Kiitos! Onhan näitä tässä jo jonkin verran ollutkin!
Okei. Mä Sibiltä sain peleen aikoinaan listan mitä tilailen mutta sitten tuli kutsu duuniin ja duunit oli ulkomailla. Tätä listaa en enää alottelijoiden osiosta löytänyt. Eli tämä vähän jäi. Katselin tuota Ae Pae Raen tilausta ja se vaikutti hyvältä aloittelijalle. Ainoa ongelma on että mun google translator lopettaa toimimasta heti kun loggaan pelen sivuille. Tämä taas tekee tilaamisesta mahdotonta kun tuntuu etten edes löydä noita tuotteita. Eli joko apua tähän ongelmaan tai linkit noihin tuotteisin. Tai jotain.
Edelleen samatilanne. Chesterfield sinistä noin maxiaski päivässä, ryypätessä enemmän. Nesteet mielellään tupakan makuisia mutta voisihan sitä jotain nikotiinillistä hedelmää koittaa. Vahvuudessa luotan teidän kokemukseen kun vain muistatte polttomääräni.
Paypal tilin tein äsken. Siitä sellainen kysymys että kun electronilla leikin niin tarvitseeko siirtää rahat ensin paypaliin ja sitten pelelle vai meneekö ne suoraan mun tililtä parissa päivässä kun teen siirron paypalin sivuilta pelelle?
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen...
Edit: Niinjoo mun lista näköjään on edelleen tallessa ja siellä on noita kartoja 10 ja joytechin akkuja se kaksi. Eli mielestäni identtiset Aen tilaukseen. Muut ovatkin ongelma tuossa listassa. Mietin ensin että jos heittäisin vaan pokalla silti tilauksen mutta mä en halua sitä tilannetta että unohdin tilata jotain pakollista. Mielelläni heitän screenshotin tuosta tilauslistasta ja odotan teidän hyväksyntää ennekuin ryssin jotain. Ulkomailla duunissa tai ei niin työtön ollaan taas.
Aidot Joyetechit ja Boget saa myös suomenkielellä Suomesta
Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.
Sen saat tsekata ihan ite vaikka tuolta: http://www.elektrosavu.fi/index.php
Okei. En jaksa taistella niin ostan tuolta startti paketin nro 3. Nyt nesteitä. Haluan tupakanmakuista ainakin kuukaudeksi ja ehkä testailuun jotain nikotiinillistä hedelmää. Omena on aina toiminut. Mutta mitä vahvuutta?
Mitenköhän oli tuo omien "alennuskoodi hyvitysten" mainostaminen?!Alkuperäinen postaaja skelari
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Ei taida nesteet tulla kotiin asti tuolta.
Tästä ketjusta. ISO PLUSSA! Sisältää kaiken mitä höyryttely aloittelijan mielessä liikkuu. Ja vastaajat ovat tällä kertaa malttaneet eivätkä ole lähteneet viljelemään/fiilistelemään slangi sanastoa mikä pistää aloittelijan vieläkin sekaisemmaksi, ja siitä hämmentyneenä menee siitä mistä aita on matalin! Elikä tilaa kalliilla hinnalla P....a johon homma tyssää. Tämän voisi mielestäni lukita tai laittaa helposti löydettäväksi foorumilla.
Jees aim like this jeah!
Modi telineitä >> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/2...telineita.html <<
Tai mainostamisen lainaaminen? :
Edit: siis viestissä #51
Tähän jotakuinkin sama. Toisaalta tykkään siitä että ne ovat niin mukavan kompakteja, mutta toisaalta ne kyllä tyhjenevät luvattoman nopeasti varsinkin mega dual coil cartojen kanssa. Toisaalta niitä mahtuu hyvin pari ylimääräistä taskun pohjalle, juuri tuon kompaktiuden ansiosta.
Höyryn voimalla 11.3.2012 alkaen.
Vkl kokeilin ensimmäistä kertaa sähköröökiä, kaverin 18mg nicopoint. Innostuneena kurkkutuntumasta tilasin sitten maanantaina tämän ketjun avulla suunilleen samanlaisen setin, kuin tuon kuvan pastettanu oli tilannut. Vittulainen mikä päänsärky puolankielestä, tilauksen päätyttyä tajusin että kielen olisi saksaankin voinut vaihtaa. Tietysti kasa 24mg nesteitä ja 1,5oomiset kartot mukaan.
Voi vittu ku porisee, aivan uskomattomat savut, nortti jää neloseks ku tähän eGoon vertaa. Tais meikäpojasta tulla höyryttelijä kanssa, kiitän!
Niin otin mä settiin mukaan myös ton tankin atoineen, mut noi katrot anto sen verran mukavat höyryt että niitä tilasinki jo lisää. Tupakkamaut ei iskeny, menthol, cherry ja mustikka parhautta. Tilasin lisäkartojen kanssa hedelmiä, mansikkaa yms. makuja, noi toimii näköjään ihan helvetin hyvin tän kanssa. Mammalle, 40v polttanu, kilahti kanssa helvetin hyvin, tilas kanssa laitteet.
Nyt reilu 30h polttamati ilman minkäänlaista päätöstä polttaa röökii, aamulla koitin polttaa mut kolmannen hatsin jälkeen riitti ja otin höyrystimen esiin. Ei vitun vittu jos tää korvaa näin helposti tupakan. Nyt oon tuhannen tuiterissa ja röökiä ei tee yhtään mieli. Kiitoksia jälleen kerran aivan mahtavalle foorumille!