Onko kukaan muu töhö onnistunut hajottamaan tuota Lemo 2:n lasiputkea? Mistä uusi tilaukseen? Briteistä?
Onko kukaan muu töhö onnistunut hajottamaan tuota Lemo 2:n lasiputkea? Mistä uusi tilaukseen? Briteistä?
http://www.elektrosavu.com/eleaf-lem...si-p-1259.html
Tuolta löytty, ja puffille on kanssa vissiinkin tulossa.![]()
Tänään sain ensimmäisen kerran lemo 2 lirauttamaan nestettä tilkan. Ato seisoi putken päässä pöydällä hetken ja seuraavan kerran kun nappasin putkesta kiinni niin oli valunut toisesta ilmarööristä nestettä. Taitaa olla pumpulien vaihto edessä, jos ne on vaan päässyt paakkuuntumaan liiaksi..
Thanks! On vissiin just tullut nuokin kun ei aiemmin löytynyt. Elektrosavulla vaan ei ole varastossa. :/ Mä kyllä haistan tässä semmoisen deja vu:n siitä taannoisesta pre-orderista, että jos tilaan jostain muualta niin puffilla/elektrosavulla on seuraavana päivänä varastossa... Ehkä mä venaan.![]()
Pre-order meni itelläki aivan vihkoon... Katoin suomikaupat ja totesin että ei oo, pistin puremistille tilauksen sisään niin seuraavana päivänä oli puffilla saldoilla. Ja siihen päälle se reilu viikon toimitusaika, nakersi.
Kyllä ne tais niin korkeet olla että odotin hieman nopeampaa toimistusta![]()
Itellä kans oli pre-order Lemo 2 sieltä, muistaakseni jotain £10 luokkaa postitOnneksi ehdin peruuttaa ennen kuin lähettivät.
Ja periaatteessa ihan turhaan. Itse en tykkää maksaa posteista (vaikka ne hinnat olisi leivottu sisään tuotteisiin) ja varsinkin jos kyseessä on ns. Korotetut postimaksut, eli otetaan pakkauksesta vielä extraa. Näen että nettikaupasta tilatessani en kuluta kauppiaan aikaa turhaan ja pakkauskulut kuuluvat asiakaspalveluun. Kun tietää mitä nuo postit yrityksille maksavat (kuplakirjekuori lähetettynä taisi olla alle euron). Ja jos postipaketti maksaa 6.9€, niin nuo 10€ postit koen kusetetukseksi. Tämä tietysti Suomen sisällä ja vapottelussa tätä ei niin kauheasti ole. Ulkomaan nettikaupat blokkaan tuossa n. 8€ kohdalla, paitsi jos on joku supertarjous
.Ainut mikä on auttanut niin ilmasäätö täysillä ja nestettä reippaasti vajaa tankillinen(yläcapin alareunaan n.2ml)niin ei vuoda eikä käy kuivana.Edelleen nousee ilmakuplat vaan yhestä nesteurasta tankkiin, joten näyttäis Wikkaavan toiselta puolelta liikaa ja toiselta puolelta ei lainkaan
.Nesteurat yhtä isot ja tiiviste ei tuki uraa.Jos meinaa kaiffarityylillä vedellä, eli ilmasäätö tiukemalle niin vuotaa
.
Lemo ykkösessä plussapinni liian syvällä vaikka olin kierteistä turhat viilannut pois.Onneksi löyty rompelodjusta pieni o-rengas jolla sain nostettua plussapinniä ja taas toimii.
Kiitos ja kumarrus!Jo yksikin o-rengas näytti auttavan asiaa 78VG/22PG nesteen kanssa! En saanut kahdella ylimääräisellä o-renkaalla tota chmineytä ruuvattua edes paikoilleen (ei ottanu dekin jengoista kii).
Yksi o-rengas "hattuosaan" teki kuitenkin jo ihmeitä, eikä enää siis dryhittejä.
Edit: Tein tämän siis mun Lemo ykköseen.
Noni. Lemo 2 saatu hyppysiin. Heti pesu ja setupin vääntö. 0.45 langasta 0,9ohm. Nesteet sisään ja hölmönä unohdin ilmasääfön auki ni nesteet käsille
Pika kuivaus ja tulittamaan.
Hyvin rokkaa ja makuakin löytyy ehkäpä enemmän kuin lemo1.
Ja tykkään tosta isommasta driptip verrattaen lemo 1 vakioon.
Suosittelen..
Omani on vasta soutuvenheellä Kiinasta tulossa mutta lueskelin jostain (vai oliko joku video) semmosta että ilmansäätö kiinni vaateriin pöydälle ja siitä täyttäen, eli ei nosteta ja kallisteta sitä tankkia täytettäessä. Joku on myös käyttänyt umpinaista tippiä täytön aikana paikoillaan - vaikka sinitarraa tippiin niin ajanee asiansa.
Kuulostaa kyllä hirmu kätevältä toi täyttösysteemiEi kuulemma vuoda niin helposti, jos soittaa balalaikaa ja laulaa virsiä samaan aikaan kun tuuppaa nestettä tankkiin.