa makustelua
![]()
On kyllä maukastajoku kirjotteli joskus että jälkimakuna ois ihan ku just hörpänny teetä, tämä pakko allekirjoittaa
mutta ei häiritse itteeni!
kyllä tässä on ADV ainesta, saa nähä miten muuttuu vielä viikon sisään. Hyvä Jalippo!!![]()
110% neste aika hurjaaSemmosen viikon ku antaa olla nii aikas hyvää. Vanilla cream ehkä hitusen kauemmin?
Milkille 0 - 1 vk ja Creamille 1 - 2 vk. Vapetalon sivuille tulee nuo suositukset kypsytysajoista ja maininta että olis tarkoitus tehdä VG-pohjaan.