Jos harmaa kelpaa niin ranskanpatongilta löytyy: SX Mini M Class Yihi
Vehnäleivän luvattuun maahan lähti tilaus. Vähän skeptinen olo oli tonne nakuttaa tietojansa google translatorin kanssa..
Tein tuon tilauksen töissä kolmen maissa ja meni ihan nätisti läpi mutta nyt näkyy egovapin sivuilla että tuote loppu. Kuumottelee![]()
vähän myöhään tulee tää mut oman ku tilasin egovapilta ni makso 179e ja nyt näyttäs olevan 199e ja tosiaan pirun nopeest tuli ku perjantaina tilas ni maanantai seurannan mukaan oli suomes ja tiistaina hain postista![]()
Mitäs akkuja tää nielee. Sonyn vtc:t menee varmaan mutta näissä on vähän nihkeesti mAh. Kai noi panasonicin 3400mAh skulaa?
Samppoja itse käyttänyt tuossa ykksös versiossa ja ihan kivasti kestäny päivän itsellä ajella nixnaxia 17.5 watilla. Lämmönsäädöllä tuttu huomasi akun muutenkin kestävän pidempään. Hänellä vaan tena lämpösäätö palikka.
Tulipa tilattua m -malli. ite olen kilahtanut drippailu + lämpökontrollihommiin dna40:n kanssa ja tästä odotuksena/toiveena että hommat vaan paranee. käyttäjät ainakin tuntuu olleen mini sx:ään tyytyväisiä mitä olen satunnaisesti kommentteja lukenut.
Siis perkeles kun on hyvä. Oon viikon vedellyt tässä röökiä kun on nesteet loppu ja niksaa tulossa pinkmulelta. Samassa paketissa tulossa ni200 lankaa ja subtankki. Oli silti pakko tehdä johonkin jämäpohjaan nesteet että pääsi kaiffarin kanssa leikkiin. Ja voi pojat![]()
Voi helvetti joutuuko sitä ny punasen ämmäläisen tilaanJoka paikasta loppu.
Ekaa kertaa tuntuu tässä neljän vuoden aikana että käsissä olis game over-setti. M class ja nikkelisetuppi subtankissa. Tein vaan silleen tyhmästi että laitoin 0.4mm ni200 tilaukseen ja meinaa tulla aika reippaasti liian matalaa vastusta. 10 kieppiä piti heittää 3mm ruuvarin ympärille mutta pöristeleepäs mukavasti![]()
Pitääkö m-class vaimeata sirinää tulittaessa?
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Sanoisin sitä surinaksi (matala ääni joka ei käy korvaan). Itsellä tuo ääni peittyy ilman suhinan alle joka tulee atoa imiessä, joten ei mitään haittaa. En edes muistanut tuon äänen olemassa oloa (kun jollain videolla siitä mainittiin) ja piti tarkistaa millainen se ääni on. Ja ilmeisesti wattipuolella ei mitään ääniä olekkaan, lämpöpuolella se tulee siitä jatkuvasta säätämisestä.
Tää m-class himottas perskules, pitäsköhän se riipasta. Tässä sais firmistäkin päivitettyä ilmeisesti niin ei iahn heti harmita kun uusivat jotain. Mistä olette tilailleet? Tuo perus harmaa kiinnostaisi..
Viimeksi muokannut kropo; 28.04.15 kello 09:30.
En ollu edes huomannu tollast surina ääntä mut oli oikeen pakko sit koittaa et pitääks se simmost ja pitihän se![]()