Sivu 71 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 216167686970717273747581 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,401 - 1,420 / 1765

Aihe: Jalippo's Secret e-nesteet

Höyrypää nakke's Avatar

Sijainti
    lappeen Ranta
    Viikon jälkeen ei omasta mielestä paljoa muutu
    Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA

Höyrykonkari

Pakkohan se oli taas tilata. Voi ...tana uskalla taas verkkopankkia avata kahteen viikkoon

Höyrykonkari

Täytyypä kysellä kun olen just aloittelemassa nesteiden itse miksailua. Tilasin just eilen Bearsia Vepetalolta ja kiinnitin huomiota sen melko korkeaan (33%) sekoitussuhteeseen. Toimiiko tämä suhde myös VG-voittoisilla pohjilla (70/30) vai täytyykö prosenttia entisestään kasvattaa että makua irtoaa hyvin?

Höyrypää fateful's Avatar

Sijainti
    Turku
    Toi 33% on 100% vg mixaukseen. Eli lopputulos olisi 33pg (tiiviste) ja 67vg (pohjat).

Edit: Eli luultavasti kandee laittaa pikkasen vähemmän kun on pg:tä valmiiksi pohjissasi.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti
    Toi 33% on 100% vg mixaukseen. Eli lopputulos olisi 33pg (tiiviste) ja 67vg (pohjat).

Edit: Eli luultavasti kandee laittaa pikkasen vähemmän kun on pg:tä valmiiksi pohjissasi.
    OK, kiitos!

Lainaus Alkuperäinen postaaja fateful Näytä viesti

Tai sitten tekee 50ml pulloon, tuolla 33% tiivisteen määrällä (esim. 10ml tiivistettä ja 20ml pohjia with niksat). Jos on liian vahvaa, niin sitten voi laimentaa tuossa isommassa pullossa.

Ekaan viestiin ois kiva saada infoa nesteistä, kypsyttelystä, toimiiko pikakypsytys ja muita valmistajan suosituksia yms yms. Ei tarviis viestimerestä etsiä.
    My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.

HöyryGuru Jalippo's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Suositellut kypsytysajat:

Jalippo Bears -> 1 vk
    Vanilla Berry -> 1- 2 vk
    Vanilla Cream -> 1 - 2 vk
    Jalippo's Milk -> 0 - 1 vk

Kaikkiin toimii pikakypsytys, tai siis maun saa siten jo hyvin lähelle oikeaa.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Luin koko DIY Jalippo Bears -ketjun läpi enkä oikeastaan tullut hullua hurskaammaksi kloonaamisen suhteen. Mä olen kyllä 100% varma yhdestä käytetystä tiivarista, 90% varma toisesta ja puuttuvien makumaailmatkin on mulla jo päässä, mutta en mä taida kuluttaa tähän enempää aikaa kun tätä nyt näin edullisesti saa.

Höyrypää

Tänään kusti toi Milkin ja Creamin. Ensihaisteluiden perusteella tuo Milkki tuoksu niin hyvälle että meinasin juoda tuon tiivarin ihan siltään!

Samaa haistelin kanssa itsekkin, milk ja bears saapui ja tuoksu oli uskomattoman hyvä molemmissa! Jos nyt malttaisi ja viikonloppuna vasta maistella.

Höyrykonkari

Sijainti
    Lahti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja J-V Näytä viesti
    Tänään kusti toi Milkin ja Creamin. Ensihaisteluiden perusteella tuo Milkki tuoksu niin hyvälle että meinasin juoda tuon tiivarin ihan siltään!
    Itse kans pohdin tuota maistelua ku tuli testi erä maitoa

Höyrypää fateful's Avatar

Sijainti
    Turku
    Ei tää nalle mitään kypsyttelyä kaipaa. Tai siis mä vaan en malttanut. 100ml heti duunin jälkeen tekasin kylläkin 36pg 64vg kun nuo niksat on pg:tä. Satiaisessa uus setuppi 200:sta esmoke katiskasta ja 4 kieppiä 0.4 kantturaa. Ai ai et tää on hyvää näinkin.

Höyryttelijä Pera-Pervo's Avatar

Sijainti
    Alajärvi
    Nyt milkit kokkailtu, kohta maistamaan..

Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Kokkasin koko Jalippo paketin ja viikon päästä pääsee testiin koko makupaletti taas
    Kiitos jo etukäteen
    Ja Vappuja pääkokille myös

Kolmea pistin kypsymään. Näljättäkin olisi mutta loppu VG.

Ikinä en ole malttanut kypsytellä vaan vetänyt suoriltaan, korkeintaan puoli päivää saaneet levähtää ennen imuttelua ja erittäin hyvin on makua irronnut.
    Nyt ensikertaa ajattelin kypsytellä jokaista ja katsoa miten maku muuttuu.

Kämppä tuoksuu kuin karkkitehdas.

Rajut määrät tiivistettä, 33... huh. Päteekö samat myös 5050 pgpv pinkmulen pohjaan?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Ei päde, suositeltu sekoitussuhde on vain jos on loput VG:tä kuten maestro on tämän suunnitellut.

Aivan! Ei taida 5050 pohjaan sitte sopia ollenkaan?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Sopii toki, mutta pistä nyt ens alkuun vaikka 20-25% tiivaria.

Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •