Meinasin purkautua housuihin kun postilaatikolla kävin. Mukava yllätys, kiitoksia!
Tänään kolahti postissa puteli. Pistetäänkö pohjaa pullo täyteen vai mikä oli ajateltu seostus ja kannattaako kypsytellä rauhassa vai? Tuoksusta päätellen nyt ollaan parhauden äärellä
Edit: olikin tuolla ylempänä, että ei tartte ihmeemmin kypsytellä.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Juu ei tarvi ihmeemmin kypsytellä... Kuumaan veteen et sekottuu kunnolla
Eli tämä ei ole mikään skermaperseiden herkku vaan jatkumo WWS-sarjaan nesteitä ilman kermaisuutta
Jamalille kiitos, ollu ahkera, onkohan kaikki saanu kelle lähetin![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Vähän alkutunnelmia uudesta nesteestä. Tämä ei mielestäni ole sellainen keinotekoinen ja imelä päärynä vaan lähempänä oikeasti hedelmäistä ja hieman kirpeää. Neste ei ole liian makea ja sopii varmasti adv käyttöön. Jatkan testiä huomisen työpäivän tällä nesteellä niin katsotaan muuttuuko mielipide. Alkuun ainakin vaikuttaa todella hyvällä.
3 täyttä päivää avd:na itsellä, mut taidan olla jäävi![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tännekin tuli liemi, laitoin puhdasta VG:tä jatkoksi ja maltillisesti niksaa, sellaista sperman näköistä siitä tuli.
Rohkeasti H-dripperiin tuore setuppi ja 2 x 2mm ilmarei'istä korvausilma hattuun ja 40 watin käristyksellä lopputuote keuhkoihin. Aika ärhkäkkä maku, kirpeä ja voimakas, tuli enemmän mieleen greippi kuin päärynä. Seossuhde oli omaan makuun liian tuju, tai sitten H-tuotteet vain moninkertaistaa maun.
Ajattelin että pienellä laimennuksella ja makeutuksella tämä olisi melko autenttinen lonkero! Tosin neste ei vielä ole kypsynyt yhtään, joten makukin saattaa vähän muuttua ajan kanssa.
Jasso vois kloonata vanhan kunnon "fruit stripe illusionin", tässä ois meinaan kova pohja sille! Vielä ku saisit sellasen version joka ei syövytä heti atoja alta ja mene mustaksi kun katsoo päälle.
Tällaisenaan liian raju mulle. 6/10 mutta potentiaalia on valtavasti. Kiitos ja anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata.![]()
Kiitokset arvon guruJuu toi on aika "äkäinen" tolla 20% suhteella. Itse pidän tossa nesteessä juuri tuosta "hyökkäävyydestä. Itse vedellyt pelkästään atlantiksella joka myös syö makua. Onhan tos tosiaan fsi:iin viittaavaa makua
Kokeileppa laimentaa suhdetta tonne 15% tietämille. Hiukan tasottuu kypsytyttyään, ei kuitenkaan oo isoa eroa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Vähän revikantapaista tästä sun uutukaisesta.
20% tiivaria
1,5 mg niksat
max VG
2 päivää kypsyttelyä
Päärynämehua, hieman päärynän kuoren tapaista ja vienosti jotain greippiin viittaavaa, veikkaisin että olet käyttänyt jotain samaa tiivaria kuin W#L:ssä. Mauista on muuten vaikeaa ottaa selkoa, ja olen niin sivistymätön etten keksi esimerkkiä tosielämästä. Melko kuivaa, greippi tuo ihan pikkuisen karvautta mikä on omaan palettiin ihan kiva. Katiskalla maistui jostain kumman syystä melkein pelkästään päärynälle, hieman Fragile Dreamia muistuttava mutta vähemmän autenttisella päärynällä. Setuppi oli tosin hieman karstainen niin saattoi vaimentaa makua. Katiskalla 27 watilla melko pehmeää, dripperillä (pumpulilla) 35 watilla hieman hyökkäävä mutta ei liiaksi. ADV:na menettelevä, mutta makumaailma on liian kaksiulotteinen meikäläisen makuun.
Hyvää tämä omille makunystyröille on, mutta kaipaa jotain säpinää/kipinää/jotain eksotiikkaa greipin lisäksi. Voisi olla ihan pikkuisen makeampaa. 4-/5.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
Kiitokset taas, mistä sä ton greipin löydät? Sitä nimittäin ei siinä ole
Mun suuhun tosta löytyy 3 tunnistettavaa makua, helppoohan se mun on sanoa kun tiedän kaikki. 2 muuta makua sitten taas tukemassa palettia.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
uploadfromtaptalk1430119668337.jpg
Kevyttä sisäänajoa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
All your cookie are belong to us.
RIP Mr. Marlboro 18.10.2013
Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Kyllä jasson päärynässä on ainesta. Hyvin menee päivä pelkästään sillä. Tätä voisi tilata kun tulee kauppaan.
Pääasia että kesämiitissä palju täynnä nestettä taas![]()
Haenko sut tällä kertaa vesitasolla ?