Viikon jälkeen ei omasta mielestä paljoa muutu![]()
Viikon jälkeen ei omasta mielestä paljoa muutu![]()
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Pakkohan se oli taas tilata. Voi ...tana uskalla taas verkkopankkia avata kahteen viikkoon
Täytyypä kysellä kun olen just aloittelemassa nesteiden itse miksailua. Tilasin just eilen Bearsia Vepetalolta ja kiinnitin huomiota sen melko korkeaan (33%) sekoitussuhteeseen. Toimiiko tämä suhde myös VG-voittoisilla pohjilla (70/30) vai täytyykö prosenttia entisestään kasvattaa että makua irtoaa hyvin?
Ekaan viestiin ois kiva saada infoa nesteistä, kypsyttelystä, toimiiko pikakypsytys ja muita valmistajan suosituksia yms yms. Ei tarviis viestimerestä etsiä.
My efforts against childhood cancer Boinc tiimi. Liity mukaan ja käytät tietokoneen joutoaikaa tieteellisiin tutkimuksiin kuten tutkimaan syöpää,Zikaa,ebolaa,aidsia,puhdasta energiaa(aurinkokennojen materiaaleja) tekemään 3d-karttaa Milkyway galaksista tai tekemään monia muita tieteellisiä tutkimuksia.
Suositellut kypsytysajat:
Jalippo Bears -> 1 vk
Vanilla Berry -> 1- 2 vk
Vanilla Cream -> 1 - 2 vk
Jalippo's Milk -> 0 - 1 vk
Kaikkiin toimii pikakypsytys, tai siis maun saa siten jo hyvin lähelle oikeaa.
Luin koko DIY Jalippo Bears -ketjun läpi enkä oikeastaan tullut hullua hurskaammaksi kloonaamisen suhteen. Mä olen kyllä 100% varma yhdestä käytetystä tiivarista, 90% varma toisesta ja puuttuvien makumaailmatkin on mulla jo päässä, mutta en mä taida kuluttaa tähän enempää aikaa kun tätä nyt näin edullisesti saa.![]()
Tänään kusti toi Milkin ja Creamin. Ensihaisteluiden perusteella tuo Milkki tuoksu niin hyvälle että meinasin juoda tuon tiivarin ihan siltään!![]()
Samaa haistelin kanssa itsekkin, milk ja bears saapui ja tuoksu oli uskomattoman hyvä molemmissa! Jos nyt malttaisi ja viikonloppuna vasta maistella.
Nyt milkit kokkailtu, kohta maistamaan..
Kokkasin koko Jalippo paketin ja viikon päästä pääsee testiin koko makupaletti taas
Kiitos jo etukäteen![]()
Ja Vappuja pääkokille myös![]()
Kolmea pistin kypsymään. Näljättäkin olisi mutta loppu VG.
Ikinä en ole malttanut kypsytellä vaan vetänyt suoriltaan, korkeintaan puoli päivää saaneet levähtää ennen imuttelua ja erittäin hyvin on makua irronnut.
Nyt ensikertaa ajattelin kypsytellä jokaista ja katsoa miten maku muuttuu.
Kämppä tuoksuu kuin karkkitehdas.![]()
Rajut määrät tiivistettä, 33... huh. Päteekö samat myös 5050 pgpv pinkmulen pohjaan?
Ei päde, suositeltu sekoitussuhde on vain jos on loput VG:tä kuten maestro on tämän suunnitellut.
Aivan! Ei taida 5050 pohjaan sitte sopia ollenkaan?
Sopii toki, mutta pistä nyt ens alkuun vaikka 20-25% tiivaria.