Pitäiskö koittaa kypsyttää tiivaria Tammitynnyrissä.Oliskohan siinä ideaa yhtään.
Pitäiskö koittaa kypsyttää tiivaria Tammitynnyrissä.Oliskohan siinä ideaa yhtään.
200L kerralla? Mitäs jos menee vituiks...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Sit ostetaan uus 200 Litraa ja vaihdetaan systeemiä.
Eka pullo BFFää menny, ja toista korkataan just. Pitäsköhän tästä huolestua ?
Ei tätä voi kuitenkaan kahvilitkun protona pitää, kun tää on ihan muuta mun suussa edelleen. Edelleen tuoksuu ja maistuu baari-illalta..
Ei se ihan proto olekkaan. mutta hienoja aromeita siitä löytyy.
Mitäs vittua mä sinne tulisin haastamaan riitaa? ei jaksa tapella ja vääntää. Tämän pitäis olla mukavaa, eikä mitää saatanallista tappelua.
Nauruttaa itseä koko juttu, jostain vitun viestimääristä. Mitäs merkitystä niillä on loppujen lopuksi. ei yhtään mitään. Toiset kirjoittelee pitkiä viestejä harvoin ja toiset lyhempiä usein.
.
Viimeksi muokannut Twisted; 13.04.20 kello 13:48.
Olen ihan samaa mieltä tuosta asiasta. eipä häirittis sekään ketään. Viestilaskurista nimittäin. Ettei tule väärinkäsityksiä.
En oikein tiedä tuosta. Sanon jotain väärää, niin joku vielä vetää herneen nenään. Jos vaikkapa pamauttas Shakkisivuston auki ja menis sinne. Siellä on 15000 ihmistä ja ketään ei haittaa vaikka koko ajan kirjoittais.
Tuo on niin paskaa käytöstä. Miten noilla jampoilla ei ole mitään käytöstapoja? Ikään kuin jotenkin tuntisi ihmisen kokonaan sillä perusteella, että on lukenut sen viestejä jonkun random-forkan ot:ssa. Edit. Siis tuittua en tässä kritisoi vaan toista osapuolta.. Selvennys ettei mene kinaksi. Huokaus.
Niin voisi, mutta sehän ei ole se juttu luultavasti. Tässä on nyt tämä taas saman entourage ja muut ja sitten vielä jotain ihmisvihaajia. Voi äet, aikuiset ihmiset.
Ärsyttää.
Oonks mää ny joku perässähiihtäjä?
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Eiku peräevä. Sellanen jättihauen peräevä
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Minua ei oikeasti ärsytä. Ihmetyttää vaan, miten jostain vitun viesteistä väännetään ihmeellisiä asioita. Olen vissiin lähes ainoita, ketä ei tietoisesti ainakaan haasta riitaa kenenkään kanssa. Kuuluuko mun sulatella, kaikkien pään aukomiset yms. Pitäiskö pistää oikein humutusketjuun, kuinka kiva on ollut saada paskaa nokkaan.
Sellaisesta asiasta, kun off topicciin kirjoittamisesta. on vaan pikkuisen koominen juttu.