Sivu 32 / 57 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2228293031323334353642 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 621 - 640 / 1131

Aihe: Eleaf Lemo / Lemo Drop / Lemo 2

Itse en saa melkein koskaan setuppia toimimaan 3mm tai 3.5mm sisähalkaisijalla. 2.0-2.5mm sisähalkaisija taas toimii lähes aina. Mistäköhän tuo mahtaa johtua? Lemossa monta kertaa ollut kolme tai kolmepuolikas ja samana iltana saa vaihtaa tuohon pienempään.

Lainaus Alkuperäinen postaaja muti88 Näytä viesti
    Itse en saa melkein koskaan setuppia toimimaan 3mm tai 3.5mm sisähalkaisijalla. 2.0-2.5mm sisähalkaisija taas toimii lähes aina. Mistäköhän tuo mahtaa johtua? Lemossa monta kertaa ollut kolme tai kolmepuolikas ja samana iltana saa vaihtaa tuohon pienempään.
    Jaa-a? Ite oon rakennellu yksinomaan 3mm coileja nyt jo monta kuukautta, kai siinä oppii jotain. On niistä vaikeempi hieroo hotspotit ym pois, varsinkin ohuella langalla pelatessa mutta kyllä sen pitäs olla mahdollista.

Ei mitään hotspotteja tule koskaan, coilit hehkuvat aina kauniin tasaisesti, keskeltä ensin. Wikkaus ei toimi pumpulillakaan. 2.5mm ja homma pelittää

Ai se kusee wickauksen kans. En osaa auttaa, mun mielestä 3mm coilit wickaa paremmin ku pienemmät vastaavat ja isompi halkaisija tuottaa jotenki lempeemmät ja pehmeemmät löylyt, tämän huomaa varsinki isommilla wateilla.

Jep, en itsekkään tajua miksi noin on. Ilmeisesti käytön liian vähän bumbulia tai tungen sitä väärin. Kun ongelma on sekä Lemolla että dripperi-arsenaanilla. Tai itseasiassa itsetwistattu 0.32mm lanka käärittynä 3mm poranterän ympärille on antanut parhaat höyryt, tuota salamaniskua en ole saanut toistettua. Kai oma asennekkin on sellainen ettei nuo toimi ja ei jaksa oikein paneutua asiaan. Pitääpi kuitenkin koittaa nyt kun vaihdan Lemoon setupin seuraavaksi.

Höyrykone

Itsellä ihan sama"ongelma"kaiffareissa ja lemossa, mutta eipä tuo oo kauheesti häirinny.Tulikin mieleen ett oisko joku joskus selittänyt tuon siten että pitäis käyttää paksumpaa(mulla 0,32)lankaa noissa isoimissa coileissa jotta toimis.Tää voi olla kuumehäröilyy, joten varma en oo.
    Viimeksi muokannut masse; 18.04.15 kello 11:57.

0.45mm ja 0.5mm ollut käytössä (saattoi myös olla 0.4mm ja 0.6mm) joilla olen koittanut noita isompia, tuon 0.32mm lisäksi.

Höyrykone

0.45mm ja 0.5mm ollut käytössä (saattoi myös olla 0.4mm ja 0.6mm) joilla olen koittanut noita isompia, tuon 0.32mm lisäksi.
    No se siitä teoriasta sitten.Kyllä se varmaa tosta punpulin asettelusta/määrästä kiinni on, vaikka ei siinäkään niin helvetisti niitä vaihtoehtoja luulis olevan.

On siinäkin kolme:
    - Liian vähän
    - Sopivasti
    - Liikaa

No onneksi nuo 2-2.5mm coilit toimivat riittävän hyvin. Eikä tuo paksumpi lankakaan tunnu oikein sopivan itselleni. 0.32mm on vaan parasta lankaa, siihen kylkeen sitten mujia ja kaikki toimii. 0.35mm testaan vielä, jos saisi säilytettyä ohmit, mutta lisättyä yhden kiepin coileihin. Nuo 0.8-1ohm ovat jotenkin itselleni se juttu singlecoilien maailmassa.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Onkos se Lemo 2 ostamisen arvoinen? Puffilta sais taas ensi viikolla...

Höyrypää Para's Avatar

Sijainti
    Toijala, Akaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Temonen Näytä viesti
    Onkos se Lemo 2 ostamisen arvoinen? Puffilta sais taas ensi viikolla...
    On se. Valmis setupilla ajellu 30w., hienosti pelaa. Täyttäminen todella helppoa ja siistiä.
    Japa japa

Täältä myös erittäin iso peukku tälle. Tehdas setupilla mennyt n. 40ml läpi ja toimii kuin junan vessa. Ei kuse alleen vaikka ri sulje ilmareikiä täytön ajaksi. Täyttö vie n. 5sec ��

Onnistuuko teiltä ketjuvapottelu millä ohmeilla ja wateilla LEMO 2:lla?

Höyryttelijä Figg's Avatar

Ois saanu olla 23mm tää kakkonenki

Tuleekohan tuosta droppi versiota taikka mahtaako jopa vanhasta dropista saada rakennettua lemo 2 dropin? vai taisi olla jopa eri halkaisialla

iStick+kayfun lite

tuo kakkonen taisi olla dropin kokoinen

Lainaus Alkuperäinen postaaja Figg Näytä viesti
    Ois saanu olla 23mm tää kakkonenki
    Minkä ihmeen takia?

Höyryttelijä Figg's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja Rommel Näytä viesti
    Minkä ihmeen takia?
    Istuu nätisti rovarin nokkaa, nykyään kun ei muita putkia oikeen tule käytettyy. Sinänsä pikku juttu, mutta kuitenkin.

Höyrykone Temonen's Avatar

Sijainti
    Lohja
    Rovarin käyttäjiä varmasti huomattava vähemmistö. 22 mm sopii kuitenkin useimpiin laitteisiin flushisti.

Suck my mod (se jossa se kimuli koristeena) kertoili että aika ahdas on 22mm leveydellä imuputken ja tankin välys. Toivottavasti ei haittaa wickausta jos on jäykkää nestettä.

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •