Johtuiskohan tuo kurlaus siitä, että kun sen tankin ruuvaa pohjaan liian tiukkaan kiinni se alkaa aukeamaan sieltä yläpäästä kun piippu ei suostu enää uppoamaan syvemmälle?
Johtuiskohan tuo kurlaus siitä, että kun sen tankin ruuvaa pohjaan liian tiukkaan kiinni se alkaa aukeamaan sieltä yläpäästä kun piippu ei suostu enää uppoamaan syvemmälle?
Ei tää mitenkään paha oo kurlaamaan mutta se on kuitenkin ehottomasti se huono puoli jos sellanen Nautiluksesta pitää mainita. Ite oon aatellu et liioilla wateilla aton saa käräytettyä tosi helposti sellaseks et se toimii mut kurlaa. Usein kurlaaminen ei lopu millään muulla kun aton vaihdolla uuteen, ei auta ees putsailut kun vähän. Millään kiristystiukkuuksilla en oo ite huomannu vaikutusta, kunnolla oon vääntäny yleensä kiinni vaikka oon höllemmällekin jättämistä kokeillu.
Viikon verran tossa tuli Nautiluksella höyryteltyä Liquan mentholia 9w:n tehoilla, tänään sit hävis mentholin maku johonkin (höyryä kyllä tuli).. Aattelin et atopää loppu ja vaihdoin uuden.. Muutamat savut ehdin vetää ja taas hävisi maku jonnekin
Uusia atopäitä on postissa tulossa, mutta onko normaalia et noissa on susikappaleita joukossa vai mikä tässä nyt mättää ????
En mä tajua, välillä on makua ja välillä ei.. Taitaa olla suussa vikaa
Viimeksi muokannut arskaxx; 28.03.15 kello 22:08.
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Nyt on ollut Nautilus käytössä kaksi kuukautta eikä ole vielä millään nesteellä kurlannut tai maku hävinnyt. Lähinnä on tullut höyryteltyä 9-11 watin tehoilla. Atot kestänyt yllättävän pitkään ja tasaisesti. Tässä vaiheessa ei vielä mitään valittamista.
Tänään tuli miniversio postissa. Muutaman tunnin höyryttelyn perusteella kyllä omasta mielestä eVod on parempi kuin tämä. Höyryntuotto ja maku ei ole yhtä hyvää kuin evodilla ja onhan tää hieman raskaampi imettäväkin vaikka on ilmareiät mahdollisimman auki. Melko tyyriskin oli. Ihan kelpo clearo kuitenkin.
e: Nyt kun tässä jo useamman tunnin höyrytellyt niin täytyy kyllä sanoa että en ole enää ihan samaa mieltä.. Aika tasasia molemmat evod ja Nautilus, ellei jälkimmäinen jopa hieman parempi. Paha sanoa.
Viimeksi muokannut steamer420; 22.04.15 kello 01:49.
Eikös nämä https://www.fasttech.com/product/1859403 kuitenkin käy tuohon normi Nautilukseen vaikka kuvauksessa lukeekin "mini"?
Kuvien atoissa myös pienemmät nestereiät, saas nähdä mitä sieltä lopulta tulee.
$4.69 - 5pcs Aspire BVC Replacement Coil Heads 1.8Ohm - Cigabuy
Näitä on tullu käytettyä minissä ja isossa nautiluksessa.Toimii mielestäni hyvin,maussa ja kestossakaan ei valittamista.
Minulla on ollut jonkun viikon Nautilus mini käytössä. Siitä ei ole muuta huonoa sanottavaa kuin nesteen ruikkiminen suuhun, kun tankki alkaa tyhjetä. Tuohon ehkä vähän auttaa ilmareiän pienennys.
Käytettävyyden kannalta pinnoittamaton lasitankki ei ole hyvä, en uskalla sitä paljon ulkoiluttaa. Saattaa olla että metallikuorinen versio tulee hankittua jossain vaiheessa.
Kiitos cigabuy-vinkistä. Tuolta saisi muitakin atopäitä edullisesti.
Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...
Oon nyt miettiny tuon nautiluksen ostamista ja ajatellut ostaa mekaanisen modin siihen, niin jos käytän 1,6 ohmisia ja 2500 amh akku, niin paljon se tuuttaa poweria siihen?