Minkä kokoinen vehjes tämä on?
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Aika pikkuinen toi oli mitä pääsin tänään Clz:an billettiä kokeilemaan. Olin jopa yllättynyt miten pieni se olikaan
Graphic designer
www.ahjopalo.com
koko.jpg
Kuvassa Mister 510 hybridinä G-Tuben nokassa (@18650) ja Samsungin nännitön 18650-akku kokovertailuksi
Tuo siluro on kyllä mielenkiintoisen yksinkertainen kapistus Toivottavasti olis kesällä parempi rahatilanne niin vois itekkin suunnitella ton kombon hommaamista
Oho, yllättävän hyvä koonsa puolesta olis varmaa näppärä.
Kahdella akkuparilla pärjään hyvin koko päivän, ja kangeroo + 1,2ohm subin atopäät käytössä.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Tälle laitteelle kovat odotukset. Toimitusta odotellessa. 3.a. kloonilla liikkeelle ja jos odotukset täyttyvät voi tuon alkuperäisen hankkia. Jos edes tarvetta? Ykkösprioriteetti toimiva, "huomaamaton" ja helposti mukana missä vaan ADV-laite.
Klooni on hyvä, tosin omassa tankki hieman ongelmallinen, aito parempi (doh!). Teknisesti klooni ei juurikaan eroa aidosta, paitsi tankin ja 'topcapin' osalta. Onhan kloonissa hieman enempi klappia ja muuta pientä, mutta hyvä se on silti.
Itse hommasin aidon kloonin tilalle, ja ei kyllä kaduta. Klooni jää baarilaitteeksi
On kyllä todellakin loistava laitekokonaisuus, muuta enää edes käyttäny.
Vielä jos borotankin jostain saat hommattua, niin se on siinä. Noi on kyllä todellakin kiven alla, ja joutuu F5-sotaa harjoittamaan oikein urakalla jos meinaa lauantaisin kytätä täältä (klo 17:30 -> suomen aikaa. Eilen tuli listoilla n. klo 18:25). Alle 10 sekunnissa menee ja aidot Billetitkin häviää varmaan alta minuutin tuolta :P
edit: Delrin-tankkikin voisi olla hyvä optio tuohon klooniin, jos on ongelmia sen mukana tulleen kanssa
No mä onnistuin vissiin itse raapaisemaan jotenkin tiivistettä ja rupes vuotamaan muutaman täytön jälkeen. Samoin oman kloonin mukana tullut tankki oli hieman liian iso, jolloin billetbridge oli hankala saada paikoilleen. Sain klooniin hommattua aidon tankin, jolloin ongelmat poistui. Sitäkin tosin jouduin huoltamaan kun oli wanha kuin taivas ja vähän kärsinyt.
Katselin Billetin kotisivuja ja siellä oli musta borotankki myynnissä. Ostin pois.
Tosiaan näppärän kokoinen härveli. Kuvassa Istick mini Nautiluksen minillä ja 30W Istick Nautiluksella vrt. Billet.
härveleitä.jpg
No nyt tuli sitten tähänkin junaan hypättyä. Rouva kaipaili jotain sopivaa laitetta jos alkaa juopotellessa tekeen mieli polttaa niin saa sen korvattua höytyttelyllä.
Tuli sitten tilattua BB (Kürbiskuchen), boro, kangaroo ja ohmanmodsilta hybriditippi. Luulis noilla kännimodina pärjäävän