Dodiin. Täälllä ollaan. Tai on oltu vakoilemassa jo hetken verran, mutta nyt tosissaan sitten.
Viikko ois takana tuon ECW:n PREMIUM EGO STYLE STARTER KIT:n kanssa ja ihan hyvältä näyttää. Eka viikko ilman manuaalia meni nuuskahuuruissa ja nyt viikko pelkällä sähköllä.
Taustatietona kerrottakoo että; olen 28V pojan kloppi ja epäsäännöllisen säännöllistä tupakointia takana kuitenkin jo lähemmäs 13 vuotta. Viime vuodet mennyt vauhdilla 1-2 askia/p.p. sinistä.
Lopettaminen on tietty käynyt mielesssä, mutta autonkuljettajana tuo kärytys tuntuu varsin luonnolliselta ja siihen muodostuu vahva tapa-addiktio.
Noh nyt kuitenkin on tilanne valoisa ja ihan hyvin mennään ilman manuskaa, eikä edes juuri huvita nyt maistellakkaan oikeaa tavaraa enää.
Kaappaailin tuon eGon kanssa Pink Spotilta kolmea eri tavaraa; G-Spot (18mg), Swagger (24mg) ja Perfect Buns(18mg). Lisäksi matkaan sattui tuo FSU:n Cherry Cola(18mg) ja WiZ Mix HS Delightia(18mg)
Hyviltä tuntuu maut, mutta olen myös törmännyt tuohon täältäkin löytyneeseen ongelmaan, eli kurkun ärtymiseen. Ihan sama oikeastaan nyt mitä noista vetää, niin tuntuu että muutaman vedon jälkeen joku nakkais hiekkapaperia kurkun päähän. Suoraan sanottuna paska fiilis. Lisäksi tuntuu semmonen "pala" jota saa nieleskellä vaikka koko päivän tuloksetta.
Mietin että pitäiskö mun tilailla vaan samantien kevyempää kamaa, eli jotain luokkaa 6mg-10mg ja panostaa enemmän VG pohjaisiin tavaroihin? Noista nykyisistä kun en oikein ole tota suhdetta saanut selville. Otaksun kaikkien olevan PG kamaa??
Vetelen noita tommosen Dual Coil XL carton kanssa, kun meni heti käpy noiden catrien ja aton kanssa. Tuo tuskin vaikuttaa juuri tuohon kurkun ärsyyntymiseen. Noi on noita 2 Ohmin vekottimia.
Ajattelin laitella huomenna tilipäivän kunniaksi tilausta sisään ja oon nyt vähän auki et mihin suuntaan lähden ja mitä teen. Tää on ihan sairaan makee juttu ja oon tässä kahkannu kaikki perkuleen kaupat ja sivut läpi, mut voisin muutamat terävät vinkit napsia huomisia ostoksia varten. Voisin jopa harkita jotain kartoja tms jos jollaon on tohon runkoon suositeltavaa.
Toi nestejuttu nyt ois hyvä saada aisoihin. Kandeisko ostaa esin Totally Wickediltä noita raakoja glysejä jne ja miksaa omia suhteella X ja maustaa perään?
Mietin jopa ihan 0% kamoja tossa testiksi, koska olen myöskin aina tykännyt klassisesta vesipiipusta ja niiden molassien mauista. Jos saisin vaikka kusetettua itteäni luulemaan sitä niksapohjaiseksi kun tulee savut ja kaikki
Kiitti jo kaikille haukuista ja myötähäpeästä tämän postauksen suhteen
Joni